eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa materiałów promocyjnych dla Instytutu Adama Mickiewicza

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-18

Warszawa: Dostawa materiałów promocyjnych dla Instytutu Adama Mickiewicza
Numer ogłoszenia: 90065 - 2015; data zamieszczenia: 18.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Adama Mickiewicza , ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4476100, faks 022 4476152.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych dla Instytutu Adama Mickiewicza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały promocyjne dla ICO Instytutu Adama Mickiewicza: 1. Torba bawełniana Wymiary: 36 x 41 cm, dno i boki 10 cm; Materiał: grubość 280 g/m2 w kolorze białym - wybór i akceptacja Zamawiającego; rączki 4 x 70 cm; nadruk od 1 do 4 kolorów Pantone sitodruk; Wymiary nadruku 30 x 35 cm max, zaprasowana. W szew boczny wszyta wszywka bawełniana długość 58 mm, wysokość 21 mm (po złożeniu), zadrukowana Pantone 206. Ilość: 200 szt. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu prototyp torby do akceptacji przed przystąpieniem do produkcji całej partii. Zamawiający zobowiązuje się dokonać akceptacji lub przedstawić uwagi w ciągu 2 dni roboczych od dnia dostarczenia prototypu. Termin dostawy: 5 sierpnia 2015 Miejsce dostawy: Akademia Muzyczna w Gdańsku, ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk 2. Koszulki T-shirt 100% Bawełna jednołożyskowa, gramatura 155 g/m2, kolor jednolity biały. Krótki rękaw. Nadruk na przodzie 2 x Pantone metodą sitodruku, nadruk z tyłu koszulki 1 x panteon metodą sitodruku Obszar zadruku: przód 30 x 35 cm max, tyłu 15 x 5 cm max Pakowane w torebki jednostkowe. Ilość: 150 szt. damskich (rozm. S - 75 szt. rozm. M - 75 szt.); 160 szt. męskich (rozm. S - 30 szt., rozm. M - 50 szt.; rozm. L - 50 szt., rozm. XL - 30 szt.) Koszulki damskie: brzeg dekoltu i dołu wykończone, niewykończony brzeg rękawów. Szycie nitką białą. Koszulki męskie: brzeg dekoltu, dół i rękawy wykończone. Szycie nitką białą. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu prototyp koszulki damskiej i koszulki męskiej po 1 sztuce do akceptacji przed przystąpieniem do produkcji całej partii. Zamawiający zobowiązuje się dokonać akceptacji lub przedstawić uwagi w ciągu 2 dni roboczych od dnia dostarczenia prototypu. Termin dostawy: 5 sierpnia 2015 Miejsce dostawy: Akademia Muzyczna w Gdańsku, ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk 3. Smycz dwustronna Smycz cienka biała szerokości 10 mm, długość taśmy 86-90 cm, długość smyczy 43-45 cm nadruk dwustronny 1 x Pantone metodą sublimacji, zaczep: karabińczyk metalowy Ilość: 250 szt. Termin dostawy: 5 sierpnia 2015 Miejsce dostawy: Akademia Muzyczna w Gdańsku, ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk 4. Ołówek drewniany okrągły bez gumki Twardość HB, grafit w całości wklejony. Trwałość użytkowa grafitu ołówka i jego odporność podczas temperowania: grafit nie łamie się podczas 3-krotnego temperowania ołówka do momentu powstania ostrza. Grafit nie kruszy się podczas pisania. Ilość: 400 szt. Długość ołówka 170-180 mm Materiał: drewno lakierowane, tampondruk w kolorze Pantone 206 na końcu ołówka, ołówki zaostrzone Termin dostawy: 5 sierpnia 2015 Miejsce dostawy: Akademia Muzyczna w Gdańsku, ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk 5. Gumka ołówkowa Do ścierania grafitu z każdego rodzaju papieru. Wykonana z miękkiego materiału wysokiej, jakości, nieniszcząca ścieranej powierzchni. Nadruk: trudnościeralny, jeden kolor Pantone na froncie i spodzie gumki Kolor gumki: biały Rozmiar gumki: 65 x 23 x 13 mm Ilość: 250 szt. Termin dostawy: 5 sierpnia 2015 Miejsce dostawy: Akademia Muzyczna w Gdańsku, ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk 6. Identyfikator Spersonalizowane karty plastikowe Każdy identyfikator z okrągłym otworem na karabińczyk smyczy (wielkość otworu ca 5-6 mm) Materiał: standardowe karty plastikowe Wymiar: 54 x 86 mm (wielkość i grubość karty kredytowej) Nadruk: Nadruk dwustronny 4 +1, nadruk wyraźny o ostrych konturach, trwały, trudnościeralny Ilość: 150 szt. - każdy identyfikator spersonalizowany (inne zdjęcie, inne dane w podobnym układzie graficznym). Termin dostawy: 5 sierpnia 2015 Miejsce dostawy: Akademia Muzyczna w Gdańsku, ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk Wizualizacja graficzna powyższego przedmiotu zamówienia została załączona w odrębnym pliku..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - jakość - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) w wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa 2) w wypadku zmian nr rachunku bankowego wykonawcy, na który jest płacone wynagrodzenie 3) w wypadku wszystkich zmian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla Zamawiającego 4) w wypadku zmian stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy, jeSeli tak zamiana leSy w interesie publicznym 5) w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania naleSytej staranności., w szczególności istotnych zmian na rynku usług objętych niniejszym postępowaniem lub wystąpienia istotnych trudności w pozyskiwaniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia. Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane, za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iam.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Adama Mickiewicza, ul. Mokotowska 25, 00-650 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Instytut Adama Mickiewicza, ul. Mokotowska 25, 00-650 Warszawa, recepcja.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.