eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczytnaRemont bieżący internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-30

Szczytna: Remont bieżący internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych
Numer ogłoszenia: 90477 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szczytna (Miasto i Gmina Szczytna), ul. Wolności 42/13, 57-330 Szczytna, woj. dolnośląskie, tel. 074 8683305, fax 074 8683020.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczytna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont bieżący internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót budowlanych w budynku internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych z ich adaptacją na sale lekcyjne. Zakres prac obejmuje wykonanie: - robót malarskich (ściany, stolarka drzwiowa) - roboty związane z wykonaniem podłóg z płyt OSB - robót związane z wykonaniem instalacji elektrycznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) przelewem na rachunek bankowy wskazany w SIWZ. Zamawiający za datę wniesienia wadium uważa datę uznania rachunku bankowego (tj. datę faktycznego wpływu środków finansowych na konto Zamawiającego). Wadium może być wnoszone w formach, o których mowa w art. 45 ust.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późń. zmianami)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkami udziału w przetargu są: spełnianie wymogów określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganie wykluczeniu z udziału w postępowaniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami) oraz spełnianie wszystkich warunków zamówienia określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie sprawdzona poprzez weryfikację załączonych do oferty dokumentów podanych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wg załączonego wzoru (część 2 niniejszej SIWZ), sporządzony w języku polskim, wypełniony na maszynie do pisania lub ręcznie nieścieralnym atramentem/tuszem, lub sporządzony na komputerze, podpisany przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. Formularz oferty ma być wypełniony przez Wykonawcę tylko w miejscach do tego przeznaczonych, czyli w miejscach wykropkowanych. Jeżeli Wykonawca do swojej oferty załączy formularz oferty o treści innej niż wzór znajdujący się w tej SIWZ, jego oferta zostanie odrzucona. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru (część 4 niniejszej SIWZ) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym m.in. przedmiotowi zamówienia. Dokument ten nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz osób uprawnionych do składania oświadczeń woli i występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z dokumentów, o których mowa w punkcie 3. 5. Oświadczenie Wykonawcy o braku zaległości podatkowych wobec Urzędu Skarbowego i Gminy, na terenie, której Wykonawca ma siedzibę oraz braku zaległości składkowych wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (część 5 niniejszej SIWZ). 6. Dowód wniesienia wadium w formach określonych w art. 45 ust.6 u.p.z.p.. Za dowód wniesienia wadium w formie pieniądza będzie uznawany dokument potwierdzający jego wniesienie w formie przelewu przed terminem składania ofert tzn. wpłata wadium musi zostać dokonana w takim terminie, aby wpłacone pieniądze znalazły się na koncie Zamawiającego do dnia składania ofert. Za wadium wniesione w terminie uznaje się te, które znajduje się już na koncie Zamawiającego (liczy się data zaksięgowania wadium na koncie Zamawiającego a nie data wpłaty - polecenia przelewu). Wykonawca, który załączy dowód przelewu wadium, a okaże się, że do terminu składania ofert nie wpłynęło ono na konto Zamawiającego zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona. 7. Wykaz kadry kierowniczej oraz pracowników Wykonawcy, którzy będą odpowiedzialni za realizację zamówienia wraz z oświadczeniem, że ich doświadczenie i kwalifikacje zawodowe są wystarczające do wykonywania prac objętych zamówieniem. Dodatkowo, Wykonawca obowiązkowo załączy kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem uprawnień kierownika robót i jego aktualne zaświadczenie z izby inżynierów, wydane na okres pokrywający się z okresem realizacji zamówienia. Jeżeli, okres ten nie będzie pokrywał się z okresem realizacji zamówienia (będzie krótszy), Wykonawca, załączy do oferty oświadczenie, że najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczy zaświadczenie z izby inżynierów wydane na okres pokrywający się z okresem realizacji zamówienia. 8. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10. Dane dotyczące podwykonawców zakres powierzonych im prac do wykonania, oraz oświadczenie Wykonawcy, że bierze pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców. 11. Wypełniony w wyznaczonych miejscach, ręcznie, maszynowo lub na komputerze formularz przedmiaru robót (część 6b) niniejszej SIWZ), który po wypełnieniu stanie się kosztorysem ofertowym. 12. Parafowany przez osoby upoważnione do podpisania oferty formularz projektu umowy (część 3 niniejszej SIWZ - parafowana każda strona umowy) wraz wypełnieniem wszystkich pozycji dotyczących Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szczytna.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Szczytna, ul. Wolności 42, 57-330 Szczytna, pokój nr 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Szczytna, ul. Wolności 42, 57-330 Szczytna, pokój nr 16 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.