Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-21
Olsztyn: Dostawa wyposażenia do laboratorium geotechniki i budownictwa drogowego, do pracowni badań nieniszczących, oraz do pracowni fizyki budowli w ramach realizacji projektu pt. Wyposażenie w sprzęt aparaturowy laboratoriów nauk technicznych na rzecz zwiększenia ogólnodostępnej oferty badawczej UWM w Olsztynie finansowanego z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 90169 - 2011; data zamieszczenia: 21.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-957 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do laboratorium geotechniki i budownictwa drogowego, do pracowni badań nieniszczących, oraz do pracowni fizyki budowli w ramach realizacji projektu pt. Wyposażenie w sprzęt aparaturowy laboratoriów nauk technicznych na rzecz zwiększenia ogólnodostępnej oferty badawczej UWM w Olsztynie finansowanego z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia do laboratorium geotechniki i budownictwa drogowego, do pracowni badań nieniszczących, oraz do pracowni fizyki budowli w ramach realizacji projektu pt. Wyposażenie w sprzęt aparaturowy laboratoriów nauk technicznych na rzecz zwiększenia ogólnodostępnej oferty badawczej UWM w Olsztynie finansowanego z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 z podziałem na 15 części: 1. System inspekcji wideo przewodów kominowych i wentylacyjnych, 2. System określania sprawności kotłów oraz emisji zanieczyszczeń na podstawie analizy spalin, 3. Miernik grubości powłok twardych z oprogramowaniem na PC, 4. Video - endoskop, 5. Przyrząd do pomiaru wilgotności materiału z zintegrowanym pomiarem wilgotności i termometrem NTC, 6. Przenośny tester do oceny poziomu zanieczyszczenia mikrobiologicznego, 7. Dalmierz laserowy, 8. Aparat CM, 9. Pirometr kalibrowany o dokładności 0, 1oC, 10. Zestaw przyrządów do kompleksowego badania, monitoringu i diagnozowania wilgotności z miernikiem do szybkiego badania dwuetapowego wilgotności; etap I poszukiwanie bezinwazyjne etap II pomiar sondą punktową tryb pomiaru pojemnościowy i opornościowy, 11. Oprzyrządowanie węzła betoniarskiego: betoniarka o pojemności 100 l, stół wibracyjny, wibrator budowlany z buławą wibrującą 38 mm i wałkiem giętkim o długości 3 m do wykonywania elementów próbnych i próbek do badań konstrukcji betonowych i żelbetowych oraz formy do elementów betonowych i żelbetowych oraz próbek do badań cech wytrzymałościowych betonu, 12. Siłownik hydrauliczny o udźwigu 15 T wraz z manometrem, 13. Wózek transportowy ręczny do transportu elementów próbnych, kruszywa, cementu, wielofunkcyjny stół roboczy zaopatrzony w zasilanie (szt. 3) do przygotowania i pielęgnacji próbnych elementów doświadczalnych z betonu i żelbetu, 14. Zestaw do zagęszczania próbek gruntów stabilizowanych chemicznie, 15. Zestaw do niwelacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia wysokości: 3 420, 00 zł (słownie: trzy tysiące czterysta dwadzieścia złotych 00/100), w tym dla poszczególnych części: Część nr 1: 250, 00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100), Część nr 2: 600, 00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100), Część nr 3: 250, 00 zł (słonie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100), Część nr 4: 300, 00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100), Część nr 5: 20, 00 zł (słownie: dwadzieścia złotych 00/100), Część nr 6: 550, 00 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych 00/100), Część nr 7: 50, 00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100), Część nr 8: 90, 00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt złotych 00/100), Część nr 9: 250, 00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100), Część nr 10: 250, 00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100), Część nr 11: 350, 00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100), Część nr 12: 30, 00 zł (słownie: trzydzieści złotych 00/100), Część nr 13: 100, 00 zł (słownie: sto złotych 00/100), Część nr 14: 80, 00 zł (słownie: osiemdziesiąt złotych 00/100), Część nr 15: 250, 00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100). 3. Wykonawca wnosi wadium w jednej z niżej wymienionych form: w pieniądzu, wpłacając pieniądze przelewem z dopiskiem: Dostawa wyposażenia do laboratorium geotechniki i budownictwa drogowego, do pracowni badań nieniszczących, oraz do pracowni fizyki budowli w ramach realizacji projektu pt. Wyposażenie w sprzęt aparaturowy laboratoriów nauk technicznych na rzecz zwiększenia ogólnodostępnej oferty badawczej UWM w Olsztynie finansowanego z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013. Nr postępowania: 22/PN/POPW.01.03.00-28-021/09/2011 na konto: Bank PKO S. A. w Olsztynie nr 73 1240 5598 1111 0010 2908 4758, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, w gwarancjach ubezpieczeniowych w gwarancjach bankowych w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) sposób przekazania: przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 6. Za datę, godzinę wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto Zamawiającego. 7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 8. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3. Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące: zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy np. działanie siły wyższej, zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy, wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, zmiany przedstawiciela Zamawiającego i Sprzedawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie,
Dział Obsługi Projektów Europejskich
ul. Romana Prawocheńskiego 4, Olsztyn 10 -720..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział Obsługi Projektów Europejskich ul. Romana Prawocheńskiego 4, Olsztyn 10 -720..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie prowadzone jest w ramach realizacji projektu pt. Wyposażenie w sprzęt aparaturowy laboratoriów nauk technicznych na rzecz zwiększenia ogólnodostępnej oferty badawczej UWM w Olsztynie finansowanego z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: System inspekcji wideo przewodów kominowych i wentylacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: System określania sprawności kotłów oraz emisji zanieczyszczeń na podstawie analizy spalin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Miernik grubości powłok twardych z oprogramowaniem na PC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Video - endoskop.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przyrząd do pomiaru wilgotności materiału z zintegrowanym pomiarem wilgotności i termometrem NTC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przenośny tester do oceny poziomu zanieczyszczenia mikrobiologicznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dalmierz laserowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Aparat CM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pirometr kalibrowany o dokładności 0, 1oC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zestaw przyrządów do kompleksowego badania, monitoringu i diagnozowania wilgotności z miernikiem do szybkiego badania dwuetapowego wilgotności; etap I poszukiwanie bezinwazyjne etap II pomiar sondą punktową tryb pomiaru pojemnościowy i opornościowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Oprzyrządowanie węzła betoniarskiego: betoniarka o pojemności 100 l, stół wibracyjny, wibrator budowlany z buławą wibrującą 38 mm i wałkiem giętkim o długości 3 m do wykonywania elementów próbnych i próbek do badań konstrukcji betonowych i żelbetowych oraz formy do elementów betonowych i żelbetowych oraz próbek do badań cech wytrzymałościowych betonu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Siłownik hydrauliczny o udźwigu 15 T wraz z manometrem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wózek transportowy ręczny do transportu elementów próbnych, kruszywa, cementu, wielofunkcyjny stół roboczy zaopatrzony w zasilanie (szt. 3) do przygotowania i pielęgnacji próbnych elementów doświadczalnych z betonu i żelbetu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zestaw do zagęszczania próbek gruntów stabilizowanych chemicznie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zestaw do niwelacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- "Zakup odzieży sportowej, sprzętu sportowego, drobnego sprzętu sportowego oraz środków do konserwacji i dezynfekcji sprzętu sportowego i szkoleniowego"
- Produkcja filmów dla Centrum Edukacji i Inicjatyw Kulturalnych w Olsztynie
- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
- "Świadczenie usługi letniego oczyszczania nawierzchni jezdni i chodników na terenie działania RDW Nidzica teren działania Obwodu Drogowego w Iławie."
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pozwoleniem na budowę dla zadania pn. "Modernizacja dachu i schodów wejściowych w budynku przy Pl. Łódzkim 2 UWM w Olsztynie"
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych autokarami minimum 50 osobowymi wraz z kierowcą na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (150)
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów zużywalnych niezbędnych do przeprowadzenia analiz chromatograficznych w Wydziałowym Laboratorium WGGiOŚ - DE-dzp.272-207/25
- "Dostawa materiałów zużywalnych i odczynników dla Grupy Badawczej Immunoterapii na podstawie umów ramowych z podziałem na 11 części"
- 39.2025 Dostawa sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa wraz z montażem stanowiska badawczo-dydaktycznego układu chłodniczego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Zakup wraz z dostawą materiałów zużywalnych niezbędnych do przeprowadzenia analiz izotopowych w Wydziałowym Laboratorium WGGiOŚ DE-dzp.272-213/25
- AD/ZP/48/25 Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do laboratoriów w ramach projektu "Czas zawodowców dla Wielkopolski"
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.