eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MorawicaDzierżawa analizatora immunochemicznego z dostawą odczynników - Nr EZP-252-11/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-21

Morawica: Dzierżawa analizatora immunochemicznego z dostawą odczynników - Nr EZP-252-11/2015
Numer ogłoszenia: 90224 - 2015; data zamieszczenia: 21.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy , ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641378, faks 041 3641226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa analizatora immunochemicznego z dostawą odczynników - Nr EZP-252-11/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa na okres 36 miesięcy analizatora immunochemicznego wraz z dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonywania oznaczeń TSH, fT3, fT4, troponina, HBs w laboratorium Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy. 2. Oferowany analizator musi być zgłoszony do rejestru wyrobów medycznych w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych i posiadać deklarację zgodności CE oraz spełniać wymogi Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r Nr 107 poz. 679 z późniejszymi zmianami) a także być zgodny z wymaganiami eksploatacyjno-technicznymi i jakościowymi oraz parametrami opisanymi w załączniku do SIWZ. 3. Wymagania techniczne i jakościowe analizatora immunochemicznego: - analizator immunochemiczny musi być własnością Wykonawcy, - aparat musi być wolny od wad, - nastołowy, kompaktowy analizator do oznaczania badań z zakresu immunochemii: TSH, fT3, fT4, troponina, HBs, - wbudowana drukarka i mikrokomputer sterujący z oprogramowaniem w języku polskim, - analizator bezigłowy, bez żadnych procedur myjąco-płucząco-konserwacyjnych, - przystosowany do pracy non-stop, - kompletne zestawy odczynnikowe zawierające odczynniki, kontrole, kalibratory i inne akcesoria niezbędne do przeprowadzenia badania, - testy pakowane pojedynczo przystosowane do oznaczania badania jednego pacjenta tzw. monotesty, - testy oznakowane znakiem CE, - minimalny termin ważności testów 6 miesięcy, - bezpłatny serwis techniczny na czas trwania umowy za wyjątkiem części zużywalnych zgodnych z zaleceniem producenta, które należy wyszczególnić w ofercie, - serwis techniczny - reakcja na wezwanie w ciągu 24 godzin w dni robocze i 24 godzin w dni wolne od pracy od zgłoszenia telefonicznego lub faksem, - zapewnienie przez dostawcę dostępności nowych oryginalnych części zamiennych do analizatora, - dostawa i uruchomienie analizatora przez oferenta, - bezpłatne przeszkolenie personelu obsługującego analizator. 4. Oferowane odczynniki winny być dostępne w kompletnych zestawach, zawierających odczynniki, kontrole i inne akcesoria niezbędne do wykonania badania z terminem ważności nie krótszym niż 6 miesięcy od daty dostawy. 5. Odczynniki dostarczane sukcesywnie przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia umowy. 6. Realizacja dostaw odczynników odbywać się będzie nie później niż w ciągu 4 dni od dnia otrzymania zamówienia faksem. 7. W przypadku dostaw awaryjnych tzw. cito - wymagany termin dostawy 24 godziny. 8. Miejsce realizacji zamówienia: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy - Pracownia Diagnostyki Laboratoryjnej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 38.43.45.80 - Analizatory testów immunologicznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje minimum jedną dostawę odczynników wraz z dzierżawą analizatora o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie zł: sto tysięcy 00/100).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) aktualna deklaracja zgodności CE, b) oświadczenie, że oferowany aparat dopuszczony jest do obrotu na rynku polskim i posiada wymagane prawem świadectwa i atesty stwierdzające jego dopuszczenie do obrotu i do użytkowania - dotyczy analizatora, c) aktualne karty charakterystyki substancji niebezpiecznej zgodnie - dotyczy odczynników. Jeżeli zaoferowany produkt nie posiada w swoim składzie substancji niebezpiecznej należy przedstawić oświadczenie, że dany produkt nie posiada w swym składzie substancji niebezpiecznej - dotyczy odczynników.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne wymagane dokumenty stanowiące ofertę: a) formularz oferty sporządzony według wymaganego wzoru (załącznik do SIWZ), b) prawidłowo wypełnione formularze asortymentowo-cenowe sporządzone zgodnie ze wzorami stanowiącymi załączniki do niniejszej specyfikacji; (załącznik do SIWZ), c) oświadczenie stosowne do wymogów art. 36b ustawy Pzp dotyczące części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik do SIWZ), d) wymagania eksploatacyjno-techniczne i jakościowe dotyczące urządzenia objętego przedmiotem zamówienia (załącznik do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres niezmienności cen - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się zmiany umowy polegające na obniżeniu ceny jednostkowej za dzierżawę przedmiotu umowy po wcześniejszym poinformowaniu Dzierżawcy przez Wydzierżawiającego w formie pisemnej. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, do ceny miesięcznej dzierżawy netto zostanie doliczony odpowiednio zmieniony podatek VAT, obowiązujący w dniu wystawienia faktury VAT. 2. Zmiana ceny w stosunku do oferowanej może nastąpić wyłącznie na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili złożenia oferty zmian cen u producentów, istotnej zmiany kursów walut, jeżeli wpływa to na koszty dostawy, zmiana stawki podatku VAT lub zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 3. Zmiana cen na dostarczone towary może nastąpić w wyniku zmian stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia 26-026 Morawica, ul. Spacerowa 5. Opłata 20.00 zł - gotówka lub zaliczenie pocztowe..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2015 godzina 10:45, miejsce: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy-Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 26-026 Morawica, ul. Spacerowa 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.