eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinRoboty budowlane obejmujące remont budynku magazynowego nr 82 na terenie Jednostki Wojskowej przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie (PKOB 1274).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-21

Szczecin: Roboty budowlane obejmujące remont budynku magazynowego nr 82 na terenie Jednostki Wojskowej przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie (PKOB 1274).
Numer ogłoszenia: 90122 - 2015; data zamieszczenia: 21.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 261 452026, 261 452000, faks 261 452024, 261 452029.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane obejmujące remont budynku magazynowego nr 82 na terenie Jednostki Wojskowej przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie (PKOB 1274)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących remont budynku magazynowego nr 82 na terenie Jednostki Wojskowej przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie (PKOB 1274). Realizacja zamówienia wiąże się z dostępem do informacji niejawnych na poziomie ZASTRZEŻONE. 1) Zakres prac obejmuje roboty budowlane, sanitarne, elektryczne, w tym: roboty rozbiórkowe i demontażowe, prace remontowe budowlane, roboty elewacyjne, zagospodarowanie terenu, dostawę i montaż dźwigu towarowo - osobowego, wykonanie instalacji wewnętrznych i przyłączy zewnętrznych. 2) Wykonawca, w ramach zawartej umowy zawiadomi ZWIB o zakończeniu robót budowlanych, na podstawie pełnomocnictw Zamawiającego. 3) Wykonawca robót wykona dokumentację techniczną powykonawczą, wykona świadectwo charakterystyki energetycznej budynku oraz w okresie gwarancyjnym po odbiorze końcowym robót budowlanych w pierwszym sezonie grzewczym przeprowadzi badanie kamerą termowizyjną w celu sprawdzenia poprawności zaizolowania całego budynku i sprawdzi czy nie występują mostki termiczne na wykonanym dociepleniu obiektu zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami (tekst jednolity Dz. U. 2010. nr 243 poz. 1623 z późniejszymi zmianami); ( Dz. U. nr 201, poz. 1240 Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 06.11.2008r. w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno-użytkowa oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej), oraz przekaże dla Zamawiającego zgodnie z zapisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami materiały wymienione w art. 60 - oddając do użytkowania obiekt budowlany, przekazuje właścicielowi lub zarządcy obiektu dokumentację budowy i dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają również decyzje dotyczące obiektu, a także instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. 4) Wykonawca przed przystąpieniem do przedmiotowego zakresu robót wykona inwentaryzację fotograficzną oraz po ich zakończeniu, wykona dokumentację powykonawczą fotograficzną (fotografując przed ich wykonaniem i po ich wykonaniu z tego samego ujęcia w celu porównania). 5) Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 (Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych), a pozostałe materiały z rozbiórki nie podlegające utylizacji zgodnie z w/w Ustawą Zamawiający pozostawia do dyspozycji Wykonawcy. 6) Na zdemontowane urządzenia systemów zabezpieczeń technicznych Wykonawca wykona wykaz tych urządzeń w formie papierowej i elektronicznej zawierający: a. Lp.; b. Nazwę i typ urządzenia; c. Numer seryjny; d. Datę produkcji; e. Nazwę producenta; f. Datę deinstalacji; oraz na podstawie tego wykazu przekaże je Użytkownikowi w stanie obsłużonym, kompletne bez zbędnego starego okablowania linii dozorowych jak i bez zbędnych śrub, kołków mocujących urządzenia. Urządzenia maja być demontowane staranie bez ich uszkodzeń (odrywanie, łamanie itp.). 7) Na zdemontowane urządzenia systemów zabezpieczeń technicznych nie nadające się do dalszej eksploatacji Wykonawca przekaże Użytkownikowi protokół (zaświadczenie) o ich niesprawności i braku możliwości dalszej eksploatacji, zgodnie z OIN 5/2011 i NO-04-A004-8:2010..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 240.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 100 000,00 PLN (art. 45, 46).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie pozwalającym na realizację zamówienia, tj. posiadają opracowaną zgodnie z art. 43 ust. 5 Ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010 r. Nr 182, poz 1228), instrukcję dotyczącą sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE oraz określającą zakres i warunki stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych obejmujących swoim zakresem roboty ogólnobudowlane, sanitarne, elektryczne remontowanego, rozbudowywanego, przebudowywanego lub budowanego budynku o kubaturze minimum 10 000 m3 zł łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - minimum 1 osoba, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzen cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - minimum 1 osoba, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń - minimum 1 osoba, b) osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają uprawnienia: - geodezyjne w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych - minimum 1 osoba, c) osobami odpowiedzialnymi za ochronę informacji niejawnych, tj.: - pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych, - osobą odpowiedzialną za ewidencjonowanie materiałów i dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE. W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje wszystkimi wymaganymi pracownikami, o których mowa w pkt a) i b), to może zaangażować pracowników spoza firmy ale pod warunkiem, że posiadają wszystkie wymagane uprawnienia, a ponadto na czas realizacji zadania musi ich związać z firmą umowami. Wszyscy ww. pracownicy oraz kierownik firmy, muszą posiadać ważne dokumenty upoważniające do dostępu do materiałów niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE (poświadczenia bezpieczeństwa lub pisemne upoważnienia) oraz zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wykaz parametrów cenotwórczych: robocizny, kosztów pośrednich, zysku, kosztu zakupu materiałów. 2) Wypełniony harmonogram rzeczowo - finansowy z wypełnioną kolumną nr 3 i 4 oraz z graficznym określeniem czasu wykonania poszczególnych elementów. 3) Oświadczenie o posiadaniu opracowanej zgodnie z art. 43 ust. 5 Ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010 r. Nr 182, poz 1228), instrukcji dotyczącej sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE oraz określającą zakres i warunki stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może nastąpić w przypadku: 1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w innych sposób, a zmiana będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 3) wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy, inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy) przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających określone na dzień składania ofert, warunki postawione przez Zamawiającego w specyfikacji; 4) zmiany podwykonawcy, o którym mowa w art. 36 ust. 4 ustawy pzp.; 5) wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy, w przypadku gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w specyfikacji, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego; 6) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian w harmonogramie realizacji przedmiotu umowy poprzez: przesunięcie w czasie, uszczegółowienie spowodowane obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację przedmiotu umowy zgodnie z pierwotną wersją harmonogramu; 7) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a także z np. wystąpienia zwłoki w wydaniu przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń; 8) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych lub zmiany technologii na korzystniejszą, nowocześniejszą, tańszą niż określona w SIWZ, 9) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów, 10) wprowadzenia do dokumentacji projektowej zmian, o których mowa w art. 36a ust. 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 ze zm.) wymagających zgody projektanta, 11) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości elementów związanych z robotą budowlaną, 12) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy, 13) uzasadnione zmiany ilości robót budowlanych do określonych w dokumentacji i w opisie przedmiotu zamówienia i związana z powyższym zmiana wynagrodzenia, 14) konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: - konieczności wykonania zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), warunkujących wykonanie przedmiotu zamówienia, - wstrzymania wykonania całości lub części robót na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy, Uwaga: powyższe będzie możliwe pod warunkiem potwierdzenia przez inspektora nadzoru w dzienniku budowy wystąpienia okoliczności uzasadniających zmianę terminu, 15) uzasadnionej rezygnacji z wykonania części robót budowlanych w wyniku zmian wprowadzonych do dokumentacji projektowej i związana z tym pomniejszenie wynagrodzenia obliczonego zgodnie z wskaźnikami cenotwórczymi określonymi w ofercie, średnimi cenami SEKOCENBUD dla kwartału aktualnego w dniu składania oferty, a w przypadku braku danych zgodnie z cenami rynkowymi aktualnymi w tym okresie, 16) zmiany kierownika budowy lub kierowników robót. Warunkiem zmiany będzie posiadanie przez te osoby uprawnień, takich jak wskazane w ofercie, 17) zmiany podwykonawcy robót wskazanych w ofercie, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego na zatrudnienie nowego podwykonawcy, 18) zmiany dopuszczającej do realizacji części zamówienia podwykonawcy w sytuacji nieprzewidzianej, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, 19) zmiany limitu finansowego w danym roku budżetowym, 20) zmiany spowodowanej okolicznościami siły wyższej lub powstałej z winy osób trzecich, 21) zmiany w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu zawarcia umowy, 22) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. 23) zmiany w harmonogramie rzeczowo - finansowym na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia oraz po zaakceptowaniu zmiany przez Zamawiającego, 24) zmiany terminu złożenia faktury, 25) zmiana procentowa wartości ostatniej faktury. 26) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy c) zmiany danych teleadresowych, d) zmiana obowiązującej stawki VAT, e) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy W przypadku wystąpienia sytuacji powodujących konieczność wprowadzenia takich zmian, zostaną wprowadzone do umowy aneksem na warunkach uzgodnionych przez strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak w pkt I.1 niniejszego ogłoszenia..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba RZI Szczecin (budynek nr 22, biuro nr 4).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Opis kryteriów, ich znaczenie i sposób oceny ofert. Kryterium: cena znaczenie: 90% Kryterium: termin znaczenie: 10% Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta: 100 pkt. Liczba punktów zostanie zaokrąglona do 2 miejsc po przecinku. Cena brutto ( waga kryterium 90): Liczba punktów przyznana przez Zamawiającego za kryterium Cena zostanie określona wg wzoru: Pc = X/Y x 90 Pc - obliczone punkty za kryterium cena X - cena najniższa badanych ofert (zł) Y - cena oferty badanej (zł) Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta: 90 pkt Czas skrócenia terminu realizacji zamówienia (waga kryterium 10): Liczba punktów przyznana przez Zamawiającego za kryterium Termin zostanie określona wg wzoru: Pt = X/Y x 10 Pt - obliczone punkty za kryterium termin X - skrócenie terminu wykonania robót budowlanych zadeklarowana przez oferenta (ilość dni - od 1 dnia do 30 dni) Y - maksymalne skrócenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia wynosi 30 dni Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta: 10 pkt Wykonawca, który nie zaoferuje skrócenia terminu wykonania zamówienia otrzyma 0 pkt. Warunki brzegowe: - termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 240 dni - maksymalne skrócenie terminu wykonania zamówienia wynosi 30 dni. Dokonując oceny Zamawiający zsumuje punkty w odniesieniu do kryterium ceny i terminu wg następującego wzoru: Po (Punkty oferty) = Pc (Punkty cena) + Pt (Punkty termin) Kryterium ceny przyznano wagę 90% ze względu na fakt, iż ma ona podstawowe znaczenie dla Zamawiającego i wynika z obowiązku racjonalnego i oszczędnego wydatkowania środków publicznych. Kryterium terminu przyznano wagę 10 %, ponieważ skrócenie czasu wykonania zadania spowoduje szybsze przystosowanie obiektu do nowych standardów użytkowych, obowiązujących warunków technicznych i przepisów m.in. przeciwpożarowych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród wszystkich niepodlegających odrzuceniu ofert wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert. Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą liczbę punktów, obliczoną według powyższych wzorów zostanie uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.