eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › dostawa sześciu sztuk fabrycznie nowych (rok produkcji 2006) pras do automatycznej preparatyki odwirowanej krwi pełnej konserwowanej wraz z instalacją w siedzibie zamawiającego, przeszkoleniem personelu i podłączeniem do systemu Bank Krwi



Ogłoszenie z dnia 2006-02-17

POZYCJA 9057

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdańsk: dostawa sześciu sztuk fabrycznie nowych (rok produkcji 2006) pras do automatycznej preparatyki odwirowanej krwi pełnej konserwowanej wraz z instalacją w siedzibie zamawiającego, przeszkoleniem personelu i podłączeniem do systemu Bank Krwi Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA):

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Gdańsku Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Krzysztof Bielec, ul. Hoene Wrońskiego 4, 80-210 Gdańsk, tel. 58 5204040, fax 58 5204040, e-mail: kr_gdansk@spinet.com.pl, www.krew.gda.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sześciu sztuk fabrycznie nowych (rok produkcji 2006) pras do automatycznej preparatyki odwirowanej krwi pełnej konserwowanej wraz z instalacją w siedzibie zamawiającego, przeszkoleniem personelu i podłączeniem do systemu Bank Krwi. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa sześciu sztuk fabrycznie nowych (rok produkcji 2006) pras do automatycznej preparatyki odwirowanej krwi pełnej konserwowanej wraz z instalacją w siedzibie zamawiającego, przeszkoleniem personelu i podłączeniem do systemu Bank Krwi. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: jak w pkt. I.1). Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 2;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: 16 800,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność za przedmiot zamówienia w czterech ratach, na podstawie jednej faktury VAT. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Dokumenty zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 07 kwietnia 2004 (Dz. U. z 2004 roku nr 71 poz. 645) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: par. 1.1 pkt. 1, 4, 5, 6. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Dokumenty zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 07 kwietnia 2004 (Dz. U. z 2004 roku nr 71 poz. 645) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: par. 1.3 pkt. 1, 2, 3. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Dokumenty zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 07 kwietnia 2004 (Dz. U. z 2004 roku nr 71 poz. 645) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: par. 1.2 pkt. 1 i 5. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena brutto - 70% parametry techniczne - 20% gwarancja i serwis - 10% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: RCKiK/prasy_do_preparatyki/04/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 27.03.2006, cena - 18,3 PLN. Warunki i sposób płatności: 1) SIWZ należy zamówić w formie telefaksu potwierdzająć zamówienie niezwłocznie w formie pisemnej 2) Zamawiający wysyła specyfikację w formie pisemnej (dokumentacyjnej). Po uiszczeniu opłaty za specyfikację (wpły środków finansowych na konto zamawiającego), na życzenie wykonawcy, możemy wysłać SIWZ w formie elektronicznej. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.04.2006 godzina 13:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 05.06.2006. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 03.04.2006, godzina 13:30, jak w pkt. I.1).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.