Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-19
Jaworzno: Świadczenie usług polegających na wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej znajdującej się
w SP ZOZ Szpitalu Wielospecjalistycznym w Jaworznie- II część
Numer ogłoszenia: 90527 - 2015; data zamieszczenia: 19.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie , ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6164482 w. 292, faks 032 7519844.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej znajdującej się w SP ZOZ Szpitalu Wielospecjalistycznym w Jaworznie- II część.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej, znajdującej się w SP ZOZ Szpitalu Wielospecjalistycznym w Jaworznie, w ramach 23 zadań, szczegółowo opisanych w załączniku nr 3.1-3.23..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania- wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia -wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w szczególności Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, odpowiednio przeszkolonym i posiadającymi doświadczenie w wykonywaniu usług takiego rodzaju jak usługi będące przedmiotem zamówienia, ponadto winien mieć dostęp do oryginalnych części zamiennych oraz materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych- wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ; wraz z zestawieniem asortymentowo - cenowym (odpowiednio na załącznikach nr 3.1-3.23). 2. Oferta niezgodna z niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia zostanie odrzucona
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Na podstawie Art. 24 ust. 2 a ustawy Pzp z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawcę który: w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli Zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.; 3. 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r Poz. 231 § 3.1. Zamawiający żąda: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.2 pkt.5 ustawy, Zamawiający żąda zgodnie z art. 26 ust. 2d Ustawy Pzp złożenia: Listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt.5 Ustawy Pzp albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej w formie oświadczenia (wzór załącznik nr 5 do SIWZ) 3.3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający nie żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt.3.1. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt.3.1.ppkt.2: - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt.4, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem- wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 9. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 10. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy. 11. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w Rozdz. VI pkt. 3.1 i pkt.3.2 SIWZ dla wszystkich podmiotów. Stosownie do Art. 26 ust.2b i ust. 2e ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się udostępnienia zasobów zgodnie z ust.2 b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Cena 1 roboczogodziny napraw - 20
- 3 - Cena 1 dojazdu (w obie strony) i przesyłki (w obie strony) - 10
- 4 - Okres gwarancji na usługę po przeglądzie technicznym i po dokonanej naprawie - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy oraz warunki i okoliczności zmiany: Strony umowy dopuszczają zmiany w umowie w następujących okolicznościach i w poniżej określonych przypadkach: 1. zmiana wartości umowy, a) w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności dot. obniżenia cen jednostkowych (promocja) b) zmiany stawki podatku VAT (przy czym cena brutto pozostanie bez zmian) 2. w zakresie danych identyfikujących Strony umowy, takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.jaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szpital.jaw.pl lub w Dziale Zamówień Publicznych Szpitala tel. 32 616-44-82 wew.292, po wcześniejszym złożeniu wniosku o przekazanie SIWZ. Koszt SIWZ 20 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2015 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie, ul. Chełmońskiego 28; 43-600 Jaworzno (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1-Aparaty RTG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik 3.1 do SIWZ Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Cena 1 roboczogodziny napraw - 20
- 3. Cena 1 dojazdu (w obie strony) i przesyłki (w obie strony) - 10
- 4. Okres gwarancji na usługę po przeglądzie technicznym i po dokonanej naprawie - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2-Sterylizator +myjnia BELIMED.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik 3.2 do SIWZ Wartość części zamówienia poniżej 30 tys euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Cena 1 roboczogodziny napraw - 20
- 3. Cena 1 dojazdu (w obie strony) i przesyłki (w obie strony) - 10
- 4. Okres gwarancji na usługę po przeglądzie technicznym i po dokonanej naprawie - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3-Drager.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik 3.3 do SIWZ Wartość części zamówienia powyżej 30 tys. euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Cena 1 roboczogodziny napraw - 20
- 3. Cena 1 dojazdu (w obie strony) i przesyłki (w obie strony) - 10
- 4. Okres gwarancji na usługę po przeglądzie technicznym i po dokonanej naprawie - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4-Tomograf.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik 3.4 do SIWZ Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Cena 1 roboczogodziny napraw - 20
- 3. Cena 1 dojazdu (w obie strony) i przesyłki (w obie strony) - 10
- 4. Okres gwarancji na usługę po przeglądzie technicznym i po dokonanej naprawie - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 5-Rezonans Magnetyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik 3.5 do SIWZ Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Cena 1 roboczogodziny napraw - 20
- 3. Cena 1 dojazdu (w obie strony) i przesyłki (w obie strony) - 10
- 4. Okres gwarancji na usługę po przeglądzie technicznym i po dokonanej naprawie - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 6-Generator noża harmonicznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik 3.6 do SIWZ Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Cena 1 roboczogodziny napraw - 20
- 3. Cena 1 dojazdu (w obie strony) i przesyłki (w obie strony) - 10
- 4. Okres gwarancji na usługę po przeglądzie technicznym i po dokonanej naprawie - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 7-Detektor promieniowania Gamma Finder II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik 3.7 do SIWZ Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Cena 1 roboczogodziny napraw - 20
- 3. Cena 1 dojazdu (w obie strony) i przesyłki (w obie strony) - 10
- 4. Okres gwarancji na usługę po przeglądzie technicznym i po dokonanej naprawie - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 8-Inkubatory.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik 3.8 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Cena 1 roboczogodziny napraw - 20
- 3. Cena 1 dojazdu (w obie strony) i przesyłki (w obie strony) - 10
- 4. Okres gwarancji na usługę po przeglądzie technicznym i po dokonanej naprawie - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: 9-Aparaty USG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik 3.9 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Cena 1 roboczogodziny napraw - 20
- 3. Cena 1 dojazdu (w obie strony) i przesyłki (w obie strony) - 10
- 4. Okres gwarancji na usługę po przeglądzie technicznym i po dokonanej naprawie - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: 10- Densytometr.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik 3.10 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Cena 1 roboczogodziny napraw - 20
- 3. Cena 1 dojazdu (w obie strony) i przesyłki (w obie strony) - 10
- 4. Okres gwarancji na usługę po przeglądzie technicznym i po dokonanej naprawie - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: 11-Urz. Endoskopowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik 3.11 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Cena 1 roboczogodziny napraw - 20
- 3. Cena 1 dojazdu (w obie strony) i przesyłki (w obie strony) - 10
- 4. Okres gwarancji na usługę po przeglądzie technicznym i po dokonanej naprawie - 10
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: 12- Litotryptor.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik 3.12 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Cena 1 roboczogodziny napraw - 20
- 3. Cena 1 dojazdu (w obie strony) i przesyłki (w obie strony) - 10
- 4. Okres gwarancji na usługę po przeglądzie technicznym i po dokonanej naprawie - 10
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: 13-Laparoskop.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik 3.13 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Cena 1 roboczogodziny napraw - 20
- 3. Cena 1 dojazdu (w obie strony) i przesyłki (w obie strony) - 10
- 4. Okres gwarancji na usługę po przeglądzie technicznym i po dokonanej naprawie - 10
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: 14-Parowniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik 3.14 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Cena 1 roboczogodziny napraw - 20
- 3. Cena 1 dojazdu (w obie strony) i przesyłki (w obie strony) - 10
- 4. Okres gwarancji na usługę po przeglądzie technicznym i po dokonanej naprawie - 10
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: 15-Sprzęt Wolf-a, Litoklast.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik 3.15 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Cena 1 roboczogodziny napraw - 20
- 3. Cena 1 dojazdu (w obie strony) i przesyłki (w obie strony) - 10
- 4. Okres gwarancji na usługę po przeglądzie technicznym i po dokonanej naprawie - 10
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: 16-Sprzęt Urologiczny (poradnie).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik 3.16 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Cena 1 roboczogodziny napraw - 20
- 3. Cena 1 dojazdu (w obie strony) i przesyłki (w obie strony) - 10
- 4. Okres gwarancji na usługę po przeglądzie technicznym i po dokonanej naprawie - 10
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: 17-EroScan i OtoRead.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik 3.17 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Cena 1 roboczogodziny napraw - 20
- 3. Cena 1 dojazdu (w obie strony) i przesyłki (w obie strony) - 10
- 4. Okres gwarancji na usługę po przeglądzie technicznym i po dokonanej naprawie - 10
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: 18-Fuji Profect CS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik 3.18 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Cena 1 roboczogodziny napraw - 20
- 3. Cena 1 dojazdu (w obie strony) i przesyłki (w obie strony) - 10
- 4. Okres gwarancji na usługę po przeglądzie technicznym i po dokonanej naprawie - 10
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: 19-Mammograf.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik 3.19 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Cena 1 roboczogodziny napraw - 20
- 3. Cena 1 dojazdu (w obie strony) i przesyłki (w obie strony) - 10
- 4. Okres gwarancji na usługę po przeglądzie technicznym i po dokonanej naprawie - 10
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: 20-Sterylizator plazmowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik 3.20 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Cena 1 roboczogodziny napraw - 20
- 3. Cena 1 dojazdu (w obie strony) i przesyłki (w obie strony) - 10
- 4. Okres gwarancji na usługę po przeglądzie technicznym i po dokonanej naprawie - 10
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: 21-Analizator Glukozy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik 3.21 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Cena 1 roboczogodziny napraw - 20
- 3. Cena 1 dojazdu (w obie strony) i przesyłki (w obie strony) - 10
- 4. Okres gwarancji na usługę po przeglądzie technicznym i po dokonanej naprawie - 10
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: 22-Sprzęt Urologiczny (oddział).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik 3.22 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Cena 1 roboczogodziny napraw - 20
- 3. Cena 1 dojazdu (w obie strony) i przesyłki (w obie strony) - 10
- 4. Okres gwarancji na usługę po przeglądzie technicznym i po dokonanej naprawie - 10
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: 23- Resuscytator, zestaw do wsp. oddechu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik 3.23 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Cena 1 roboczogodziny napraw - 20
- 3. Cena 1 dojazdu (w obie strony) i przesyłki (w obie strony) - 10
- 4. Okres gwarancji na usługę po przeglądzie technicznym i po dokonanej naprawie - 10
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- "Sukcesywne dostawy partiami w I półroczu 2025 r 24 000 l. oleju opałowego lekkiego do SP 20 oraz do PM Nr 4 w Jaworznie z zastrzeżeniem zmniejszenia tej ilości maksymalnie o 30% "
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie od 02.01.2025 r. do 30.06.2025 r. - część 3 - pozostałe art. spożywcze, woda, produkty mleczarskie
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 im. Janusza Korczaka w Jaworznie na rok 2025
- Przewozy kurierskie, w tym przesyłki z materiałami egzaminacyjnymi dla Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Jaworznie w 2025 r.
- Dostawa oleju napędowego grzewczego do obiektów Miejskiego Centrum Kultury i Sportu w Jaworznie
- Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wraz z transportem i wniesieniem artykułów żywnościowych w 2025r.
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- EZ.28.183.2024 Usługa okresowego przeglądu technicznego 60 szt. respiratorów Hamilton w okresie 01.02.2025 do 31.12.2025 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Świadczenie usług bieżących prac konserwatorskich i usuwanie drobnych awarii pogotowia technicznego oraz obsługi technicznej i prowadzeniu bieżących naprawa w siedzibie ZTM w Poznaniu ul. Matejki 59
- Usługa naprawy pralek i suszarek
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA KONSERWACJI I NAPRAWIE URZĄDZEŃ PRZECIWPOŻAROWYCH
- Utrzymanie w należytym stanie tech. urządzeń elektrycz. oświetlenia w parkach i na zieleńcach miasta Łodzi-od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od dnia 02.01.2025r. do dnia 31.12.2026r.
- Świadczenie usług serwisowych tj. okresowych przeglądów technicznych i napraw sprzętu medycznego wynikające z bieżącej eksploatacji na okres 3 lat dla potrzeb WS SP ZOZ w Nowej Soli
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.