eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Marcinowicebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół w Marcinowicach



Ogłoszenie z dnia 2006-02-17

POZYCJA 8999

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Marcinowice: budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół w Marcinowicach

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Marcinowice, do kontaktów: Sławomir Laskowski, ul. Tuwima 2, 58-124 Marcinowice, woj. dolnośląskie, tel. 074 8585226, fax 074 8585231, e-mail: marcinowice@zgwrp.org.pl, bip.marcinkowice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół w Marcinowicach. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zakres projektu obejmuje budowę wielofunkcyjnego boiska do piłki ręcznej, piłki siatkowej i tenisa wraz z ogrodzeniem. Podbudowa boiska betonowa: wierzchnią warstwę tworzy nieprzepuszczalna bezspoinowa nawierzchnia poliuretanowa. Wymiary boiska 44,0x24,0 m. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Marcinowice, powiat świdnicki. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 380 423,44 zł (netto), 464 116,59 zł (brutto). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 28.08.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Formularz ofertowy wraz z załącznikami. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej lub umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej. Ważność aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przyjmuje się do 6 miesięcy od daty jego wystawienia przez organ wydawcy bądź potwierdzenia za zgodność z oryginałem przez tenże organ. 3. Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty. (Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym). 4. Zaświadczenie ZUS, o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo uzyskana prawnie zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożeńie na taty znległych płatności Oferenta wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami i opłatami skarbowymi lub uzyskana prawnie zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności bądź wstrzymaniu w całości decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływom terminu składania ofert. 6. Informacja o zatrudnieniu: - pracownicy nadzorujący realizację inwestycji z podaniem uprawnień osób , które będą pełniry nadzór nad realizacją zamówienia (Należy - wykorzystać Wzór. nr 1 dołączony do formularza oferty i załączyć kopie uprawnień oraz przynależności do Izby Budowlanej). 7. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi mniejszego zamówienia z podaniem nazwy i siedziby zleceniodawcy, terminu wykonania, wartości oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. "Należy wykorzystać Wzór nr 2 dołączony do formularza oferty) 8. Oświadczenie, że Oferent spełnia warunki, o których mowa w art.22 ust. l pkt 1-4 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania zg. z art.24 ust. 1 pkt 1-10 ustawy (oświadczenie stanowi Zał. nr.2 ) 9. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 10. Umowa konsorcjum, jeżeli składana jest oferta przez przedsiębiorców występujących wspólnie. a/ Z umowy konsorcjum winno jednoznacznie wynikać: - wskazanie lidera konsorcjum, - który z uczestników konsorcjum wnosi : wadium, zabezpieczenie należytego wykonania umowy, - kto jest upoważniony do podpisania umowy i na czyje konto należy przelać należności z tytułu realizacji umowy. b/ Lider konsorcjum winien załączyć wszystkie dokumenty o których mowa w części II SIWZ. Uczestnicy konsorcjum winni zaś dołączyć dokumenty, o których mowa w pkt: 2,4, 5,6, 12. 11. Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub oświadczeń, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje z mocy art.24 u.2 pkt 3 wykluczenie oferenta z postępowania. 12. Przedłożenie nieprawdziwych informacji istotnych dla prowadzonego postępowania spowoduje z mocy art.24 u. 2 pkt 2 ustawy wykluczenie Oferenta z postępowania.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 10.04.2006, cena - 50 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.04.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.04.2006, godzina 10:30, Urząd Gminy Marcinowice, ul. Tuwima 2, 58-124 Marcinowice pok. nr 1.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Sektorowy Program Operacyjny "Restrukturyzacja i Modernizacja Sektora Żywnościowego oraz Rozwój Obszarów Wiejskich 2004-2006". Działanie 2.3 "Odnowa Wsi oraz Zachowanie i Ochrona Dziedzictwa Kulturowego". 2) Data wysłania ogłoszenia: 09.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.