Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-30
Warszawa: Dostawa według 2 części:
1. ginekologicznych artykułów medycznych jednorazowego użytku:
1) wzierników,
2) szczoteczek do pobierania cytologii,
3) szkiełek cytologicznych,
4) osłonek medycznych - prezerwatyw
2. podkładów na kozetki jednorazowego użytku.
Numer ogłoszenia: 90402 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer, ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120043, fax 022 8120796.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-wawer.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa według 2 części: 1. ginekologicznych artykułów medycznych jednorazowego użytku: 1) wzierników, 2) szczoteczek do pobierania cytologii, 3) szkiełek cytologicznych, 4) osłonek medycznych - prezerwatyw 2. podkładów na kozetki jednorazowego użytku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wziernik ginekologiczny plastikowy jednorazowego użytku, sterylny, pakowany jed-nostkowo, z regulacją okienka umożliwiającą lekarzowi dostęp do badanego obszaru ( bocznych ścian pochwy), produkowany z surowców nietoksycznych, przezroczysty w rozmiarach S i M: a) rozmiar M Długość łyżki wąskiej (części wąskiej) minimum 8 cm ( szerokość jednakowa na całej 8 cm długości). b) rozmiar S Długość łyżki wąskiej (części wąskiej) minimum 8 cm ( szerokość jednakowa na całej 8 cm długości). Wzierniki typu cusco. 2.Szkiełka do pobierania cytologii- bezbarwne, krawędzie cięte, z obustronnie matowym polem do opisu, rozmiar 76 mm x 26 mm 3.Szczoteczki do pobierania cytologii z kanału szyjki, szyjki i strefy transformacji - pa-kowane pojedynczo, sterylne, wykonane z tworzywa sztucznego z włoskami o półokrą-głym kształcie, rozmieszczonymi wachlarzowato , giętkimi, bez ostrych zakończeń. 4.Prezerwatywy ( osłonki medyczne na sondy USG dopochwowe ) pakowane jednost-kowo, pudrowane, bez zbiorniczka. 5.Jednorazowe higieniczne podkłady ochronne składające się z dwóch warstw bibuły oraz jednej warstwy folii. Podkłady w rolce o szerokości 51 cm i długości nawinięcia 20 mb, na które składa się 40 kawałków po 50 cm każdy. 6.Jednorazowe higieniczne podkłady ochronne celulozowe, 2 warstwowe, białe o szero-kości 50 cm. , długość 80 m z perforacją. 7.Szczegółową informację dot. wielkości dostaw i ich rodzaje określają odpowiednio kosztorysy ofertowe ( zał. nr 3.1 i 3.2 do SIWZ ). 8. Przedmiot zamówienia ( dot. wyrobów medycznych) musi być dopuszczony do obrotu i użytku na terenie RP, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2004 r. nr 93, poz. 896ze zm.) i posiadać deklarację zgodności CE - wszystkie części. 9. Zamówienie obejmuje również transport towaru do Przychodni Rejonowej Nr 1 przy ul.Strusia 4/8 w Warszawie oraz wniesienie towaru do magazynu , średnio 1 raz na miesiąc, do 3 dni od złożenia zamówienia. 10. Wykonawca udzieli min. 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony towar. 11. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych - w ramach części oraz dopuszcza składanie ofert na produkty równoważne . 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 13. Dopuszcza się inną wielkość opakowań ( poza pozycjami określonymi jako sterylne i pakowane jednostkowo).W takim przypadku należy stosownie przeliczyć w kosztorysie ofertowym ilość podanych przez Zamawiającego opakowań .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.12.30 - Rozszerzadła Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.30 - Rozszerzadła Oryginalny kod CPV: 26.15.23.30 - Laboratoryjne wyroby szklane Kod CPV wg słownika 2008: 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 36.73.11.00 - Prezerwatywy Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.20.00 - Prezerwatywy Oryginalny kod CPV: 21.22.23.00 - Jednorazowe wyroby papierowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy w tym: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj.: wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali min. 2 dostawy o podobnym charakterze, określonym odpowiednio dla danej części o wartości: - dla części nr 1 o wartości min. 25 000 zł. brutto, - dla części nr 2 o wartości min. 30 000 zł. brutto, Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia to wymaganie, jeśli Wykonawcy wykonali łącznie min. 2 dostawy określonego rodzaju odpowiednio dla danej części o wartościach nie mniejszych (dla danej części) niż określone wyżej. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków w sposób następujący: 1) dla oceny spełnienia warunku wykonania w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, min. 2 dostaw o podobnym charakterze, określonym odpowiednio dla danej części o wartościach: - dla części nr 1 o wartości min. 25 000 zł. brutto, - dla części nr 2 o wartości min. 30 000 zł. brutto, Zamawiający dokona analizy zał. nr 4.1 i 4.2 do SIWZ Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw oraz dokumentów potwierdzających (np. referencje, listy pochwalne, protokoły odbioru) z których wynikać będzie, że dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona oceny spełnienia pozostałych warunków poprzez sprawdzenie dokumentów wymienionych w SIWZ i złożonych przez Wykonawców wraz z ofertami. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie zobowiązany jest spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1,3 i 4 ustawy. Warunki określone w ust. 1 pkt. 2 ustawy Wykonawcy zobowiązani są spełnić łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie złożą wraz z ofertą 1. Oświadczenie wykonawcy: w trybie art. 22, ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym odpowiednio ZAŁĄCZNIK NR 2.1, 2.2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku złożenia oferty wspólnej oświadczenie to składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 2 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Wykaz dostaw - określonego rodzaju, odpowiednio dla danej części, zrealizowanych w okresie trzech ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem nazwy i adresu podmiotu na rzecz którego Wykonawca realizował lub realizuje dostawy przedmiotu, zakresu/rodzaju dostawy, ich wartości i dat wykonania lub wykonywania , odpowiednio ZAŁĄCZNIK Nr 4.1, 4.2. 6. Dokumenty potwierdzające (np. referencje, listy pochwalne, protokoły odbioru), z których wynikać będzie, że dostawy wymienione w ZAŁĄCZNIKACH NR 4.1, 4.2 zostały wykonane należycie. 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu jeżeli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo dołączają do oferty. W przypadku pełnomocnictwa zamawiający dopuszcza oryginał lub kopię poświadczoną notarialnie. 8. Dokumenty wymienione w pkt 2,3,4 i 6 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty przedstawione w oryginale nie wymagają poświadczenia za zgodność z oryginałem W przypadku oferty wspólnej dokumenty wymienione w pkt 1, 2, 3, 4 składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 9. Dokumenty wymienione w pkt 1, 5 muszą być złożone w oryginale. 10. Dopuszcza się złożenie jednego kompletu dokumentów określonych powyżej w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część. 11. Załączniki będą wypełnione przez wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian. Załączniki dołączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedstawione są w formie wzoru graficznego. Wykonawca może przedstawić załączniki wg własnego układu graficznego, lecz muszą one zawierać wszystkie zapisy i informacje ujęte we wzorach, oraz nie mogą zawierać zapisów innych niż wymagane przez zamawiającego we wzorach. W przypadku, gdy jakakolwiek część wymaganych załączników nie dotyczy wykonawcy, wpisuje on nie dotyczy. 12. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli ze złożonych dokumentów i oświadczeń będzie jednoznacznie wynikało, że spełnia on warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy opisane powyżej oraz wymagania Zamawiającego dotyczące zawartości (treści) tych dokumentów. 13. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wezwie do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń wymienionych powyżej, Wykonawców, którzy nie złożyli ich wraz z ofertą, lub do ich poprawienia, jeżeli złożone dokumenty będą zawierały błędy, chyba że, mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-wawer.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego pok. 303 lub ze strony internetowej Zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2008 godzina 10:00, miejsce: SZPZLO Warszawa Wawer, ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, pokój nr 301.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa ginekologicznych artykułów medycznych jednorazowego użytku: 1. wzierników, 2. szczoteczek do pobierania cytologii, 3. szkiełek cytologicznych, 4. osłonek medycznych - prezerwatyw.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Wziernik ginekologiczny plastikowy jednorazowego użytku, sterylny, pakowany jednostkowo, z regulacją okienka umożliwiającą lekarzowi dostęp do badanego obszaru ( bocznych ścian pochwy), produkowany z surowców nietoksycznych, przezroczysty w rozmiarach S i M: a) rozmiar M Długość łyżki wąskiej (części wąskiej) minimum 8 cm ( szerokość jednakowa na całej 8 cm długości). b) rozmiar S Długość łyżki wąskiej (części wąskiej) minimum 8 cm ( szerokość jednakowa na całej 8 cm długości). Wzierniki typu cusco. 2) Szkiełka do pobierania cytologii- bezbarwne, krawędzie cięte, z obustronnie matowym polem do opisu, rozmiar 76 mm x 26 mm 3) Szczoteczki do pobierania cytologii z kanału szyjki, szyjki i strefy transformacji - pakowane pojedynczo, sterylne, wykonane z tworzywa sztucznego z włoskami o półokrągłym kształcie, rozmieszczonymi wachlarzowato , giętkimi, bez ostrych zakończeń. 4) Prezerwatywy ( osłonki medyczne na sondy USG dopochwowe ) pakowane jednostkowo, pudrowane, bez zbiorniczka. Szczegółowa ilość i zakres podany w kosztorysie ofertowym- zał.nr 3.1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.30-1, 26.15.23.30-0, 33.14.10.00-0, 36.73.11.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa podkładów na kozetki jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednorazowe higieniczne podkłady ochronne składające się z dwóch warstw bibuły oraz jednej warstwy folii. Podkłady w rolce o szerokości 51 cm i długości nawinięcia 20 mb, na które składa się 40 kawałków po 50 cm każdy. 2. Jednorazowe higieniczne podkłady ochronne celulozowe, 2 warstwowe, białe o szerokości 50 cm., długość 80 m z perforacją. Szczegółową informację dot. wielkości dostawy i jej rodzaju określa kosztorys ofertowy - zał. 3.2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.23.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa testów i wyrobów jednorazowego użytku do sterylizacji
- ZP-6/25 dostawa: nici chirurgicznych, staplerów, klipsów, siatek wszczepialnych, hemostatyków - wyrobów medycznych
- Niechemiczne artykuły medyczne I
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego na Blok Operacyjny, Oddział Anestezjologii i Intensywnej terapii oraz drobnego sprzętu do spirometrii dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- DOSTAWA - MATERTIAŁY JEDNORAZOWE DLA OIT
- Zakup wraz z dostawą artykułów medycznych II
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.