Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-06
Pleszew: Przebudowa drogi powiatowej nr 4341P Lubomierz - Tursko na odcinku Ludwina - Kajew
Numer ogłoszenia: 90430 - 2013; data zamieszczenia: 06.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Gen. Hallera 54, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7427216, faks 062 7427216.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-pleszew.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 4341P Lubomierz - Tursko na odcinku Ludwina - Kajew.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej na odcinku Ludwina - Kajew o dł. ogółem 6,970km( odcinek od skrzyżowania z drogą krajową nr 11 w m. Ludwina do skrzyżowania z drogą krajową nr 12 w m. Kajew (Bielawy) , polegająca na korekcie i poszerzeniu łuków , poszerzeniu nawierzchni do 6 m na długości chodnika w Kajewie, wzmocnieniu nawierzchni, ułożeniu nawierzchni asfaltowej na całej długości i szerokości tj. : warstwy wyrównawczej śr. gr. 4cm i warstwy ścieralnej gr. 5 cm z obustronnym spadkiem poprzecznym 2% na całym odcinku, Zakres rzeczowy: -Utwardzenie istniejącego ciągu pieszego tj. wykonanie chodnika w m. Kajew o dł. 361 mb o szerokości 1,5 m z kostki betonowej gr. 6cm , krawężnikiem betonowym od strony jezdni i obrzeżem betonowym od strony działek wraz z remontem kanalizacji deszczowej, -Przebudowa zatoki autobusowej w Kajewie - 1 szt. -Wykonanie peronów przystankowych - 2 szt. - w miejscach istniejących przystanków autobusowych - z kostki betonowej gr. 8 cm, krawężnik i obrzeże betonowe, ( 1 szt. w Cieślach, 1 szt. w Kajewie) -Wykonanie utwardzonych poboczy - z tłucznia kamiennego o szer. śr. 0,5 m, (8120 mb) -Przebudowa skrzyżowania z drogą powiatową nr 4343P w m. Cieśle , -Przebudowa 4 szt. przepustów drogowych oraz oczyszczenie części przelotowych pozostałych istniejących przepustów drogowych , oraz oczyszczenie przepustów pod zjazdami publicznymi indywidualnymi i skrzyżowaniami na całym odcinku, -Renowacja (odtworzenie i odmulenie) rowów przydrożnych (7200 mb) -Wymiana i montaż nowych urządzeń zabezpieczających m.in. na istniejących przepustach o łącznej długości - 162 mb -Utwardzenie istniejących zjazdów publicznych i indywidualnych do posesji /w ciągu chodnika z kostki betonowej gr.8 cm z obniżonym krawężnikiem od strony jezdni, pozostałe betonem asfaltowym/, -Utwardzenie masą skrzyżowań z drogami publicznymi na całym odcinku, -Wyznaczenie przejścia dla pieszych - 1 szt. w m. Kajew wraz z oznakowaniem pionowym i poziomym. -Wycinka dziko rosnących krzewów z poboczy i rowów wraz z oczyszczeniem terenu z gałęzi i korzeni, -Uzupełnienie i odnowienie oznakowania pionowego i poziomego oraz wymian starych zniszczonych znaków drogowych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćziesiąt tysięcy złoty).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie wiedzy i doświadczenia wykonawca musi wykazać się realizacją w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną o podobnym zakresie zamawiający uzna budowę, przebudowę lub rozbudowę drogi o długości minimum 5,00 km. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców w.w. warunku udziału w postępowaniu w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ,że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej następującym sprzętem: walec stalowy 10t - 2 szt., walec ogumiony - 1 szt., rozkładarka masy - 1 szt., frezarka - 1 szt., skrapiarka - 1 szt., samochody samowyładowcze o ładowności min 16 t - co najmniej 5 szt., dysponują wytwórnią mas bitumicznych o wydajności min 150Mg na godzinę posiadającą wdrożony system Zakładowej Kontroli Produkcji i położoną w odległości od miejsca budowy zapełniającej transport i wbudowanie w czasie nie dłuższym niż dwie godziny lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o dostawie mieszanki z wytwórni spełniajacej w.w. warunki. Masa bitumiczna ma spełniać obowiązujące normy jakości.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia wykonawca musi wykazać się dysponowaniem min 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r Nr 156, poz. 1118 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymibez ograniczeń w specjalnosci drogowej, która pełniła funkcję kierownika budowy przy min. 2 robotach budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub rozbudowie dróg o długości minimum 5,00 km. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców w.w. warunku udziału w postępowaniu w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć: a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczeniu do udziału w postepowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób nalezyty oraz wskazujacych, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami o krórych mowa powyżej mogą być poświadczenia albo inne dokumenty , jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz którego roboty budowlane wykazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których mowa powyżej.Uwaga: Zgodnie z §9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r w sprawie rodzajów dokumentów jakich można żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wszczętych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszego rozporządzenia wykonawca w miejsca poświadczeń o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia może przekładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie określone w § 1 ust 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 226 poz. 1817) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia do oferty należy ponadto załączyć; a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art 24. ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy prawo zamówień publicznych albo informację o tym , że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. 3. Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub w innej formie - zgodnie z pkt XVII SIWZ 4. Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli dotyczy 5. Zobowiązanie podmiotów oddających wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasobyna okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( jeżeli dotyczy) 6. Zaakceptowany projekt umowy; 7. Wypełniony formularz ofertowy; 8. Wypełniony kosztorys ofertowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w następujących okolicznościach: 1) zmiany ogółne: - zmiana adresu ( siedziby Zamawiającego/ Wykonwcy, - zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego / Wykonawcy. Nie jest dopuszczalna zmiana Wykonawcy z wyjątkiem sukcesji generalnej , przekształcenia, dziedziczenia spółek handlowych zgodnie z ksh, sukcesji z mocy prawa. 2. Gdy konieczność zmiany w tym zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa ( np. w zakresie zmiany wysokości podatku Vat) 3) Zmiany terminów wykonania zadania wynikających z a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego oraz zawieszenia robót przez Zamawiającego; b) działania siły wyższej ( np. kleski żywiołowe), majace bezpośredni wpływ na terminowość wykonania prac; c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót. 4) Niezależnych od stron umowy zmian dotyczących osób kluczowych dla realizacji umowy ( choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-pleszew.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych Pleszew, ul. Gen. Hallera 54, 63-300 Pleszew Cena 50,00 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych Pleszew, ul. Gen Hallera 54, 63 - 300 Pleszew.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Dostawa implantów ekspanderów, markerów oraz macierzy do rekonstrukcji piersi dla Pleszewskiego Centrum Medycznego w Pleszewie Sp. z o.o.
- Wykonanie projektu planu ogólnego Miasta i Gminy Pleszew
- Detaliczne dostawy benzyny bezołowiowej
- Wykonanie projektu remontu Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Pleszewskim Centrum Medycznym.
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego, zlokalizowanego na działce ewid. nr 173/4 w Złotym Stoku, w tym zwiększenie pojemności zbiornika wodnego" - w formule ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni z kostki brukowej położonych na terenie Gminy Koluszki
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie chodnika do budynku B oraz częściowe utwardzenie terenu w siedzibie TBS Sp. z o.o. w Piotrkowie Trybunalskim
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.