Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-09
Warszawa: świadczenie usług cateringowych w 2014 roku na potrzeby spotkań organizowanych w ramach działalności Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju w ramach projektu Wsparcie na działania sieci organów środowiskowych i instytucji zarządzających funduszami unijnymi Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju w 2014 r. Postępowanie nr 1/GDOŚ/2014
Numer ogłoszenia: 9024 - 2014; data zamieszczenia: 09.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska , ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5792107, faks 22 5792112.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdos.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług cateringowych w 2014 roku na potrzeby spotkań organizowanych w ramach działalności Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju w ramach projektu Wsparcie na działania sieci organów środowiskowych i instytucji zarządzających funduszami unijnymi Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju w 2014 r. Postępowanie nr 1/GDOŚ/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych w 2014 roku na potrzeby spotkań organizowanych przez Sekretariat Sieci w ramach działalności Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju w ramach projektu Wsparcie na działania sieci organów środowiskowych i instytucji zarządzających funduszami unijnymi Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju w 2014 r. 2. W ramach świadczonych usług cateringowych, Wykonawca będzie dostarczał catering sukcesywnie, zgodnie ze zgłaszanym każdorazowo zapotrzebowaniem Zamawiającego na wskazane spotkanie, zgodnie z Formularzem Zamówieniowym na usługi cateringowe. Miejscem świadczenia usług cateringowych będzie siedziba Zamawiającego mieszcząca się w Warszawie, przy ul. Wawelskiej 52/54. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1 do SIWZ. 4. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia /nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo, które musi być udzielone na piśmie i podpisane przez osoby wymienione w aktualnym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Załączenie pełnomocnictwa w formie kserokopii, na której widnieją podpisy samego umocowanego nie zostanie uznane za ważne; 2. Dokument pełnomocnictwa w swej treści powinien zawierać: a) dane identyfikacyjne - w treści pełnomocnictwa należy podać dane identyfikujące osobę, której pełnomocnictwo jest udzielane. Powinno to być w przypadku: osób fizycznych - seria i numer dowodu osobistego, PESEL, a w przypadku osób prawnych - siedziba, numer Krajowego Rejestru Sądowego, NIP, REGON, b) zakres umocowania, c) okres ważności pełnomocnictwa, d) w treści pełnomocnictwa powinna być uregulowana kwestia substytucji, tj. uprawnienia do udzielania dalszych pełnomocnictw. Zgodnie z art. 106 Kodeksu cywilnego, pełnomocnik może ustanowić dla mocodawcy innych pełnomocników tylko wtedy, gdy umocowanie takie wynika z treści pełnomocnictwa, z ustawy lub ze stosunku prawnego będącego podstawą pełnomocnictwa. W przypadku, gdy wolą mocodawcy jest, aby jego pełnomocnik był uprawniony do upoważniania innych osób do reprezentowania go, należy to wyraźnie zaznaczyć w treści pełnomocnictwa, e) datę wystawienia pełnomocnictwa celem uniknięcia wątpliwości, od jakiego momentu pełnomocnik jest umocowany do dokonywania czynności określonych w treści pełnomocnictwa w imieniu i na rzecz swego mocodawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana osób, o których mowa w par. 7 ust. 1 wzoru umowy, numerów telefonów i adresów e-mail, nie stanowi zmiany postanowień Umowy w rozumieniu § 9 ust. 1 Umowy. Jednakże zmiana taka wymaga powiadomienia drugiej Strony Umowy. 2. Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia następujących okoliczności, tj.: 1) Zamawiający dopuszcza zmianę stawki VAT w ramach umowy, ale wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zmianie. Zmiana ta następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę VAT; 2) Zamawiający dopuszcza zmniejszenie do 20% wysokości maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 wzoru umowy. Rzeczywistą wartość wynagrodzenia z tytułu realizacji całej umowy stanowić będzie suma poszczególnych wynagrodzeń cząstkowych za faktycznie zrealizowane usługi. 3. Zmiana, o której mowa w pkt. 2 ppkt 1, w postanowieniach zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie dokonana, za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy. 4. Zmniejszenie do 20% wysokości maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w 2 ppkt 2, nie wymaga formy pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gdos.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
ul. Wawelska 52/54
00-922 Warszawa
pokój 486 Kancelaria.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska ul. Wawelska 52/54 00-922 Warszawa pokój 486 Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. 9. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków projektu, nr POPT.03.01.00-00-375/13, Wsparcie na działania sieci organów środowiskowych i instytucji zarządzających funduszami unijnymi Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju w 2014 r. współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie zgodnie z potrzebami Zamawiającego w okresie od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego do dnia 31 grudnia 2014 r. lub do wcześniejszego wykorzystania maksymalnej kwoty wynagrodzenia wynikającej z umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Justyna Pokorska, Główny Specjalista w Departamencie Informacji o Środowisku - fax (0 22) 860 60 59, e-mail: justyna.pokorska@gdos.gov.pl. 4. W postępowaniu zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie jest wymagane. 5. W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę korzystając z usług pocztowych za termin złożenia oferty, Zamawiający będzie uznawać datę i godzinę wpływu oferty do Kancelarii. UWAGA: Zamawiający nie będzie honorował daty stempla pocztowego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Lawinowej 6 lok 1 w Warszawie.
- Remont poddasza i pokrycia dachowego w budynku Szkoły Podstawowej nr 246 przy ul. Białowieskiej 22 w Warszawie.
- Przebudowa sali konferencyjnej wraz z przyległymi pomieszczeniami na pierwszym piętrze w budynku Urzędu Dzielnicy przy Placu Czerwca 1976 nr 1 w Warszawie.
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.
- Zakup subskrypcji na oprogramowanie Academic VMware Horizon Enterprise
- Zabudowa powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów Food&Drinks Malaysia 2025 w dniach 01-03.07.2025 r. w Kuala Lumpur w Malezji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług hotelarskich dla Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE"
- Wyżywienie dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Jastkowie
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie - postępowanie nr 1
- Kompleksowa usługa związana z realizacją wyjazdu studyjnego do Nadrenii-Palatynatu/Niemcy oraz Wielkiego Księstwa Luksemburg dla branży rolno-spożywczej i gastronomiczno-hotelarskiej
- Obsługa hotelarsko - restauracyjna szkoleń i usługi cateringowe w podziale na zadania
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.