Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-22
Bochnia: Usługi w zakresie wykonywania przeglądów technicznych oraz napraw bieżących sprzętu medycznego dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Numer ogłoszenia: 90250 - 2012; data zamieszczenia: 22.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej , ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 6153201, 6153233, 50979196, faks 14 6153202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bochnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie wykonywania przeglądów technicznych oraz napraw bieżących sprzętu medycznego dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych, oraz napraw aparatury, sprzętu medycznego i technicznego będących na wyposażeniu Zamawiającego. Szczegółowy wykaz aparatury i sprzętu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania: Zadanie nr 1 Sprzęt medyczny Zadanie nr 2 Zestawy monitorujące, kardiomonitory, kardiotokografy Zadanie nr 3 Aparaty EKG, Pompy infuzyjne Zadanie nr 4 Respiratory z zestawami monitorującymi Zadanie nr 5 Respiratory Bennet Zadanie nr 6 Respiratory inne Zadanie nr 7 Defibrylatory, Zestawy reanimacyjne Zadanie nr 8 Inkubatory i sprzęt do leczenia noworodków Zadanie nr 9 Aparaty do znieczulania Zadanie nr 10 Aparat do znieczulania Zadanie nr 11 Lancentrony, Diatermie Zadanie nr 12 Sterylizatory, autoklawy, destylatorka Zadanie nr 13 Aparatura radiologiczna Zadanie nr 14 Aparatura ultrasonograficzna Zadanie nr 15 Aparatura endoskopowa I Zadanie nr 16 Aparatura endoskopowa II Zadanie nr 17 Zestaw Laparoskopowy Zadanie nr 18 Urządzenia do fizykoterpaii Zadanie nr 19 Urządzenia do mycia Zadanie nr 20 Urządzenia laboratoryjne-różne Zadanie nr 21 Aparat do hemodializy Zadanie nr 22 Sprzęt medyczny - pozostały Zadanie nr 23 Aparatura Echokardiograficzna Zadanie nr 24 Urządzenia do podawania kontrastu Zadanie nr 25 Aparat do znieczulania Zadanie nr 26 Aparatura labolatoryjna I Zadanie nr 27 Aparat medyczna Zadanie nr 28 Aparatura Labolatoryjna II Zadanie nr 29 Aparatura Labolatoryjna III Zadanie nr 30 Aparatura okulistyczna Zadanie nr 31 Urzadzenie do badania słuchu Zadanie nr 32 Wagi.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy o maksymalnej wartości nie przekraczającej 20 % wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 32.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1) Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1) Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1) Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1) Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1) Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwa. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. Kserokopia pełnomocnictwa musi być poświadczona przez notariusza. 2. W przypadku gdy, Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z określeniem zakresu udzielanych zasobów. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych (każda strona dokumentu) za zgodność z oryginałem przez wykonawcą.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają zmiany w umowie w następującym zakresie: a). danych identyfikujących strony umowy, takich jak np. firma, adresu siedziby lub inne zapisy dotyczące wskazania stron. b). Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych netto określonych, w ofercie przetargowej przez okres trwania umowy, przy czym w czasie trwania umowy ceny mogą ulec zmianie w przypadku wzrostu/spadku obowiązujących stawek podatków i opłat granicznych. c). w każdym czasie trwania umowy Wykonawca może dokonać obniżki cen jednostkowych. d). zmiany wykazu sprzętu objętego przedmiotem umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bochnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej, ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych, pok. 9..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej, ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, Dziennik podawczym pokój nr 11, Pawilon A..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Nazwa Typ Ilość sztuk Częstotliwość przeglądów 1. Ssak elektryczny WAN M1 3 1 x w roku 2. Ssak elektryczny SO -4 1 1 x w roku 3. Ssak elektryczny SSU-2 2 1 x w roku 4. Ssak elektryczny CM-4 1 1 x w roku 5. Ssak elektryczny JA-VAC-2 1 1 x w roku 6. Ssak elektryczny SK - 07 1 1 x w roku 7. Ssak elektryczny ASCOR C-30 2 1 x w roku 8. Ssak elektryczny WAN M 1 1 x w roku 9. Ssak elektryczny 2 1 x w roku 10. Inhalator Medix AC 2000 1 1 x w roku 11. Inhalator Parimaster 1 1 x w roku 12. Inhalator Pari-Boy 1 1 x w roku 13. Inhalator Junior Boy 2 1 x w roku 14. Inhalator Turbo Pari-Boy 2 1 x w roku 15. Inhalator Dyszowy Elisir 3 1 x w roku 16. Inhalator Biedronka 1 1 x w roku 17. Inhalator Elisir 2 1 x w roku 18. Spirometr Pneumo 1 1 x na rok 19. Spirometr Lungtest 2 1 x na rok 20. Łóżko elektryczne LE - 12.0 9 1 x na rok 21. Łóżko elektryczne Le - 02.0 8 1 x na rok 22. Stół operacyjny SU 3 1 x na rok 23. Lampa 4-ogniskowa + zasilacz Z-430 5 1 x w roku 24. Lampa operacyjna sufitowa podwójna ML 600/D 3 1 x w roku 25. Lampa zabiegowa scienna jednogniskowa Medlux 0975 2 1 x w roku 26. Lampa zabiegowa jednogniskowa BH 132 5 1 x w roku 27. Lampa zabiegowa jednogniskowa PM - 121., jezdna 2 1 x w roku 28. Lampa Sollux LSC 8 1 x w roku 29. Lampa Sollux LSK 5 1 x w roku 30. Lampa do fototerapii KLA 32 2 1 x w roku 31. Lampa do fototerapii NEO-BLUE 1 1 x w roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Zestawy monitorujące, kardiomonitory, kardiotokografy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP. Nazwa Typ Ilość sztuk Częstotliwość przeglądów 1. Kardiomonitor FX - 862 4 1 x w roku 2. Kardiomonitor Biazet 4 1 x w roku 3. Kardiomonitor Icard M26 2 1 x w roku 4. Kardiomonitor Icard M78 1 1 x w roku 5. Kardiomonitor Icard M88 1 1 x w roku 6. Kardiomonitor Icard M 98 1 1 x w roku 7. Kardiomonitor Icard M6 1 1 x w roku 8. Kardiomonitor Diaskope 2 2 1 x w roku 9. Kardiomonitor Propaq 244 2 1 x w roku 10. Monitor nieinwazyjny C -3 2 1 x w roku 11. Monitor parametrów zyciowych Colin 2 1 x w roku 12. Kardiotokograf Sonicard 2 1 x w roku 13. Kardiotokograf Oxford Sonicard 1 1 x w roku 14. Kardiotokograf M 1351 A 1 1 x w roku 15. Kardiotokograf FM-7 1 1 x w roku 16. Kardiotokograf FM-20 1 1 x w roku 17. Kardiomonitor FX 2000 19 1 x w roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Aparaty EKG, Pompy infuzyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP. Nazwa Typ Ilość sztuk Częstotliwość przeglądów 1. Elektrokardiograf Multicard E-30 2 1 x w roku 2. Elektrokardiograf Ascard Blue 3 1 x w roku 3. Elektrokardiograf Midicard 2 1 x w roku 4. Elektrokardiograf Ascard B5 3 1 x w roku 5. Elektrokardiograf Ascard 3 1 x w roku 6. Elektrokardiograf Ascard 3 1 1 x w roku 7. Elektrokardiograf MR BLUE 2 1 x w roku 8. Rejestrator CR 07 2 1 x na rok 9. Rejestrator Aspekt 702 4 1 x na rok 10. Zestaw badań wysiłkowych CRG 3 1 1 x na rok 11. Bieżnia do ćwiczeń RB 612 1 1 x na rok 12. Pompa infuzyjna Aitecs 2015 21 1 x w roku 13. Pompa infuzyjna Pluma A 07A 4 1 x w roku 14. Pompa infuzyjna Program 4 1 x w roku 15. Pompa infuzyjna Ascor 11 1 x w roku 16. Pompa infuzyjna Pilot A 3 1 x w roku 17. Pompa infuzyjna Kwapisz 6 1 x w roku 18. Pompa infuzyjna Braun 2 1 x w roku 19. Pompa infuzyjna Medima 3 1 x w roku 20. Pompa infuzyjna Agilia 4 1 x w roku 21. Pompa infuzyjna Duet 1 1 x w roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 Respiratory z zestawami monitorującymi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP. Nazwa Typ Ilość sztuk Częstotliwość przeglądów 1. Respirator Pulmolog 4 2 2. Respirator Oxylog 100 1 2 3. Respirator Biomedical 2 2 4. Respirator Sechrist 1 2 5. Respirator Medumad 1 2 6. Respirator HFS 3000 2 2 7. Respirator Osirus 3 5 1 8. Respirator Raphel 1 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 Respiratory Bennet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP. Nazwa Typ Ilość sztuk Częstotliwość przeglądów 1. Respirator NPB 760 2 1 x na rok 2. Respirator NPB 840 1 1 x na rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 Respiratory inne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP. Nazwa Typ Ilość sztuk Częstotliwość przeglądów 1. Respirator Bird 840 1 1 x na rok 2. Respirator Awea 1 1 x na rok 3. Aparat do resuscytacji Neo-puff RD 900 2 1 x na rok 4. Aparat do wspomagania oddechu Infant flov 2 1 x na rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 Defibrylatory, Zestawy reanimacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Nazwa Typ Ilość sztuk Częstotliwość przeglądów 1. Defibrylator CODEMASTER 1 1 x na rok 2. Defibrylator SCP 912 2 1 x na rok 3. Defibrylator Life Pack 12 9 1 x na rok 4. Defibrylator Life Pack 15 3 1 x na rok 5. Pulsoksymetr Oxypleth 1 1 x na rok 6. Pulsoksymetr N-395 1 1 x na rok 7. Pulsoksymetr Ul 2601 1 1 x na rok 8. Pulsoksymetr Rad-9 1 1 x na rok 9. Pulsoksymetr N 65 7 1 x na rok 10. Pulsoksymetr Nowa metrix 3 1 x na rok 11. Zestaw reanimacyjny WRK - 331 2 1 x na rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 Inkubatory i sprzęt do leczenia noworodków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Nazwa Typ Ilość sztuk Częstotliwość przeglądów 1. Inkubator Ciepłe gniazdko Ciepłe gniazdko 1 1 x na rok 2. Inkubator RN 04/3M 1 1 x na rok 3. Inkubator RN 3M 1 1 x na rok 4. Inkubator Atom 2100 1 1 x na rok 5. Inkubator Atom V - 85 2 1 x na rok 6. Inkubator IM 7320 1 1 x na rok 7. Inkubator SPN 03 1 1 x na rok 8. Inkubator SRN 10 2 1 x na rok 9. Inkubator zamknięty Atom V - 2100G 1 1 x na rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 Aparaty do znieczulania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Nazwa Typ Ilość sztuk Częstotliwość przeglądów 1. Aparat do znieczulania Anastar N-7 2 2 2. Aparat do znieczulania Sulla 1 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 Aparat do znieczulania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Nazwa Typ Ilość sztuk Częstotliwość przeglądów 1 Aparat do znieczulania Fabius 1 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 Lancentrony, Diatermie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Nazwa Typ Ilość sztuk Częstotliwość przeglądów 1 Lancentron GT 50 1 1 x na rok 2 Lancentron GT 300 1 1 x na rok 3 Aparat elektrochirurgiczny Eltron 120 1 1 x na rok 4. Aparat elektrochirurgiczny ES 350/2 2 1 x na rok 5. Aparat diatermi krótkofalowej BTL 20 1 1 x na rok 6. Aparat elektrochirurgiczny ES 350 1 1 x na rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 Sterylizatory, autoklawy, destylatorka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Nazwa Typ Ilość sztuk Częstotliwość przeglądów 1. Sterylizator SP 65 G 2 1 x na rok 2. Sterylizator SP 32 E 1 1 x na rok 3. Sterylizator SP 125 G 1 1 x na rok 4. Sterylizator parowy PS 400 1 1 x na rok 5. Sterylizator parowy przegląd dla UDT PS 401 1 1 x na rok 6. Sterylizator STERIVAP 669 1 1 x na rok 7. Sterylizator przegląd dla UDT STERIVAP 669 1 1 x na rok 8. Sterylizator Unisterii 336 1 1 x na rok 9. Sterylizator przegląd dla UDT Unisterii 336 1 1 x na rok 10. Autoklaw kasetowy Statim 5000 S 1 1 x na rok 11. Autoklaw A-6 2 1 x na rok 12. Autoklaw przegląd dla UDT A-6 2 1 x na rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 Aparatura radiologiczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Nazwa Typ Ilość sztuk Częstotliwość przeglądów 1. Aparat RTG Clisis + Argostat 1 1 x na rok 2. Aparat RTG przyłóżkowy TX 4 Plus 2 1 x na rok 3. Aparat RTG ramię C Philips BV 25 1 1 x na rok 4. Aparat RTG ramię C Eposkop 800 1 1 x na rok 5. Wywoływarka Optimax 1 1 x na rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 Aparatura ultrasonograficzna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Nazwa Typ Ilość sztuk Częstotliwość przeglądów 1. Ultrasonograf SONIC/OP 1 1 x na rok 2. Ultrasonograf MYLAB 1 1 x na rok 4. Ultrasonograf IN-VISOR 1 1 x na rok 5. Ultrasonograf Ultramark 1 1 x na rok 6. Ultrasonograf MEGAS ESAOTE 1 1 x na rok 7. Ultrasonograf SPINEL 1 1 x na rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15 Aparatura endoskopowa I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Nazwa Typ Ilość sztuk Częstotliwość przeglądów 1. Gastroskop wideo Fujinon 1 1 x na rok 2. Wideokolonoskop Fujinon 1 1 x na rok 3. Zestaw wideo do badań endoskopowych Fujinon 1 1 x na rok 4. Bronchoskop FB 12T 1 1 x na rok 5. Myjka endoskopowa Washer CYW 100 N Fujinon 1 1 x na rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16 Aparatura endoskopowa II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP. Nazwa Typ Ilość sztuk Częstotliwość przeglądów 1. Duodenoskop TJF 20 1 1 x na rok 2. Laryngofiberoskop FB-PE 2 1 1 x na rok 3. Gastroskop GIF-E 1 1 x na rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 59.04.21.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie nr 17 Zestaw Laparoskopowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Nazwa Typ Ilość sztuk Częstotliwość przeglądów 1 Zestaw Laparoskopowy Artropompa 28330020 Hamou Endomat - Powershawer SL 20721020 - osprzęt SZTORC 1 1 x na rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie nr 18 Urządzenia do fizykoterpii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP. Nazwa Typ Ilość sztuk Częstotliwość przeglądów 1. Mixing 2 3M 2 1 x na rok 2. Magnoter Magnetronic D 26 2 1 x na rok 3. Madyn D 21 2 1 x na rok 4. Ultraton D 200 2 1 x na rok 5. Stymet S 200 2 1 x na rok 6. Stymet S 210 1 1 x na rok 7. Interdyn D 79 1 1 x na rok 8. Urządzenie do laseroterapii LAC 50 1 1 x na rok 9. Urządzenie do laseroterapii LAC 71 1 1 x na rok 10. Urządzenie do laseroterapii LAC 102 1 1 x na rok 11. Laser bistumilacyjny 30 DCC 1 1 x na rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie nr 19 Urządzenia do mycia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP. Nazwa Typ Ilość sztuk Częstotliwość przeglądów 1. Myjnia dezynfektor 4656 Getinge 1 1 x na rok 2. Myjnia dezynfektor do narzędzi G 7836 CD MIELLE 1 1 x na rok 3. Myjnia dezynfektor Mielle Picollo 500 2 1 x na rok 4. Myjnja dezynfektor Deco 190 1 1 x na rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie nr 20 Urządzenia laboratoryjne-różne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP. Nazwa Typ Ilość sztuk Częstotliwość przeglądów 1. Wytrząsarka Vortex VX 1 1 1 x na rok 2. Wytrząsarka WU 4 1 1 x na rok 3. Analizator Compakt 1 1 x na rok 4. Mieszadło hematologiczne UMH- 5 1 1 x na rok 5. Organon Technika HBs 1 1 x na rok 6. Desilametr Lachema 1 1 x na rok 7. Labulader 1 1 x na rok 8. Koagulator 3003 1 1 x na rok 9. Sumator Hem. Kortex 3 1 x na rok 10. Mikroskop Biolar 5 1 x na rok 11. Mikroskop PZO 1 1 x na rok 12. Mikroskop Jenamed 2 1 x na rok 13. Cieplarka elektryczna CWE 6 1 x na rok 14. Cieplarka elektryczna CL 65 2 1 x na rok 15. Myjka ultradzwiekowa Sonic 5 1 1 x na rok 16. Łaźnia wodna LW 102 1 1 x na rok 17. Łaźnia wodna Analogowa 2 1 x na rok 18. Wirówka T 24 D 4 1 x na rok 19. Wirówka S 70 1 1 x na rok 20. Wirówka MPW 223 2 1 x na rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie nr 21 Aparat do hemodializy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP. Nazwa Typ Ilość sztuk Częstotliwość przeglądów 1 Aparat do terapii nerkozastępczej Gambro 1 1 x na rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadanie nr 22 Sprzęt medyczny - pozostały.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP. Nazwa Typ Ilość sztuk Częstotliwość przeglądów 1. Analizator glukozy Hemocue Glucise 1 1 x na rok 2. Oksynometr Atom 1 1 x na rok 3. Oxiguant MC 1 1 x na rok 4. Echowiblator 1 1 x na rok 5. System ogrzewania pacjenta Warm Touch 2 1 x na rok 6. Podgrzewacz płynów infuzyjnych ANIMEC AM 2 1 x na rok 7. Detektor tętna płodu UDT 10M 1 1 x na rok 8. Detektor tętna płodu Sonicard 2 1 x na rok 9. Detektor tętna płodu 300 Brael 1 1 x na rok 10. Detektor tętna płodu 20 Brael 1 1 x na rok 11. Piła do gipsu Eskulap GA 704 1 1 x na rok 12. Piła do gipsu Eskulap G 6100-05 1 1 x na rok 13. Kapnograf Nowa Metrix 1 1 x na rok 14. Kardiostymulator MIP -801 1 1 x na rok 15. Zestaw chirurgiczny - wiertarka TPS Console 1 1 x na rok 16. Wiertarka chirurgiczna G 3004 2 1 x na rok 17. Rektoskop Precoptic 1 1 x na rok 18. Rektoskop uniwersalny 1 1 x na rok 19. Amnioskop AS 150 1 1 x na rok 20. Amnioskop BOB OM 1 1 x na rok 21. Fisiotek 2000 E 1 1 x na rok 22. Kolposkop KLP 22 1 1 x na rok 23. Zasilacz opasek zaciskowych 1 1 x na rok 24. Aparat do kriochirurgii CRYO-S 1 1 x na rok 25. Zgrzewarka rolkowa Steriking RS 120 1 1 x na rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zadanie nr 23 Aparatura Echokardiograficzna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP. Nazwa Typ Ilość sztuk Częstotliwość przeglądów 1 Echokardiograf VIVID 3 1 1 na rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zadanie nr 24 Urządzenia do podawania kontrastu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP. Nazwa Typ Ilość sztuk Częstotliwość przeglądów 1 Strzykawka automatyczna Viston 1 1 na rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zadanie nr 25 Aparat do znieczulania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Nazwa Typ Ilość sztuk Częstotliwość przeglądów 1 Aparat do znieczulania Penlon 1 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zadanie nr 26 Aparatura labolatoryjna I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Nazwa Typ Ilość sztuk Częstotliwość przeglądów 1. Analizator parametrów krytycznych ABL 835 F 1 1 2. Analizator parametrów krytycznych NPT 7 1 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zadanie nr 27 Aparat medyczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Nazwa Typ Ilość sztuk Częstotliwość przeglądów 1 Napęd traumatologiczny + osprzęt 3Ti/G672 1 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Zadanie nr 28 Aparatura Labolatoryjna II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Nazwa Typ Ilość sztuk Częstotliwość przeglądów 1 Analizator hematologiczny Sysmex KX 21 1 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Zadanie nr 29 Aparatura Labolatoryjna III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Nazwa Typ Ilość sztuk Częstotliwość przeglądów 1. Analizator biochemiczny Konelab 1 1 2. Analizator Mikrobiologiczny Mini Apii 1 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Zadanie nr 30 Aparatura okulistyczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Nazwa Typ Ilość sztuk Częstotliwość przeglądów 1. Autorefraktometr z keratometrem GR-3100 K 1 1 2. Rzutnik panel optotyów Cp 200 1 1 3. Unit okulistyczny z blatem Tulipan 840 1 1 4. Lampa strzelinowa Rrane YZ5F 1 1 5. Tonometr aplanacyjny L 5110 1 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Zadanie nr 31 Urzadzenie do badania słuchu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP. Nazwa Typ Ilość sztuk Częstotliwość przeglądów 1. urządzenie do screningowego badania słuchu OTO READ 1 1 na rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Zadanie nr 32 Wagi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP. Nazwa Typ Ilość sztuk Częstotliwość przeglądów 1. Waga Niemowlęca 16 1 na rok 2. Waga osobowa ze wzrostomierzem 14 1 na rok 3. Waga elektroniczna AXIS, Nadwag 3 1 na rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena za naprawę za 1 roboczogodzinę - 20
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Transport uczestników sekcji sportowych MOSiR Bochnia na zawody sportowe, turnieje i zgrupowania w okresie styczeń - grudzień 2025 r.
- Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Miasta Bochnia oraz zapewnienie im opieki
- Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 2 w Bochni w roku 2025
- Dostawa produktów farmaceutycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni w okresie od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Administrowanie Targowiskiem "Mój Rynek" przy ul. Partyzantów w Bochni
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełna, autoryzowana obsługa serwisowa i utrzymanie w ruchu: mammografu MAMMOMAT Revelation wraz z wyposażeniem w okresie 36 miesięcy w Zakładzie Radiologii WSZ w Elblągu
- "Konserwacja, bieżące utrzymanie i naprawy aparatów do hemodializ , stacji uzdatniania wody, oraz innego sprzętu będącego na stanie w Stacji Dializ w SPZOZ_ZZ w Makowie Mazowieckim".
- Usługi w zakresie okresowych przeglądów techniczno - eksploatacyjnych oraz napraw i niezbędnych modyfikacji TK.
- Świadczenie usługi serwisowania angiografu AZURION 7M20 produkcji Philips w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ WG 49 PAKIETÓW
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.