eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa, montaż i uruchomienie zestawu do zabiegów endourologicznych - cystonefroskop giętki, ureteronefroskop (ureterorenoskop) giętki, zestaw do elektroresekcji bipolarnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-30

Kraków: Dostawa, montaż i uruchomienie zestawu do zabiegów endourologicznych - cystonefroskop giętki, ureteronefroskop (ureterorenoskop) giętki, zestaw do elektroresekcji bipolarnej
Numer ogłoszenia: 90577 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski Specjalistyczny im. G. Narutowicza, ul. Prądnicka 35-37, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6332783, fax 012 6332783, 2578229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.narutowicz.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie zestawu do zabiegów endourologicznych - cystonefroskop giętki, ureteronefroskop (ureterorenoskop) giętki, zestaw do elektroresekcji bipolarnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załacznikiem nr 1 do SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.12.50.00 - Urządzenia do badań urologicznych Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.50.00 - Urządzenia do badań urologicznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. z 2007r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 1.Sytuacja podmiotowa wykonawcy: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności.Wykonawca spełni warunek, jeżeli z dokumentów będzie wynikało, że wykonawca może prowadzić działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Natomiast jeżeli nie będzie posiadał takiego uprawnienia - nie spełni warunku. 2.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełni warunek jeżeli z dokumentów będzie wynikało, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, lub w okresie działalności - jeżeli jest krótszy niż trzy lata - należycie wykonał co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. min. 2 dostawy urządzeń endourologicznych, łączna wartość zrealizowanych 2 dostaw ma być nie mniejsza niż 150 000 zł. - i potwierdzi to np. referencjami. Natomiast nie spełni warunku, jeżeli będzie wynikało z dokumentów, że dostaw było mniej, o mniejszej wartości lub były wykonane nienależycie. 3.Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (zał. Nr 2 do SIWZ). 4.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp . Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków podmiotowych i przedmiotowych: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o opuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.Oświadczenie z art. 22 i 24 - zał. nr 2. 3.wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (min. 2). 4.Dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z 24.04.2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896), przepisami wykonawczymi, ustawy Prawo atomowe - certyfikaty CE, deklaracje zgodności, wpis wyrobu do Rejestru Wyrobów Medycznych. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wypełniony załącznik nr 1 6.Materiały informacyjne producenta potwierdzające wymagane i oferowane parametry

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.narutowicz.krakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział ds. Zamówień Publicznych i Umów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego -Sekretariat Dyrekcji.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert: 09/05/2008 godz 12:00 Miejsce: Siedziba Zamawiającego - Sekretariat Dyrekcji

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.