Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-21
Słupsk: Przedmiotem opracowania jest wykonanie nawierzchni wodoprzepuszczalnej poliuretanowej typu EPDM dwuwarstwowej gr. 20 mm na istniejącej podbudowie asfaltowo-betonowej boiska oraz prac towarzyszących na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 przy ulicy Henryka Pobożnego w Słupsku, działka nr 227. Boisko łączy w sobie dwie funkcje, na boisku mieści się boisko do piłki ręcznej oraz do piłki koszykowej. Wykonanie nowej nawierzchni poliuretanowej ma na celu poprawienie infrastruktury rekreacyjnej - sportowej dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 2.
Numer ogłoszenia: 90316 - 2015; data zamieszczenia: 21.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Tadeusza Kościuszki , ul. Henryka Pobożnego 2, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 84231-41, faks 59 8401-462.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem opracowania jest wykonanie nawierzchni wodoprzepuszczalnej poliuretanowej typu EPDM dwuwarstwowej gr. 20 mm na istniejącej podbudowie asfaltowo-betonowej boiska oraz prac towarzyszących na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 przy ulicy Henryka Pobożnego w Słupsku, działka nr 227. Boisko łączy w sobie dwie funkcje, na boisku mieści się boisko do piłki ręcznej oraz do piłki koszykowej. Wykonanie nowej nawierzchni poliuretanowej ma na celu poprawienie infrastruktury rekreacyjnej - sportowej dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 2..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane obejmują wykonanie następujących elementów robót: - Roboty przygotowawcze istniejącej płyty boiska o wymiarach 19,20*30,15 m, które obejmować będą przygotowanie istniejącej podbudowy asfaltowo-betonowej poprzez sfrezowanie w celu poprawienia i wyprofilowania istniejących spadków oraz uzupełnienie lokalnych zagłębień i wybrzuszeń przy krawędziach końcowych płyty boiska w celu prawidłowego odprowadzenia wód opadowych w czasie eksploatacji boiska. - Rozbiórka istniejących krawężników oraz montaż nowych obrzeży betonowych. - Wykonaniu nowej nawierzchni wodoprzepuszczalnej poliuretanowej na przygotowanej podbudowie asfaltowo-betonowej. Malowanie linii boiska do koszykówki i piłki ręcznej oraz wyznaczenie dwóch linii przez boisko dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. - Zakup i montaż wyposażenia boiska do gry w piłkę koszykową. - Zakup i montaż wyposażenia boiska do gry w piłkę ręczną. - Montaż ławek wzdłuż boiska. 3 - Budowa ogrodzenia (piłkochwytów) wysokości 6,0 m. - Rozbiórka istniejącej nawierzchni z płyt betonowych (trylinka) oraz nawierzchni w części betonowej i asfaltowej przy boisku szkoły oraz wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej. - Rozbiórka chodnika betonowego przy sali gimnastycznej i wykonanie nowego chodnika z kostki betonowej. - Ułożenie płytek ceramicznych na schodach wejścia awaryjnego do sali gimnastycznej z boiska..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: - Warunkiem udziału w konkursie jest wniesienie wadium w wysokości - 5 000 zł. słownie: pięć tysięcy złotych - Wykonawca może wnieść wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 pzp. tj: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych - Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. - W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, przelewu należy dokonać na konto Zamawiającego nr 75 1140 1153 0000 2178 0300 1003 z dopiskiem-wadium do przetargu na roboty budowlane. W tym wypadku rachunek Zamawiającego musi zostać uznany kwotą wadium na dzień przed otwarciem ofert. - Zamawiający zwraca wadium w ciągu 7-dni po rozstrzygnięciu przetargu i podpisaniu umowy z wykonawcą, którego oferta w ocenie komisji jest najkorzystniejsza.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.0. Warunki udziału O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy 1) Zgodnie z art. 22 ust. 1 pZP spełniają warunki (szczegółowo opisane w pkt 1.2 SIWZ) dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, - posiadania wiedzy i doświadczenia potwierdzone wykazem o zrealizowaniu podobnych inwestycji w okresie ostatnich 5-lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym,.,mkjn - dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - sytuacji ekonomicznej i finansowej - wymóg ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 150 000 zł sł. sto pięćdziesiąt tysięcy 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i art. 24b PZP 2.0. Opis dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych w ofercie, wymaganych przez Zamawiającego i opisanych w Rozdz. VI SIWZ, potwierdzających spełnienie tych warunków nie później niż na dzień składania ofert. Na dzień podpisania umowy z wybranym wykonawcą wymagane będzie przedstawienie dokumentów stanowiących uregulowania prawne, pomiędzy Wykonawcą a wymienionym w ofercie podmiotem udostępniającym swoje zasoby w sprawie udostępnienia tych zasobów na czas realizacji zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat odpowiadających swoim zakresem robót zbliżoną do przedmiotu zamówienia wraz z potwierdzeniem, że roboty budowlane wskazane w wykazie wykonane zostały należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie stawia specjalnych warunków
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do specyfiki robót budowlanych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
określona w wymaganych dokumentach oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp2.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.sp2.slupsk.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- "Usługa transmisji obrazu oraz konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Słupska".
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
- Wykonanie technologii uzdatniania wody zewnętrznej strefy saun
- "Zakup kruszyw do remontów cząstkowych oraz do bieżącego utrzymania dróg wg potrzeb ZDP Słupsk"
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu specjalistycznego - samochodu dostawczego
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Łomnica-Zdrój wraz z rozbudową systemu sterowania i monitorowania infrastruktury wodociągowej oraz realizacją zadań komplementarnych.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Modernizacja obiektów szkolnych - 2 zadania
- Budowa parku kieszonkowego wraz z rozbudową ogrodu deszczowego na osiedlu Wiszące Ogrody przy ul. Przytulnej w Gdańsku
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Budowa placu zabaw na ul. Miodowej
więcej: Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.