Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-22
Radlin: Zorganizowanie dwóch letnich obozów naukowych dla
uczniów - uczestników projektu LEPSZY START NA PRZYSZŁOŚĆ
z podziałem na 2 zadania
Numer ogłoszenia: 90040 - 2012; data zamieszczenia: 22.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Radlin , ul. Rymera 15, 44-310 Radlin, woj. śląskie, tel. 032 4590200, faks 032 4590205.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radlin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie dwóch letnich obozów naukowych dla uczniów - uczestników projektu LEPSZY START NA PRZYSZŁOŚĆ z podziałem na 2 zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie miejsca pobytu dla dwóch wakacyjnych obozów naukowych: a)zadanie 1 - obóz dla 40 uczniów (w wieku 11 - 16 lat ) oraz 5 opiekunów - łącznie 45 osób, przez ciągły okres 14 dni (13 noclegów i 13 całodniowych posiłków (śniadanie, obiad, kolacja) rozpoczynając od obiadu w dniu przyjazdu a kończąc na obiedzie w dniu wyjazdu) w lipcu 2012 r., do jednej z wymienionych miejscowości w województwie śląskim: Wisła, Ustroń, Szczyrk, b)zadanie 2 - obóz dla 40 uczniów (w wieku 11 - 16 lat ) oraz 5 opiekunów - łącznie 45 osób, przez ciągły okres 14 dni (13 noclegów i 13 całodniowych posiłków (śniadanie, obiad, kolacja) rozpoczynając od obiadu w dniu przyjazdu a kończąc na obiedzie w dniu wyjazdu) w sierpniu 2012 r., do jednej z wymienionych miejscowości w województwie śląskim: Wisła, Ustroń, Szczyrk, 2)transport autokarowy uczestników tam i z powrotem 3)zapewnienie, w ramach kosztów pobytu, następujących przedsięwzięć : możliwość korzystania z urządzeń, wyposażenia i bezpłatnych imprez organizowanych przez ośrodek wypoczynkowy, możliwość nieodpłatnego korzystania ze sprzętu RTV, sportowego, z sali z możliwością organizowania dyskotek - 2 razy w tygodniu, w godzinach od 18.00 do 21.00, zapewnienie całodobowej opieki medycznej, opieka pielęgniarska całodobowo, lekarz pediatra na miejscu lub na wezwanie, gabinet lekarski i izolatka na terenie ośrodka, bezpłatny transport chorego do ośrodka opieki medycznej w przypadku takiej potrzeby, podstawowe lekarstwa przeciwbólowe, przeciwgorączkowe, środki opatrunkowe, ogniska połączone z pieczeniem kiełbasek (po jednym w każdym tygodniu pobytu) zapewnienie możliwości co najmniej dwukrotnego korzystania z basenu krytego lub otwartego - opłacenie wstępów dla całej grupy (jeżeli dojście do basenu przekracza 2 km to bezpłatny dowóz) rezydent na miejscu z ramienia Wykonawcy, 4)dodatkowe usługi w ramach kosztów pobytu : trzy wycieczki autokarowe, całodniowe : wycieczka do aquaparku - opłacony transport + wstęp + suchy prowiant i napój zamiast obiadu wycieczka do parku rozrywki w Inwałdzie - opłacony transport + wstęp + suchy prowiant i napój zamiast obiadu wycieczka Pętlą Beskidzką z przewodnikiem (przełęcz Salmopol, Szczyrk, Jezioro Żywieckie, góra Żar, Trójwieś Beskidzka - Galeria Koronek, Chata Kawuloka, przełęcz Kubalonka, Zameczek Prezydencki na Zadnim Groniu, zapora w Wiśle Czarnej, skocznia im. A.Małysza w Wiśle - Malince, Muzeum Beskidzkie w Wiśle) - opłacony transport + przewodnik + wstępy + suchy prowiant i napój zamiast obiadu ubezpieczenie uczestników, na okres podróży i pobytu, od następstw nieszczęśliwych wypadków, na sumę 10 000,oo zł / osobę..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4, 55.24.00.00-4, 60.10.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
są wpisani do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2004 r. Nr 223, poz. 2268 wraz z późn. zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zorganizowali minimum 3 wyjazdy co najmniej 40-to osobowej grupy osób na minimum 10 dni - (kolonie, obozy, zielone szkoły itp.)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunków w zakresie przedmiotu zamówienia jest wypełnione, przez Wykonawcę oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ oraz aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, wydaną na podstawie ustawy z 6 września 2001 roku o transporcie drogowy (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 roku Nr 125, poz. 874 wraz z późn. zm.)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie ceny w przypadku: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, b) zmniejszenie ilości uczestników, w przypadkach losowych - cena zostanie zmniejszona o stawkę jednostkową za osobodzień, obliczoną według wzoru: cena ofertowa : ilość uczestników : 14 dni x ilość dni niezrealizowanych - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie treści w przypadku: a) innych, ustawowych, zmian mających istotny wpływ na realizację zamówienia, które mogą wejść w życie w okresie obowiązywania umowy,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.radlin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Radlin ul. Rymera 15 44-310 Radlin pok. 201.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2012 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miasta Radlin ul. Rymera 15 44-310 Radlin pok. 201.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zorganizowanie dwóch letnich obozów naukowych dla uczniów - uczestników projektu LEPSZY START NA PRZYSZŁOŚĆ z podziałem na 2 zadania - zadanie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obóz dla 40 uczniów (w wieku 11 - 16 lat ) oraz 5 opiekunów - łącznie 45 osób, przez ciągły okres 14 dni (13 noclegów i 13 całodniowych posiłków (śniadanie, obiad, kolacja) rozpoczynając od obiadu w dniu przyjazdu a kończąc na obiedzie w dniu wyjazdu) w lipcu 2012 r., do jednej z wymienionych miejscowości w województwie śląskim: Wisła, Ustroń, Szczyrk, transport autokarowy uczestników tam i z powrotem oraz świadczenia opisane w zakresie zamówienia podstawowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4, 55.24.00.00-4, 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zorganizowanie dwóch letnich obozów naukowych dla uczniów - uczestników projektu LEPSZY START NA PRZYSZŁOŚĆ z podziałem na 2 zadania - zadanie 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obóz dla 40 uczniów (w wieku 11 - 16 lat ) oraz 5 opiekunów - łącznie 45 osób, przez ciągły okres 14 dni (13 noclegów i 13 całodniowych posiłków (śniadanie, obiad, kolacja) rozpoczynając od obiadu w dniu przyjazdu a kończąc na obiedzie w dniu wyjazdu) w sierpniu 2012 r., do jednej z wymienionych miejscowości w województwie śląskim: Wisła, Ustroń, Szczyrk, transport autokarowy uczestników tam i z powrotem oraz świadczenia opisane w zakresie zamówienia podstawowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4, 55.24.00.00-4, 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADLINA
- Świadczenie usług serwisowych urządzeń chłodniczych produkcji SIEMAG TECBERG dla potrzeb Oddziałów PGG S. A.
- Wykonanie robót budowlanych remontów z tytułu usuwania szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego dla PGG S.A. Oddział KWK ROW
- Wykonanie aktualizacji projektu budowlanego zamiennego pt.: ,,Rekultywacja i zagospodarowanie zwałowisk pogórniczych zlokalizowanych w sąsiedztwie zakładu górniczego KWK ROW Ruch ,,Marcel" w Radlinie poprzez ukształtowanie bryły krajobrazowej do rzędnej +350 m n.p.m.", opracowanego w maju 2021 roku
- Przebudowa budynku Zarządu nr 2 oraz budynku Łaźni nr 1 w celu dostosowania obiektów do wymogów przeciwpożarowych zgodnie z Postanowieniem KW PSP w Katowicach dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Marcel
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych i gminnych w Radlinie masą mineralno-asfaltową na gorąco i inne roboty bieżącego utrzymania dróg z podziałem na 2 części:
- Wykonanie koncepcji (etap I) odwodnienia terenu predysponowanego do powstania zalewiska wskutek eksploatacji górniczej KWK ROW Ruch Marcel, w rejonie drogi wojewódzkiej ul. Wyzwolenia i potoku ,,Kucharzówka" w Marklowicach, wraz z wykonaniem stosownej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, uzyskaniem wszelkich niezbędnych decyzji, pozwoleń i uzgodnień (Etap II) oraz pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją projektu (Etap III)
więcej: przetargi w Radlinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zagospodarowanie i odbiór komponentu budowlanego powstałego z popiołu"
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- Zorganizowanie wypoczynku letniego dla czynnych i emerytowanych pracowników oświaty województwa świętokrzyskiego w 2025 roku
- Usługa transportu sanitarnego dla WSS nr 4 w Bytomiu w zakresie transportu preparatów do żywienia pozajelitowego, płynów infuzyjnych oraz sprzętu medycznego
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Organizacja wycieczek dla uczniów szkół podstawowych w ramach projektu pn. Edukacyjne Fundamenty Przyszłości
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.