Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-03
Poznań: Usługi geodezyjne - numer postępowania 0160/POZ/23/2009
Numer ogłoszenia: 90384 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy , ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi geodezyjne - numer postępowania 0160/POZ/23/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Podział działki położonej w obrębie Siedlec gmina Siedlec. Część II: Podział geodezyjny działki położonej w obrębie Popowo Tomkowe gmina Mieleszyn. Część III: Podział geodezyjny działki położonej w Łopiennie gmina Mieleszyn. Część IV: Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla działek położonych w obrębach: Rozbitek, Orzeszkowo, Niemierzewo, Mechnacz, Kwilcz, Kudowo-Dąbrowa. Część V: Badanie stanu prawnego nieruchomości położonych w obrębach: Rościnno i Kuszewo gmina Skoki. Część VI: Badanie stanu prawnego nieruchomości położonych w obrębie Niedźwiedziny gmina Skoki..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00 - Usługi opomiarowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia, że Wykonawca może brać udział w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający stawia następujące warunki: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania usługi objętej zamówieniem - Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie wykonywania usług objętych przedmiotem zamówienia; 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii dla osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez zamawiającego, czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenia tego, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usługi objętej zamówieniem oraz że nie podlega wykluczeniu z prowadzonego postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument należy złożyć w oryginale lub w kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Na potwierdzenie tego, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii wydane na podstawie odpowiednich przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. nr 240 poz. 2027 z 2005r.) dla osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia Dokument należy złożyć w oryginale lub w kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Oprócz wyżej wymienionych dokumentów - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o tym że nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz że spełnia warunki uczestnictwa w postępowaniu. Odpowiednie oświadczenie znajduje się w formularzu oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Podpisanie formularza oferty równoznaczne jest ze złożeniem oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz że spełnia wspomniane w Dziale VII niniejszej SIWZ warunki - to jest : - Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie określonym w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usługi objętej zamówieniem, - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Fredry 12, 61-701 Poznań pok. 217..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 08:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Fredry 12, 61-701 Poznań pok. 215..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podział działki położonej w obrębie Siedlec gmina Siedlec..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny działki nr 350/9 o powierzchni 3,2694 ha położonej w obrębie geodezyjnym Siedlec gmina Siedlec na dwie części zgodnie z projektem stanowiącym załącznik nr 3a do SIWZ. Wyniesienie na gruncie podziału wraz ze stabilizacją nowych punktów granicznych naziemnie z kamienia betonowego, podziemnie rurka drenarska. Dostarczenie zamawiającemu dokumentacji do celów pranych - wyciąg z wykazu zmian gruntowych oraz wypis i wyrys dla każdej działki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podział geodezyjny działki położonej w obrębie Popowo Tomkowe gmina Mieleszyn..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny działki położonej w Popowie Tomkowym gmina Mieleszyn oznaczonej w ewidencji gruntów nr 11 o pow. 8,7400 ha (szkic działki - załącznik nr 3b do SIWZ) polegający na wydzieleniu dwóch działek objętych umowami dzierżaw: działka o pow. 4,5400 ha oraz działka o pow. 4,2000 ha. Projekt podziału należy uzgodnić ze współdzierżawcami w/w nieruchomości a następnie przedłożyć do tut. Oddziału celem akceptacji. Po dokonaniu podziału geodeta winien umiejscowić kamienie graniczne oraz dostarczyć wyciąg z wykazu zmian gruntowych potwierdzony przez Starostwo Powiatowe w Gnieźnie służący do przeniesienia własności. Informacji odnośnie umów dzierżaw udziela Karolina Glabus, nr tel. 061 85- 60 -679..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Podział geodezyjny działki położonej w Łopiennie gmina Mieleszyn..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny działki położonej w Łopiennie gmina Mieleszyn oznaczonej w ewidencji gruntów nr 395 o pow. 6,5000 ha (szkic działki - załącznik nr 3c do SIWZ) polegający na wydzieleniu dwóch działek objętych umowami dzierżaw: działka o pow. 0,7500 ha oraz działka o pow. 5,7500 ha. Projekt podziału należy uzgodnić ze współdzierżawcami w/w nieruchomości a następnie przedłożyć do tut. Oddziału celem akceptacji. Po dokonaniu podziału geodeta winien umiejscowić kamienie graniczne oraz dostarczyć wyciąg z wykazu zmian gruntowych potwierdzony przez Starostwo Powiatowe w Gnieźnie służący do przeniesienia własności. Informacji odnośnie umów dzierżaw udziela Karolina Glabus, nr tel. 061 85- 60 -679..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla działek położonych w obrębach: Rozbitek, Orzeszkowo, Niemierzewo, Mechnacz, Kwilcz, Kudowo-Dąbrowa..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla n/w działek położonych w gminie Kwilcz : - obręb Rozbitek 1. działka nr 7/1 (arkusz mapy 1), o pow. 0,5312 ha - KW TI.K1 w SR Międzychód, 2. działka nr 7/2 (arkusz mapy 1), o pow. 0,3140 ha - KW TI.K1 w SR Międzychód, - obręb Orzeszkowo 3. działka nr 4/5 (arkusz mapy 1), o pow. 0,3853 ha, dla której należy ustalić nr Księgi Wieczystej, - obręb Niemierzewo 4. działka nr 43/5 (arkusz mapy 1), o pow. 0,0800 ha - KW TI.K1 w SR Międzychód - obręb Mechnacz 5. działka nr 63 (arkusz mapy 1), o pow. 0,3240 ha - KW 266 M w SR Międzychód, 6. działka nr 94 (arkusz mapy 1), o pow. 0,1793 ha - KW 266 M w SR Międzychód, - obręb Kwilcz 7. działka nr 7 (arkusz mapy 1), o pow. 0,3134 ha - KW TI.K16 w SR Międzychód, - obręb Kubowo-Dąbrowa 8. działka nr 19 (arkusz mapy 1), o pow. 0,4231 ha - KW 404 M w SR Międzychód, 9. działka nr 18 (arkusz mapy 1) o pow. 0,7224 ha, dla której należy ustalić nr Księgi Wieczystej, oraz właściciela przed Skarbem Państwa i przedwojennego z podstawą przejęcia nieruchomości na Skarb Państwa..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Badanie stanu prawnego nieruchomości położonych w obrębach: Rościnno i Kuszewo gmina Skoki..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Badanie stanu prawnego n/w nieruchomości położonych w gminie Skoki: 1. Obręb Rościnno działka nr 126 (arkusz mapy 2), o pow. 2,4000 ha, działka nr 137 (arkusz mapy 2), o pow. 0,4500 ha, działka nr 148 (arkusz mapy 2), o pow. 0,9600 ha, działka nr 152/2 (arkusz mapy 2), o pow. 0,6000 ha, działka nr 159/1 (arkusz mapy 2), o pow. 1,2600 ha, działka nr 162 (arkusz mapy 2), o pow. 0,1300 ha, działka nr 163 (arkusz mapy 2), o pow. 3,9700 ha, 2. Obręb Kuszewo działka nr 110 (arkusz mapy 2), o pow. 0,3000 ha, działka nr 120/5 (arkusz mapy 2), o pow. 0,4573 ha, działka nr 175/2 (arkusz mapy 2), o pow. 0,3200 ha, działka nr 35/3 (arkusz mapy 1), o pow. 1,9500 ha, działka nr 54/3 (arkusz mapy 1), o pow. 0,0162 ha, działka nr 54/4 (arkusz mapy 1), o pow. 0,2338 ha, działka nr 70/2 (arkusz mapy 1), o pow. 0,0600 ha, działka nr 70/3 (arkusz mapy 1), o pow. 0,1200 ha, działka nr 82/2 (arkusz mapy 2), o pow. 1,1600 ha, polegające na ustaleniu stanu prawnego z podaniem właściciela przed Skarbem Państwa, właściciela przedwojennego, oraz podstawy przejęcia nieruchomości na Skarb Państwa, właściwego oznaczenia numerów Ksiąg Wieczystych dla nieruchomości w bazie danych Ewidencji Gruntów i Budynków, sporządzenie wyciągów zmian danych ewidencyjnych umożliwiających sprostowanie działu I Ksiąg Wieczystych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Badanie stanu prawnego nieruchomości położonych w obrębie Niedźwiedziny gmina Skoki..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Badanie stanu prawnego n/w nieruchomości położonych w gminie Skoki w obrębie Niedźwiedziny, oznaczonych jako: działka nr 111/2 (arkusz mapy 2), o pow. 6,3744 ha, działka nr 13/2 (arkusz mapy 4), o pow. 1,1000 ha, działka nr 139/2 (arkusz mapy 2), o pow. 1,4500 ha, działka nr 139/3 (arkusz mapy 2), o pow. 5,9883 ha, działka nr 140/2 (arkusz mapy 2), o pow. 2,9839 ha, działka nr 140/3 (arkusz mapy 2), o pow. 3,1239 ha, działka nr 150 (arkusz mapy 4), o pow. 1,1000 ha, działka nr 152 (arkusz mapy 4), o pow. 0,5400 ha, działka nr 158 (arkusz mapy 4), o pow. 1,0300 ha, działka nr 16 (arkusz mapy 1), o pow. 1,2900 ha, działka nr 185 (arkusz mapy 1), o pow. 1,2600 ha, działka nr 31 (arkusz mapy 1), o pow. 0,1200 ha, działka nr 46/2 (arkusz mapy 1), o pow. 0,5500 ha, działka nr 59/3 (arkusz mapy 1), o pow. 0,4009 ha, działka nr 59/4 (arkusz mapy 1), o pow. 4,7010 ha, działka nr 81/2 (arkusz mapy 2), o pow. 0,0500 ha, działka nr 9 (arkusz mapy 1), o pow. 27,0900 ha, działka nr 96 (arkusz mapy 2), o pow. 1,1500 ha, polegające na ustaleniu stanu prawnego z podaniem właściciela przed Skarbem Państwa, właściciela przedwojennego, oraz podstawy przejęcia nieruchomości na Skarb Państwa, właściwego oznaczenia numerów Ksiąg Wieczystych dla nieruchomości w bazie danych Ewidencji Gruntów i Budynków, sporządzenie wyciągów zmian danych ewidencyjnych umożliwiających sprostowanie działu I Ksiąg Wieczystych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zabudowa meblowa -pomieszczenia CHIRURGIA ONKOLOGICZNA
- Dostawa laptopów, stacji dokujących i smartfonów w podziale na 5 części
- Dostosowanie węzła sanitarnego do wymagań nakazanych przez nadzór sanitarno-higieniczny na Oddziale Chorób Tropikalnych
- Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług społecznych w zakresie przygotowania i wydawania 3 posiłków dziennie dla dzieci z Przedszkola
- Skład, druk i kolportaż gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2025 r.
- Dostawa instrumentu muzycznego na potrzeby Zespołu Szkół Muzycznych w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.