eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › usługi planowania i zakupu mediów na potrzeby reklamy publicznej TVP i jej marek programowych A, B i C w okresie styczeń 2006 - marzec 2007



Ogłoszenie z dnia 2006-01-02

POZYCJA 89

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: usługi planowania i zakupu mediów na potrzeby reklamy publicznej TVP i jej marek programowych A, B i C w okresie styczeń 2006 - marzec 2007 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Telewizja Polska S.A., do kontaktów: Rafał Lisik; Anita Kowaszewicz tel. 0 22 547 35 22 fax 022 547 3521, ul. Jana Pawła Woronicza 17, 00-999 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5476749; 5473455, fax 022 5474406; 5477473, e-mail: TVP@tvp.pl, www.tvp.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Telewizja Polska S.A Biuro Marketingu i Promocji, Rafał Lisik; Anita Kowaszewicz tel. 0 22 547 35 22, fax 022 547 3521, ul. J.P.Woronicza 17, 00-999 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0 22 547 35 22, fax 0 22 547 35 21, www.tvp.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Telewizja Polska S.A Biuro Marketingu i Promocji, Rafał Lisik; Anita Kowaszewicz tel. 0 22 547 35 22, fax 022 547 3521, ul.J.P.Woronicza 17, 00-999 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0 22 547 35 22, fax 0 22 547 35 21, www.tvp.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 21. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi planowania i zakupu mediów na potrzeby reklamy publicznej TVP i jej marek programowych A, B i C w okresie styczeń 2006 - marzec 2007. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Prowadzenia działań reklamowych w zakresie reklamy oznacza wykonywanie przez Wykonawcę następujących czynności: a) sprawowanie tzw. account management tj. pełnego nadzoru realizacyjnego nad przebiegiem reklamowej kampanii medialnej zgodnie z zakresem powierzonych usług, b) pomoc we właściwym, praktycznym i ekonomicznym, wykorzystaniem budżetu Klienta przeznaczonego na reklamowe kampanie medialne, c) planowanie strategiczne i taktyczne, d) monitoring działań reklamowych wraz z bieżącą analizą mediów, organizacja co najmniej dwóch prezentacji tego tematu dla działu marketingu Klienta w przeciągu trwania umowy, e) zakup czasu i przestrzeni reklamowej w mediach za gotówkę, f) bieżące raportowanie wyników prowadzonych kampanii. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.41.00.00 - Usługi reklamowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 000 euro, ca 10 000 000 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.03.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium 300 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Wykonawca powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 5. Wymagania podmiotowe: wyłączność, na świadczenie tożsamych czy też podobnych usług dla innych klientów, w kategorii: Stacje Telewizyjne. 6. Wykonawca musi wyznaczyć co najmniej 2 osoby do wyłącznej obsługi zleceń TVP (minimum 90% czasu pracy osoby przeznaczą do obsługi TVP) 7. Wykonawca powinien zrealizować co najmniej 10 kampanii reklamowych w ciągu jednego roku, z użyciem co najmniej 2 mediów, o budżecie min. 1,5 mln zł każda (ceny netto, po rabatach), przeprowadzonych w okresie 2 ostatnich lat. 8. Wykonawca powinien realizować kampanie dla Klienta z branży mediów (tj. prasa, radio, telewizja, internet) o łącznym budżecie min. 5 mln zł w ciągu jednego roku (ceny netto, po rabatach), przeprowadzonych w okresie 2 ostatnich lat. 9. Wykonawca powinien dysponować narzędziami oraz specjalistycznym oprogramowaniem planistycznym, analitycznym i strategicznym umożliwiającym właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia 10. Wykonawca powinien mieć doświadczenie w realizacji kampanii reklamowych dla klientów z branży mediów (tj. prasa, radio, telewizja, internet), w tym również rozliczanych bartetowo. 11. Wykonawca powinien zrealizować kampanie reklamowe o łącznym budżecie min. 1,0 mln zł w ciągu jednego roku (ceny netto, po rabatach), rozliczane barterowo, przeprowadzonych w okresie 2 ostatnich lat. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: A/ Aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem tj. odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, B/ Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, C/ Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, D/ Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, E/ Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, F/ Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. G/ Wykaz zrealizowanych kampanii reklamowych o budżecie min. 1,5 mln zł (ceny netto, po rabatach) w okresie 2 minionych lat. H/ Wykaz zrealizowanych kampanii reklamowych dla klienta z branży mediów (tj. prasa, radio, telewizja, internet) o łącznym budżecie min. 5 mln zł (ceny netto, po rabatach), w okresie 2 minionych lat. I/ Wykaz posiadanych narzędzi oraz specjalistycznego oprogramowania planistycznego, analitycznego i strategicznego umożliwiającego właściwe i rzeczywiste wykonanie przedmiotu zamówienia (np. AGB, SMG/KRC TGI, SMG/KRC Radio Track, Media Expert itp.). J/ Wykaz klientów obsługiwanych w okresie ostatnich 2 lat, wraz ze szczególnym uwzględnieniem klientów z kategorii media oraz media elektroniczne. K/ Wykaz zrealizowanych kampanii reklamowych o łącznym budżecie min. 1,0 mln zł w ciągu jednego roku (ceny netto, po rabatach), rozliczanych barterowo, przeprowadzonych w okresie 2 ostatnich lat. Przez kampanię reklamową rozumiemy: przekaz reklamowy rozpowszechnianych w ściśle zaplanowany sposób przy udziale różnych, lecz skoordynowanych ze sobą form i środków przekazu reklamy. Kampania reklamowa przeprowadzana jest w określonym przedziale czasu, dotyczy konkretnych produktów i usług i kierowana jest do wyznaczonych grup potencjalnych odbiorców. Jej zmasowany charakteryzuje sprawia, że odznacza się dużą siłą oddziaływania. Ukierunkowana jest zawsze na osiągnięcie określonych zamierzeń przez firmę zlecającą jej przeprowadzenie. Najczęściej jest to wywarcie zdecydowanego wpływu na decyzje nabywcze konsumentów oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Zamawiający zaprosi do negocjacji 5 wykonawców, którzy spełnią warunki, o których mowa powyżej, oraz którzy udokumentują w wykazie zrealizowanych kampanii, o których mowa w pkt. G i H najwięcej zrealizowanych kampanii. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona negocjacyjna. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: art. 49 ust. 4 Prawa zamówień publicznych. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: liczebność zespołu do obsługi TVP 10% posiadane narzędzia planistyczne, analityczne i strategiczne 15% cena za obsługę planowania i/lub zakupu 20% minimalne poziomy rabatów przy zakupie kampanii gotówkowych 55% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 101/ZP/TBM/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 11.01.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 11.01.2006 godzina 00:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: , godzina 00:00.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 27.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.