eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChodzieżPełnienie funkcji inspektora nadzoru z zakresu geodezji i kartografii nad realizacją zadaniaWykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków dla obrębówBukowiec,Niewiemko,Wyszynki w gminie Budzyń w powiecie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-08

Chodzież: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru z zakresu geodezji i kartografii nad realizacją zadania: Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków dla obrębów: Bukowiec,Niewiemko,Wyszynki w gminie Budzyń w powiecie chodzieskim
Numer ogłoszenia: 89999 - 2009; data zamieszczenia: 08.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Chodzieży , ul. Wiosny Ludów 1, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. 067 2827261 w. 15, faks 067 2822469.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: Starostwo@pro.onet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru z zakresu geodezji i kartografii nad realizacją zadania: Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków dla obrębów: Bukowiec,Niewiemko,Wyszynki w gminie Budzyń w powiecie chodzieskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru z zakresu geodezji i kartografii nad realizacją zadania: Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków dla obrębów: Bukowiec,Niewiemko,Wyszynki w gminie Budzyń w powiecie chodzieskim Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób jego wykonania określony został w warunkach technicznych dla tego zadania stanowiących załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień: uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu I - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne. uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu II - rozgraniczanie i podziały nieruchomości oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 5)zaakceptują i zagwarantują 14 - dniowy termin płatności liczony od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego 6)spełniają warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1.Uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu I - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne. 2.Uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu II - rozgraniczanie i podziały nieruchomości oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1.Ukończony kurs GEO-INFO V oraz kurs obsługi baz danych GEO-INFO V - przedstawić potwierdzone za zgodność z oryginałem dokumenty 2.Doświadczenie zawodowe w zakresie nadzoru nad pracami geodezyjnymi i kartograficznymi, potwierdzone pozytywnymi referencjami ze zrealizowania 3 podobnych zadań 3.Licencja na użytkowanie oprogramowania GEO-INFO V-przedstawić potwierdzone za zgodnośc z oryginałem dokumenty 4.Aktualna subskrypcja roczna GEO-INFO V - przedstawić potwierdzone za zgodność z oryginałem dokumenty 5.Licencja na użytkowanie oprogramowania EGB V - przedstawić potwierdzone za zgodność z oryginałem dokumenty W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru określonego w Załączniku Nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wypełnić i podpisać).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1.Uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu I - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne. 2.Uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu II - rozgraniczanie i podziały nieruchomości oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1.Ukończony kurs GEO-INFO V oraz kurs obsługi baz danych GEO-INFO V - przedstawić potwierdzone za zgodność z oryginałem dokumenty 2.Doświadczenie zawodowe w zakresie nadzoru nad pracami geodezyjnymi i kartograficznymi, potwierdzone pozytywnymi referencjami ze zrealizowania 3 podobnych zadań 3.Licencja na użytkowanie oprogramowania GEO-INFO V-przedstawić potwierdzone za zgodnośc z oryginałem dokumenty 4.Aktualna subskrypcja roczna GEO-INFO V - przedstawić potwierdzone za zgodność z oryginałem dokumenty 5.Licencja na użytkowanie oprogramowania EGB V - przedstawić potwierdzone za zgodność z oryginałem dokumenty W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru określonego w Załączniku Nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wypełnić i podpisać).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/chodziezp/bip/ogloszenia/zamowienia-publiczne.html w Dziale: Ogłoszenia / zam.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Chodzieży ul. Wiosny Ludów 1, 64 - 800 Chodzież,pokój nr 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Chodzieży ul. Wiosny Ludów 1, 64 - 800 Chodzież,KANCELARIA (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 18.07.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.