To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-16
Wrocław: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, SIECIOWEGO I OPROGRAMOWANIA, znak postępowania: ZP-4/03/2016
Numer ogłoszenia: 90241 - 2016; data zamieszczenia: 16.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64810 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3438031, faks 71 3431558.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, SIECIOWEGO I OPROGRAMOWANIA, znak postępowania: ZP-4/03/2016.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZADANIE NR 1 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO 1. ZESTAW KOMPUTEROWY NR 1 - 1 szt., 2. ZESTAW KOMPUTEROWY NR 2 - 1 szt., 3. ZESTAW KOMPUTEROWY NR 3 - 1 szt., 4. KOMPUTER STICK PC NR1 - 1 szt., 5. SKANER PŁASKI A4 NR1 - 1 szt., 6. SKANER PŁASKI A4 DO MATERIAŁÓW POZYTYWOWYCH I KLISZ - 1 szt., 7. WIELOFUNKCYJNA DRUKARKA A4 NR1 - 1 szt., 8. WIELOFUNKCYJNA DRUKARKA A4 NR2 - 1 szt., 9. DRUKARKA A4 NR1 - 1 szt., 10. GŁOŚNIKI KOMPUTEROWE - 1 szt., 11. KARTA SDHC - 6 szt., 12. PENDRIVE NR1 - 1 szt., 13. PENDRIVE NR2 - 5 szt., 14. PRZENOŚNY DYSK TWARDY NR 1 - 1 szt., 15. PRZENOŚNY DYSK TWARDY NR 2 - 1 szt., 16. PRZENOŚNY DYSK TWARDY NR 3 - 2 szt., 17. KLAWIATURA - 1 szt., 18. KLAWIATURA BEZPRZEWODOWA - 1 szt., 19. MYSZ BEZPRZEWODOWA - 1 szt., 20. HUB USB 3.0 - 2 szt., 21.HUB USB 2.0 - 1 szt., 22. LISTWA ZASILAJĄCA - 2 szt., 23. KARTA SIECIOWA USB- 2 szt. ZADANIE NR 2 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA 1. OPROGRAMOWANIE NR 1 - 2 licencje, 2. OPROGRAMOWANIE NR 2 - 3 licencje, 3. OPROGRAMOWANIE NR 3 - 15 licencji, 4. OPROGRAMOWANIE NR 4 - 1 licencja. ZADANIE NR 3 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA 1. OPROGRAMOWANIE NR 5 - 2 licencje, 2. OPROGRAMOWANIE NR 6 - 1 licencja. ZADANIE NR 4 DOSTAWA SPRZĘTU SIECIOWEGO 1. ZESTAW DWÓCH PRZEŁĄCZNIKÓW / JEDNOSTEK AGREGUJĄCYCH L3 O WYSOKIEJ DOSTĘPNOŚCI - 2 zestawy. ZADANIE NR 5 DOSTAWA SPRZĘTU SIECIOWEGO 1. WKŁADKI mini-GBIC (SFP) MULTIMODOWE - 4 szt., 2. PATCHCORDY MULTIMODOWE LC-LC 1m - 8 szt. ,3. PATCHCORDY MULTIMODOWE LC-LC 2m - 6 szt., 4. PATCHCORDY MULTIMODOWE ST-LC 2m - 3 szt., 5. PATCHCORDY MULTIMODOWE ST-LC min. 10m - 3 szt., 6. PATCHCORDY JEDNOMODOWE SC-LC 1m - 2 szt., 7. PATCHCORDY JEDNOMODOWE LC-LC 1m - 6 szt. , 8. PATCHCORDY MULTIMODOWE SC-LC 1m - 2 szt., 9. KARTY SIECIOWE 10G DO SERWERÓW DELL R520, R720, R910 - 3 szt., 10. POWER INJECTOR PoE+ - 1 szt., 11. PRZEŁĄCZNIK DOSTĘPOWY L2 BIURKOWY NIEZARZĄDZALNY NR 1 - 2 szt., 12.PRZEŁĄCZNIK DOSTĘPOWY L2 BIURKOWY NIEZARZĄDZALNY NR 2 - 3 szt. ZADANIE NR 6 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I SIECIOWEGO 1. ZESTAW KOMPUTEROWY NR 4 - 1 szt., 2. KOMPUTER STIC PC - 1 szt., 3. ZEWNĘTRZNY CZYTNIK KART PAMIĘCI - 2 szt., 4. PRZEŁĄCZNIK DOSTĘPOWY L2 - 1 szt., 5. DRUKARKA A4 NR 2 - 1 szt., 6. SKANER PŁASKI A4 NR 2 - 1 szt. ZADANIE NR 7 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I SIECIOWEGO 1. SERWER NAS - 1 szt., 2. MONITOR DOTYKOWY - 3 szt., 3. CZYTNIK KSIĄŻEK - 1 szt., 4. PLOTER TNĄCY - 1 szt., 5. ZESTAW KOMPUTEROWY NR 5 - 1 szt. ZADANIE NR 8 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA 1. OPROGRAMOWANIE NR 7 - 11 licencji. ZADANIE NR 9 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA 1. OPROGRAMOWANIE NR 8- 1 licencja. ZADANIE NR 10 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA 1. OPROGRAMOWANIE NR 9 - 1 licencja. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 3. Załącznik nr 2 do SIWZ stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnianiu na podstawie art. 26 ust.3 ustawy Pzp. 4. Zamawiający wymaga, aby cały sprzęt był fabrycznie nowy i nieużywany przed dniem dostawy. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez równoważny należy rozumieć sprzęt o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszych niż w opisie przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ. Zaoferowany sprzęt powinien spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w formularzu asortymentowo-cenowym (szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia)-załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ lub posiadać lepsze parametry. Wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Wykonawca powołując się na rozwiązania równoważne winien na żądanie Zamawiającego wykazać, że oferowany sprzęt spełnia wymagania Zamawiającego. 6. Urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu, jak i producenta. 7. Sprzęt wydany zostanie Zamawiającemu w opakowaniu fabrycznym wraz z przynależnym okablowaniem, osprzętem i instrukcjami oraz dokumentami gwarancyjnymi i licencyjnymi. 8. Odbiór przedmiotu umowy potwierdzony zostanie pisemnym protokołem odbioru (ilościowo-rzeczowo-jakościowym).Do protokołu muszą być załączone dokumenty gwarancyjne i licencyjne. 9. Instrukcje użytkownika muszą być sporządzone w języku polskim. 10. Oferowany sprzęt komputerowy musi być zgodny z obowiązującymi normami i oznakowany znakiem CE. 11. Zaoferowany sprzęt komputerowy powinien spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w formularzu szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) lub posiadać lepsze parametry. 12. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określają projekty umów (załączniki nr 6, 7, 8 do niniejszej SIWZ). 13. Okres gwarancji Wykonawcy nie może być krótszy niż minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (GWARANCJA MINIMALNA). Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania przez Zamawiającego końcowego protokołu odbioru. 14. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty częściowe mogą zostać złożone na każde z zadań wyodrębnionych przez Zamawiającego i oznaczonych odpowiednio numerami: zadanie nr 1, zadanie nr 2, zadanie nr 3, zadanie nr 4, zadanie nr 5 zadanie nr 6, zadanie nr 7, zadanie nr 8, zadanie nr 9, zadanie nr 10. Oferta na każde zadanie podlega odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego zadania..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: ZADANIE NR 2 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- YAMO Sp. z o.o., Al. Armii Krajowej 4A lokal 7, 50-541 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10550,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11259,42
Oferta z najniższą ceną: 7404,60 / Oferta z najwyższą ceną: 19574,22
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: ZADANIE NR 3 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- YAMO Sp. z o.o., Al. Armii Krajowej 4A lokal 7, 50-541 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3135,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2306,25
Oferta z najniższą ceną: 2204,16 / Oferta z najwyższą ceną: 2890,50
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: ZADANIE NR 4 DOSTAWA SPRZĘTU SIECIOWEGO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTEGLER SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
INTEGLER SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- SANSEC Poland SA, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57780,48
Oferta z najniższą ceną: 57780,48 / Oferta z najwyższą ceną: 118326,00
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: ZADANIE NR 5 DOSTAWA SPRZĘTU SIECIOWEGO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SYRIANA Joanna Fischer, ul. Porębskiego 28/17, 80-180 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4860,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8886,75
Oferta z najniższą ceną: 7253,31 / Oferta z najwyższą ceną: 10638,27
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: ZADANIE NR 6 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I SIECIOWEGO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6480,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6937,20
Oferta z najniższą ceną: 5303,76 / Oferta z najwyższą ceną: 6937,20
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: ZADANIE NR 7 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I SIECIOWEGO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39852,00
Oferta z najniższą ceną: 39475,62 / Oferta z najwyższą ceną: 41082,00
Waluta: PLN .
Część NR: 8
Nazwa: ZADANIE NR 8 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
- RESTOR Spółka Jawna, P. Anton, A. Czapski, T. Rostropowicz, ul. Dworkowa 2/107a, 00-784 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4397,25
Oferta z najniższą ceną: 4397,25 / Oferta z najwyższą ceną: 26978,82
Waluta: PLN .
Część NR: 9
Nazwa: ZADANIE NR 9 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
- RESTOR Spółka Jawna, P. Anton, A. Czapski, T. Rostropowicz, ul. Dworkowa 2/107a, 00-784 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7287,75
Oferta z najniższą ceną: 7287,75 / Oferta z najwyższą ceną: 13500,00
Waluta: PLN .
Część NR: 10
Nazwa: ZADANIE NR 10 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- YAMO Sp. z o.o., Al. Armii Krajowej 4A lokal 7, 50-541 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1062,72
Oferta z najniższą ceną: 1015,98 / Oferta z najwyższą ceną: 1771,20
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego (III części)
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 6 ZADAŃ
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz paczek {....}
- Budowa rampy do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP-ów Syców PN, Syców PD, Jonas PN i Jonas PD przy drodze ekspresowej S8 województwo dolnośląskie
- Remont nawierzchni betonowej autostrady A4 na odcinku Krzyżowa - Krzywa oraz w rejonie węzła Mikołajowice
- Usługa szkoleniowa obejmująca przygotowanie i przeprowadzenie Szkolenia z zakresu organizacji pracy i zarządzania zadaniami z Trello, dla kadry kierowniczej zarządzającej i administracyjnej UPWr.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie multimedialne oraz meblowe Szkoły Podstawowej w Irządzach oraz budynku administracji publicznej
- Przedłużenie licencji na oprogramowanie antywirusowe, dostawa i uruchomienie oprogramowania do zabezpieczenia danych" w ramach projektu "Cyberbezpieczny Powiat Golubsko-Dobrzyński".
- Dostawa z montażem wyposażenia wystawy akwarystycznej w ramach realizacji zadania pn. "Pawilon przyrody - nowoczesna infrastruktura kultury etap II wystawa akwarystyczna"
- Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego zapewniającego zarządzanie Archiwum SGH
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych (3 części) w ramach projektu ZAWÓD IT- MOJA PASJA
- "Wdrożenie Sytemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów Biznesowych wraz z integracją z posiadanym systemem klasy ERP"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.