Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-18
Warszawa: Dostawa materiałów promocyjnych dla Instytutu Adama Mickiewicza
Numer ogłoszenia: 90065 - 2015; data zamieszczenia: 18.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Adama Mickiewicza , ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4476100, faks 022 4476152.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych dla Instytutu Adama Mickiewicza.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały promocyjne dla ICO Instytutu Adama Mickiewicza: 1. Torba bawełniana Wymiary: 36 x 41 cm, dno i boki 10 cm; Materiał: grubość 280 g/m2 w kolorze białym - wybór i akceptacja Zamawiającego; rączki 4 x 70 cm; nadruk od 1 do 4 kolorów Pantone sitodruk; Wymiary nadruku 30 x 35 cm max, zaprasowana. W szew boczny wszyta wszywka bawełniana długość 58 mm, wysokość 21 mm (po złożeniu), zadrukowana Pantone 206. Ilość: 200 szt. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu prototyp torby do akceptacji przed przystąpieniem do produkcji całej partii. Zamawiający zobowiązuje się dokonać akceptacji lub przedstawić uwagi w ciągu 2 dni roboczych od dnia dostarczenia prototypu. Termin dostawy: 5 sierpnia 2015 Miejsce dostawy: Akademia Muzyczna w Gdańsku, ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk 2. Koszulki T-shirt 100% Bawełna jednołożyskowa, gramatura 155 g/m2, kolor jednolity biały. Krótki rękaw. Nadruk na przodzie 2 x Pantone metodą sitodruku, nadruk z tyłu koszulki 1 x panteon metodą sitodruku Obszar zadruku: przód 30 x 35 cm max, tyłu 15 x 5 cm max Pakowane w torebki jednostkowe. Ilość: 150 szt. damskich (rozm. S - 75 szt. rozm. M - 75 szt.); 160 szt. męskich (rozm. S - 30 szt., rozm. M - 50 szt.; rozm. L - 50 szt., rozm. XL - 30 szt.) Koszulki damskie: brzeg dekoltu i dołu wykończone, niewykończony brzeg rękawów. Szycie nitką białą. Koszulki męskie: brzeg dekoltu, dół i rękawy wykończone. Szycie nitką białą. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu prototyp koszulki damskiej i koszulki męskiej po 1 sztuce do akceptacji przed przystąpieniem do produkcji całej partii. Zamawiający zobowiązuje się dokonać akceptacji lub przedstawić uwagi w ciągu 2 dni roboczych od dnia dostarczenia prototypu. Termin dostawy: 5 sierpnia 2015 Miejsce dostawy: Akademia Muzyczna w Gdańsku, ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk 3. Smycz dwustronna Smycz cienka biała szerokości 10 mm, długość taśmy 86-90 cm, długość smyczy 43-45 cm nadruk dwustronny 1 x Pantone metodą sublimacji, zaczep: karabińczyk metalowy Ilość: 250 szt. Termin dostawy: 5 sierpnia 2015 Miejsce dostawy: Akademia Muzyczna w Gdańsku, ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk 4. Ołówek drewniany okrągły bez gumki Twardość HB, grafit w całości wklejony. Trwałość użytkowa grafitu ołówka i jego odporność podczas temperowania: grafit nie łamie się podczas 3-krotnego temperowania ołówka do momentu powstania ostrza. Grafit nie kruszy się podczas pisania. Ilość: 400 szt. Długość ołówka 170-180 mm Materiał: drewno lakierowane, tampondruk w kolorze Pantone 206 na końcu ołówka, ołówki zaostrzone Termin dostawy: 5 sierpnia 2015 Miejsce dostawy: Akademia Muzyczna w Gdańsku, ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk 5. Gumka ołówkowa Do ścierania grafitu z każdego rodzaju papieru. Wykonana z miękkiego materiału wysokiej, jakości, nieniszcząca ścieranej powierzchni. Nadruk: trudnościeralny, jeden kolor Pantone na froncie i spodzie gumki Kolor gumki: biały Rozmiar gumki: 65 x 23 x 13 mm Ilość: 250 szt. Termin dostawy: 5 sierpnia 2015 Miejsce dostawy: Akademia Muzyczna w Gdańsku, ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk 6. Identyfikator Spersonalizowane karty plastikowe Każdy identyfikator z okrągłym otworem na karabińczyk smyczy (wielkość otworu ca 5-6 mm) Materiał: standardowe karty plastikowe Wymiar: 54 x 86 mm (wielkość i grubość karty kredytowej) Nadruk: Nadruk dwustronny 4 +1, nadruk wyraźny o ostrych konturach, trwały, trudnościeralny Ilość: 150 szt. - każdy identyfikator spersonalizowany (inne zdjęcie, inne dane w podobnym układzie graficznym). Termin dostawy: 5 sierpnia 2015 Miejsce dostawy: Akademia Muzyczna w Gdańsku, ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk Wizualizacja graficzna powyższego przedmiotu zamówienia została załączona w odrębnym pliku..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - jakość - 40
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) w wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa 2) w wypadku zmian nr rachunku bankowego wykonawcy, na który jest płacone wynagrodzenie 3) w wypadku wszystkich zmian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla Zamawiającego 4) w wypadku zmian stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy, jeSeli tak zamiana leSy w interesie publicznym 5) w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania naleSytej staranności., w szczególności istotnych zmian na rynku usług objętych niniejszym postępowaniem lub wystąpienia istotnych trudności w pozyskiwaniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia. Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane, za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iam.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Adama Mickiewicza, ul. Mokotowska 25, 00-650 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Instytut Adama Mickiewicza, ul. Mokotowska 25, 00-650 Warszawa, recepcja.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Jednostek Organizacyjnych PBŚ
- Zakup bluz do sklepiku UMG "Kotwica"
- Znakowane gadżety dla Wydziału Nawigacyjnego
- Dostawa materiałów promujących badania ankietowe realizowane na podstawie PBSSP
- Dostawa materiałów promocyjnych - nr sprawy 49/zp/24
- Dostawa materiałów promocyjnych oraz odzieży reklamowej dla Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.