eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpolePrzetarg nieograniczony na usługi szkoleniowe dla kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla Zamawiającego w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, nr sprawy ZP/U/3/2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-18

Opole: Przetarg nieograniczony na usługi szkoleniowe dla kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla Zamawiającego w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, nr sprawy ZP/U/3/2014
Numer ogłoszenia: 90296 - 2014; data zamieszczenia: 18.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23738 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Opolska, ul. Prószkowska 76, 45-758 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4498178 , 77 4498177, faks 77 4498180.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługi szkoleniowe dla kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla Zamawiającego w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, nr sprawy ZP/U/3/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są niżej wymienione usługi szkoleniowe dla kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla Zamawiającego w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: a)Część I organizacja w siedzibie Zamawiającego, szkolenia z zakresu WYKORZYSTANIA PODPISU KWALIFIKOWANEGO/PROFILU ZAUFANEGO EPUAP W KOMUNIKACJI. b) Część II organizacja w siedzibie Zamawiającego, szkolenia z zakresu ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ. c) Część III organizacja w siedzibie Zamawiającego, szkolenia z zakresu OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH. d) Część IV organizacja w siedzibie Zamawiającego, szkolenia z zakresu KOMERCJALIZACJI BADAŃ NAUKOWYCH I PRAW AUTORSKICH W DZIAŁALNOŚCI UCZELNII WYŻSZYCH. e) Część V organizacja w siedzibie Zamawiającego, szkolenia z zakresu BUDŻETU ZADANIOWEGO W ŚWIETLE PRZEPISÓW USTAWY O FINANSACH PUBLICZNYCH. f) Część VI organizacja w siedzibie Zamawiającego, szkolenia z zakresu ZARZĄDZANIA RYZYKIEM NADUŻYĆ. g) Część VII organizacja w siedzibie Zamawiającego, szkolenia z zakresu KONTROLI ZARZĄDCZEJ. h) Część VIII organizacja w siedzibie Zamawiającego, szkolenia z zakresu ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W PRAKTYCE DLA KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla powyższych części znajduje się w załączniku nr 2 do siwz. Przedmiot zamówienia jest realizowany na potrzeby projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Tytuł: Uczelnia Nowej Generacji - zwiększanie kompetencji kadry kierowniczej w ramach wdrażania nowych modeli zrządzania jakością. Nr umowy: UDA-POKL.04.01.01-00-107/11-00..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Społeczny z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Tytuł: Uczelnia Nowej Generacji - zwiększanie kompetencji kadry kierowniczej w ramach wdrażania nowych modeli zrządzania jakością. Nr umowy: UDA-POKL.04.01.01-00-107/11-00..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ROI CONSULTING sp. z o. o., ul. Długa 4, 00-238 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8699,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ROI CONSULTING sp. z o. o., ul. Długa 4, 00-238 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • All Training And It Marcin Sobota, ul. Kącka 14, 05-462 Wiązowna, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7061,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3490,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9969,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część IV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Organizacji Imprez i Szkoleń CONTENTUM Marcin Jerzynek, ul. Wyszyńskiego 117/10, 65-536 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2196,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2196,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4350,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Częśc V

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ROI CONSULTING sp. z o. o., ul. Długa 4, 00-238 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12499,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Część VI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Quality Progress Jacek Łuczak, ul. Reymonta 5/4, 60-791 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Część VII

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Quality Progress Jacek Łuczak, ul. Reymonta 5/4, 60-791 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22900,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Część VIII

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ROI CONSULTING sp. z o. o., ul. Długa 4, 00-238 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12449,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.