eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokPostępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na ochronę fizyczną Sądu Rejonowego w Białymstoku. Nr postępowaniaG-3710-5/15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-18

Białystok: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na ochronę fizyczną Sądu Rejonowego w Białymstoku. Nr postępowania: G-3710-5/15
Numer ogłoszenia: 90001 - 2015; data zamieszczenia: 18.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Białymstoku , ul. Mickiewicza 103, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 665 62 22, faks 85 6656405.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bialystok.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na ochronę fizyczną Sądu Rejonowego w Białymstoku. Nr postępowania: G-3710-5/15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona fizyczna obiektu i posesji Sądu Rejonowego w Białymstoku przy ul. Mickiewicza 103. Ochrona ma się odbywać z wykorzystaniem całodobowego posterunku stałego, pracującego w systemie zmianowym (dwuosobowego) posterunku wzmacnianego w godzinach od 06:00 do 18:00 (w dni robocze) o kolejne 4 osoby oraz ochrona Ośrodka Kuratorskiego z wykorzystaniem środków technicznej ochrony mienia w trybie radiopowiadomienia (bez tworzenia w nim posterunku stałego). Ośrodek Kuratorski mieści się w lokalu o powierzchni 90,47 m2 w budynku przy ul. Dubois 20 w Białymstoku i jest wynajmowany od właściciela lokalu, tj. Spółdzielni Mieszkaniowej ELEMENCIK. Okres świadczenia usługi: od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 1 sierpnia 2015 roku przez okres 12 miesięcy. Szczegółowy opis chronionych obiektów znajduje się w załączniku nr 1 do siwz.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości 15 % wartości zamówienia podstawowego, jeżeli z przyczyn związanych z prowadzoną działalnością niezbędne będzie zwiększenie ilości pracowników ochrony np. uruchomienie dodatkowych stanowisk do kontroli ruchu osobowo-materiałowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 85.31.23.10 - Usługi dozoru .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, wykonawca przedłoży: -koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia -poświadczenie bezpieczeństwa przemysłowego minimum drugiego stopnia, potwierdzającego zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli poufne

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli wykonawca przedstawi na wykazie min. dwie należycie wykonane usługi ochrony fizycznej obiektów, świadczone w sposób ciągły, przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy, każda na podstawie jednej umowy, o wartości min. 270 000,00 zł brutto rocznie. (każda usługa winna być realizowana na podstawie jednej umowy na jednym obiekcie). Zamawiający dopuszcza usługi ochrony dwóch i więcej obiektów na podstawie jednej umowy, pod warunkiem, że wykonawca będzie w stanie udowodnić, iż wartość usługi ochrony każdego z wykazywanych obiektów wynosi min. 270 000 zł

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek w zakresie dysponowania potencjałem technicznym został spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi na wykazie stanowiącym załącznik nr 8 do siwz: a) min. 2 samochody przeznaczone dla grup interwencyjnych (do wykazu należy dołączyć kserokopię dowodów rejestracyjnych lub innych dokumentów, z których wynika, że wykonawca może dysponować wykazanymi pojazdami). b) broń krótką palną (min. 2 szt.), stanowiącą uzbrojenie grupy interwencyjnej. Do wykazu należy dołączyć stosowne świadectwa broni, wydane na podstawie ustawy z dnia 21 maja 1999r. o broni i amunicji - Dz. U. z 2012 r., poz. 576 j.t., wystawione na wykonawcę

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek w tym zakresie został spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi na wykazie listę osób, które będą uczestniczyć w realizacji zadania w ilości niezbędnej do zapewnienia sprawnego funkcjonowania posterunku (min. 15 osób) wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej o której mowa w oraz posiadających (jednocześnie) poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą zastrzeżone (osoby wytypowane do ochrony obiektu zamawiającego)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Brak wymagań w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku nr 2 do SIWZ Formularz Oferty. b) Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.2), do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień - w oryginale lub poświadczone notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Doświadczenie - 15

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bialystok.sr.gov.pl/przetargi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Białymstoku, ul. Mickiewicza 103, 15-950 Białystok lub odebrać osobiście w pok. C403, IV piętro, segment C.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Białymstoku, ul. Mickiewicza 103, 15-950 Białystok lub osobiście w pok. C403, IV piętro, segment C.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.