To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-26
Kraków: przygotowanie spotkań Wielkanocnych dla emerytów i rencistów Dzielnicy XVIII oraz klientów MOPS w Krakowie
Numer ogłoszenia: 90216 - 2011; data zamieszczenia: 26.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69746 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przygotowanie spotkań Wielkanocnych dla emerytów i rencistów Dzielnicy XVIII oraz klientów MOPS w Krakowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Przedmiotem I części zamówienia jest zorganizowanie spotkania Wielkanocnego. 1)Usługa obejmuje zorganizowanie spotkania dla 40 osób wraz z usługą cateringową, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 2) Wykonawca zapewni całą salę lub wydzieloną część odpowiedniej wielkości, w lokalu własnym na terenie Krakowa w obrębie Dzielnicy V z zapewnionym dostępem do toalety z dogodnym dojazdem środkami komunikacji miejskiej, do której w czasie spotkania nie będą miały wstępu osoby postronne 3) Usługa obejmuje przygotowanie, dostarczenie i serwowanie w czasie trwania spotkania wielkanocnego posiłków w formie przystawki i ciepłego obiadu wg następującego menu dla 1 osoby: Przystawka: (serwowana) a) jajko gotowane b) chrzan - 20g c) wędlina /szynka wieprzowa/ - 60g d) galaretka drobiowa - 150g e) pieczywo - 100g f) sos tatarski - 100g Obiad - danie główne (serwowane): a) Zupa jarzynowa z lanym ciastem - 500ml b) Filet z indyka - 130g c) ziemniaki - 200g d) zestaw surówek /marchew ,seler, por/ - 200g e) miodownik - 100g f) sernik - 70g g) kawa rozpuszczalna - 200ml h) herbata z cytryną - 200ml 4). Wykonawca zapewni ponadto a)odpowiednią zastawę stołową, /wykluczone talerze i sztućce jednorazowe/, b ) świąteczny wystrój sali tj.: na stołach białe obrusy, stroiki świąteczne c) obsługę kelnerską w trakcie spotkania. 2. Przedmiotem II części zamówienia jest organizacja śniadania wielkanocnego zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) Menu: a) Żurek - 300ml z kiełbasą - 100g i jajkiem b) Ziemniaki - 200g c) Zestaw trzech surówek - 3x 50g d) Rolada z piersi kurczaka nadziewana pieczarkami, papryką i serem - 100g e) Galaretka z kurczaka - 150g f) Sałatka wiosenna - 150g g) Soki/pomarańczowy, jabłkowy/ - 200ml h) Kawa rozpuszczalna czarna i biała - 150ml i) Herbata z cytryną - 200ml j) Babeczka wielkanocna - 140g k) Ciasto - 140g 2) Miejsce realizacji: Dom Kultury w Krakowie - Krzesławicach, ul. Wańkowicza 17 udostępniony Zamawiającemu na czas spotkania 3) Wykonawca zapewni: a) transport posiłków na miejsce realizacji przedmiotu zamówienia, b) obsługę w miejscu realizacji zamówienia. c) niezbędną zastawę i białe obrusy /wykluczamy naczynia plastikowe/ 3. Przedmiotem III części zamówienia jest organizacja spotkania Wielkanocnego, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) Usługa obejmuje: organizację Śniadania Wielkanocnego dla Emerytów i Rencistów z Dzielnicy XVIII Krakowa dla 290 osób 2) Wykonawca zapewni: a) dostawę cateringu do pięciu siedzib Związków Emerytur i Rencistów znajdujących się na terenie XVIII Dzielnicy miasta Krakowa b) talerze i sztućce jednorazowe c) obsługę na miejscu realizacji zamówienia 3) Usługa obejmuje przygotowanie posiłku zgodnie z wytycznymi Menu dla 1 osoby: a) żurek - 300ml z białą kiełbasą - 50g b) sałatka jarzynowa - 150g c) jajko gotowane -1 szt d) sos chrzanowy na zimno - 50g 4) Miejsce realizacji: a) Koło Emerytów 18 Kraków, os. Górali 4 - 90osób b) Koła 7,22 Kraków, os. Szkolne 5 - 20 osób c) Koło 24 Kraków, os. Zgody 1 - 50 osób d) Koła 3,5,11 Branice , ul. Tokarzewskiego 29 - 70 osób e) Koło 20 Kraków, os. Centrum A 6a - 60 osób..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: zorganizowanie spotkanian Wielkanocnego w lokalu własnym Wykonawcy połozonym w obrębie Dzielnicy V wraz z usługą cateringową dla 40 osób
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Handlowa Spółdzielnia JUBILAT, al. Krasińskiego 1, 31-111 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2008,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1800,00
Oferta z najniższą ceną: 1800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2160,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: zorganizowanie wielkanocnego spotkania z Matejką w tle dla 40 osób wraz z usługą cateringową
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU GRAAL, os. Kazimierzowskie 29/21, 31-843 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1840,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2000,00
Oferta z najniższą ceną: 2000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2160,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja konferencji, zapewnienie usług hotelarskich, restauracyjnych, sal konferencyjnych podczas Narady Kierowników Placówek Zagranicznych w dniach 6 - 12 lipca 2025 r.
- "Świadczenie usługi restauracyjnej"
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Departamentu Gospodarki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 14 - 16 maja 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- Zapewnienie usług cateringowych na potrzeby spotkań i konferencji organizowanych przez komórki organizacyjne w siedzibie MFiPR
- "Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy i Miasta Czerwionka - Leszczyny w okresie od marca 2025r. do lutego 2026r."
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.