To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2010-04-20
Bolimów: Remont drogi gminnej relacji Humin - Kolonia Wola Szyd³owiecka - Wola Szyd³owiecka
Numer og³oszenia: 90257 - 2010; data zamieszczenia: 20.04.2010
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 33697 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bolimów, ul. £owicka 9, 99-417 Bolimów, woj. ³ódzkie, tel. 046 8380305, faks 046 8380386.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont drogi gminnej relacji Humin - Kolonia Wola Szyd³owiecka - Wola Szyd³owiecka.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi remont drogi gminnej relacji Humin - Kolonia Wola Szyd³owiecka - Wola Szyd³owiecka wraz z remontem chodnika przy Szkole Podstawowej w Huminie, Humin 44A. Przedmiotowa droga ma d³ugo¶æ 2+696,76 km. W zakres inwestycji wchodz± roboty drogowe tj. wykonanie warstwy wyrównawczo - wzmacniaj±cej, warstwy ¶cieralnej, remont poboczy i infrastruktury. Podstawowy zakres inwestycji polegaj±cej na remoncie drogi obejmuje: - wykonanie 4 cm warstwy wi±¿±cej z betonu asfaltowego projektowanej na ruch KR3 - u³o¿enie nowej warstwy ¶cieralnej z mieszanki mineralno asfaltowej MMA 0-16mm projektowanej na ruch KR3 na d³ugo¶ci przebudowywanej drogi - wyrównanie poboczy do wysoko¶ci jezdni pospó³k± - wymianê chodnika przed szko³± w Huminie - wykonanie oznakowania poziomego - wymianê znaków drogowych Nale¿y wykonaæ odwierty nawierzchni celem zbadania grubo¶ci istniej±cej nawierzchni co najmniej 3 na odcinku 200 m. W celu optymalnego przylegania warstw nale¿y oceniæ na podstawie badañ istniej±cej nawierzchni jej grubo¶æ. Do oceny wykonawcy pozostawia siê sposób wyrównania nawierzchni. Dopuszcza siê dwa rozwi±zania. 1. Wykonaæ frezowanie na g³êboko¶æ 6 cm je¿eli grubo¶æ istniej±cej nawierzchni na to pozwala. Nastêpnie wykonanie oczyszczenia i skropienia nawierzchni emulsj± asfaltow± i u³o¿enie projektowanych warstw 2. Je¿eli istniej±ca nawierzchnia asfaltowa ma grubo¶æ poni¿ej 4 cm, co wyklucza frezowanie nale¿y uzupe³niæ ubytki w istniej±cej nawierzchni asfaltowej a nastêpnie oczy¶ciæ i skropiæ nawierzchniê emulsj± asfaltow± i u³o¿yæ projektowane warstwy drogi. W celu zwiêkszenia bezpieczeñstwa nale¿y uzupe³niæ pobocza na ca³ej d³ugo¶ci remontowanej drogi do wysoko¶ci jezdni. Przewiduje siê remont istniej±cych przecisków oraz kanalizacji biegn±cej pod chodnikiem w okolicy szko³y w Huminie oraz pod drog± na skrzy¿owaniu. Nie przewiduje siê remontu wjazdów na posesje prywatne w ci±gu drogi. Projektuje siê nastêpuj±ce warstwy dróg: - warstwa ¶cieralna 0-16mm MMA na KR3 o grubo¶ci 3 cm - warstwa wi±¿±ca BA na KR3 o grubo¶ci 4 cm - istniej±ca nawierzchnia bitumiczna - istniej±ca podbudowa z kruszywa ³amanego Chodnik przed szko³± nale¿y wykonaæ z kostki brukowej o grubo¶ci 8 cm frezowanej kolor szary. Doj¶cie do przej¶æ dla pieszych nale¿y wykonaæ z kostki brukowej grubo¶ci 6 m kolor czerwony. Projektuje siê nastêpuj±ce warstwy chodnika - kostka brukowa grubo¶ci 8 cm - podsypka cementowo - piaskowa o grubo¶ci 3 cm - kruszywo ³amane stabilizowane na gruncie rodzimym o frakcji 0-31,5 mm 15cm - pospó³ka o grubo¶ci 20 cm Nale¿y wykonaæ spadki na przej¶ciach dla pieszych oraz na po³±czeniu chodnika z jezdni± skrzy¿owaniu w Huminie w sposób u³atwiaj±cy korzystanie z nich osobom niepe³nosprawnym, ze spadkiem 1% W ramach remontu drogi nale¿y wykonaæ poszerzenie przed szko³± w Huminie w okolicy chodnika. Projektuje siê nastêpuj±ce warstwy poszerzenia: - warstwa ¶cieralna 0-16mm MMA o grubo¶ci 3 cm - warstwa wi±¿±ca o grubo¶ci 11 cm - kruszywo ³amane stabilizowane na gruncie rodzimym mechanicznie o frakcji 0-31,5 mm 15 cm - pospó³ka o grubo¶ci 20 cm Oznakowanie poziome przej¶cia dla pieszych (N-9) nale¿y wykonaæ z odblaskowej farby grubowarstwowej. W odleg³o¶ci 50 m od przej¶cia dla pieszych wykonaæ oznakowanie poziome drogi (N-3).Oznakowanie pionowe istniej±ce nale¿y wymieniæ na aktywne znaki zasilane bateriami solarnymi. Rozwi±zanie to pozwoli zwiêkszyæ czytelno¶æ oznakowania drogi a co za tym idzie bezpieczeñstwo wszystkich u¿ytkowników. Nale¿y wymieniæ barierê w ci±gu chodnika przed szko³± na wykonan± ze stali nierdzewnej. Parametry techniczne dla ci±gu dróg przyjêto w oparciu o Rozporz±dzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadaæ drogi publiczne i ich usytuowanie Dz. U. Nr 43, poz. 430. - klasa drogi Z - klasa techniczna KR 3 - przekrój poprzeczny jednojezdniowy, dwupasowy - szeroko¶æ jezdni 3,6 ÷ 4,2 m - spadek poprzeczny jezdni 2% daszkowy - spadek ³uku 2 ÷ 4% jednostronny - pobocze nieutwardzone dostosowane do spadku jezdni - pochylenie niwelety dostosowane do aktualnej Trasa w planie przebiega generalnie po starym ¶ladzie drogi, o¶ dostosowana do istniej±cej. Trasa w planie sk³ada siê z ³uków poziomych i odcinków prostych. Przekrój normalny drogi obejmuje wykonanie robót drogowych. W ramach remontu drogi nie przewidziano korekt wysoko¶ciowych trasy. Spadek pod³u¿ny dostosowano do istniej±cego spadku pod³u¿nego. Rzêdne niwelety zosta³y okre¶lone z uwzglêdnieniem takich czynników jak: - zachowanie rzêdnych istniej±cej niwelety - zachowanie minimalnych spadków poprzecznych - mo¿liwo¶æ grawitacyjnego odprowadzania wód opadowych Wykonanie robót ziemnych w ramach remontu drogi polega na: - zdjêcia warstwy humusu w miejscach wykonania poszerzeñ, poboczach gruntowych - wykonanie koryta pod nawierzchnie poszerzenia i chodnika.
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygra³a firma
PRZEDSIÊBIORSTWO ROBÓT IN¯YNIERYJNO - DROGOWYCH W £OWICZU SP. Z O.O.
- Przedsiêbiorstwo Robót In¿ynieryjno - Drogowych w £owiczu Sp. z o. o., Jamno,, 99-400 £owicz, kraj/woj. ³ódzkie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 1222910,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 642909,71
Oferta z najni¿sz± cen±: 642909,71 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 918691,94
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Soko³owice Stara Wie¶ w miejscowo¶ci Soko³owice w km 0+000-0+398
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowo¶ci Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacj± na Centrum Integracji Miêdzypokoleniowej
- "Przebudowa drogi powiatowej 1911E polegaj aca na budowie chodnika w miejscowo¶ci Myszaki (etap I i etap III) - poprawa bezpieczeñstwa komunikacyjnego"
- "Budowa drogi gminnej w m. Leopoldów"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.