eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawsko Pomorskie › Budowa budynku mieszkalnego 24-rodzinnego wraz z przyłączeniem do sieci wod-kan i zagospodarowaniem terenu w Drawsku poorskim przy ul. Krótkiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-30

Drawsko Pomorskie: Budowa budynku mieszkalnego 24-rodzinnego wraz z przyłączeniem do sieci wod-kan i zagospodarowaniem terenu w Drawsku poorskim przy ul. Krótkiej
Numer ogłoszenia: 90130 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Sobieskiego 8, 78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3632558, fax 094 3632558.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drawsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku mieszkalnego 24-rodzinnego wraz z przyłączeniem do sieci wod-kan i zagospodarowaniem terenu w Drawsku poorskim przy ul. Krótkiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa budynku mieszkalnego 24-rodzinnego w Drawsku Pomorskim przy ul. Krotkiej wraz z zagospodarowaniem terenu, wykonaniem ciągu pieszo-jezdnego i niezbędnej infrastruktury ( przyłączenie do sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.40 - Budownictwo wielorodzinne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 40 000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj. : 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oraz spełniają następujące warunki szczegółowe : a) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością, jako jedno zamówienie (na podstawie jednej umowy), jedną robotę budowlaną porównywalną do przedmiotu zamówienia, tj. wybudowali lub wykonali remont, przebudowę, rozbudowę lub adaptację zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej, zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej wraz zagospodarowaniem terenu o wartości brutto nie mniejszej niż 50 % ceny ofertowej oraz udokumentują, że roboty te zostały wykonane należycie, b) dysponują kierownikiem budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz kierownikami robót instalacyjnych i elektrycznych, którzy posiadają uprawnienia budowlane do pełnienia tych funkcji oraz przynależą do właściwej izby zawodowej, c) udokumentują zabezpieczenie środków finansowych w wysokości nie niższej niż 25 % ceny ofertowej na realizację przedmiotu zamówienia, d)za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, udokumentują roczne przychody ze sprzedaży w wysokości nie mniejszej niż cena ofertowa Wykonawcy przy zastosowaniu współczynnika dla : 1/ roku 2007 - 0,9 2/ roku 2006 - 0,8 3/) roku 2005 - 0,6 e/ wskaźnik bieżącej płynności nie mniejszy niż 1 (słownie: jeden) liczony jako stosunek należności, zapasów oraz inwestycji krótkoterminowych do zobowiązań krótkoterminowych, f)brak zastrzeżenia przez biegłego rewidenta badającego sprawozdanie finansowe Wykonawcy co do istotnych zagrożeń zasady kontynuacji ciągłości działalności Wykonawcy, g)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy Pzp 2/oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę : 3/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 7/wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości (w złotówkach), daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór zał. nr 4), 8/wykaz osób przeznaczonych do pełnienia funkcji kierowników robót wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 9/dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane i zaświadczenia o przynależności do izby zawodowej. 10/sprawozdania finansowe, a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 11/informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert [UWAGA : z informacji winna wynikać konkretna kwota w złotych polskich], 12/polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drawsko.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Drawsku Pomorskim ul. Sobieskiego 8, 78-500 Drawsko Pomorskie pok nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Drawsku Pomorskim ul. Sobieskiego 8, 78-500 Drawsko Pomorskie, pok. nr 4 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.