eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BełchatówPrzebudowa drogi powiatowej Nr 1912 E Bełchatów - Bogdanów na odcinku od km 3+675 do 5+067 wraz z budową ścieżki rowerowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-06

Bełchatów: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1912 E Bełchatów - Bogdanów na odcinku od km 3+675 do 5+067 wraz z budową ścieżki rowerowej
Numer ogłoszenia: 90588 - 2013; data zamieszczenia: 06.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie , ul. Lipowa 67, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 44 6327914, faks 44 6327914.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat-belchatowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1912 E Bełchatów - Bogdanów na odcinku od km 3+675 do 5+067 wraz z budową ścieżki rowerowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Roboty budowlane - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1912 E Bełchatów - Bogdanów na odcinku od km 3+675 do 5+067 wraz z budową ścieżki rowerowej Długość odcinka: 1392 m Szerokość jezdni: 5,5 m 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót: 2.1. Część I - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1912 E Bełchatów - Bogdanów na odcinku od km 3+675 do 5+067 wraz z budową ścieżki rowerowej - droga 2.1.1. Roboty rozbiórkowe: - rozebranie krawężników betonowych na podsypce piaskowej z odwozem 3 km - 30 m, - rozebranie znaków - szt.9, - rozebranie słupków do znaków - szt.4, - rozebranie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych gr. 4 cm ręcznie (w obrębie kanalizacji deszczowej pod jezdnią) - 34 m2, - rozebranie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm ręcznie (w obrębie kanalizacji deszczowej pod jezdnią) - 34 m2, - roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km - 200 m2, - ręczne rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej (zjazdy do regulacji, przystanek autobusowy) - 44,50 m2, - rozebranie nawierzchni z betonu - płyt JOMB (zjazdy) - 25,50 m2, - rozebranie nawierzchni z tłucznia gr. 15 cm ręcznie (zjazdy) - 292,50 m2, - rozebranie nawierzchni z betonu gr. 15 cm ręcznie (zjazdy) - 111,30 m2, - rozebranie przepustów rurowych pod zjazdami - rury betonowe o śr. 40 cm - 250,50 m, - rozebranie przepustów rurowych - ścianki czołowe i ławy betonowe - 2,676 m3, - rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe o śr. 50 cm (przepust w km 4+385) - 1m, - mechaniczne karczowanie krzaków i podszyć rzadkich od 10% do 30% powierzchni - 0,05 ha, - mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 16-25 cm - szt.1, - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o gr. do 15 cm za pomocą spycharek - 11832 m2; 2.1.2. Jezdnia i pobocza: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - 1,392 km, - koryta gł. 30 cm wykonywane na poszerzeniach jezdni lub chodników - 1086 m2, - wypełnienie szczelin głebokości 10 cm i szerokości 2 cm asfaltem lanym między jezdnią a krawężnikiem - 1380 m, - podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5MPa, warstwa gr. 20 cm - 462,75 m2, - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm - 1086 m2, - warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 8 cm - 1086 m2, - podbudowy z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych gr. 7 cm - 988,56 m2, - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 6 cm (warstwa wiążąca) - 905,04 m2, - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 7656 m2, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową mechaniczne - 1218 t, - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa ścieralna) - 7740 m2, - koryta wykonywane mechanicznie gł. 10 cm na całej szerokości poboczy - 1067 m2, - pobocze z destruktu gr. 10 cm - 1067 m2, 2.1.3. Utwardzenie terenu: - koryta wykonywane mechanicznie gł. 20 cm na całej szerokości jezdni i chodników - 40,58 m2, - profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 40,60 m2, - krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław z pospółki na podsypce piaskowej - 14 m, - Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 31 m, - podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm=1,5MPa, warstwa gr. 10 cm - wyspy dzielące - 36 m2, - chodniki z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 36 m2, 2.1.4. Zjazdy: - koryta gł. 30 cm wykonywane na poszerzeniach jezdni lub chodników - 512,35 m2, - profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 512,35 m2, - krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem na podsypce cementowo - piaskowej - 949 m, - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm (wraz ze zjazdami o nawierzchni tłuczniowej) - 370 m2, - warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 8 cm - 370 m2, - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. do 10 cm (zjazdy do regulacji) - 0,9 m3, - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grafitowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 690 m2, - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grafitowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (regulacja kostki) - 8 m2, - przepusty rurowe pod zjazdami - ławy fundamentowe żwirowe - 29,34 m3, - przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o średnicy 40 cm - szt. 56, - przepusty rurowe pod zjazdami - rury PP o średnicy 40 cm - 244,50 m, 2.1.5. Rowy: - roboty ziemne - 687,50 m3, - formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3,0 m spycharkami - 550 m3, - umocnienie skarp i dna rowów płytami prefabrykowanymi ażurowymi 10x40x60 z wypełnieniem wolnych przestrzeni humusem i obsiew trawą - 387,60 m2, - plantowanie skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie - 5900 m2, - humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm - 5900 m2, 2.1.6. Organizacja ruchu: - pionowe znaki drogowe - słupki 70 z rur stalowych - szt. 5, - pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne - szt.11, - oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - 96,43 m2 2.2. Część II - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1912 E Bełchatów - Bogdanów na odcinku od km 3+675 do 5+067 wraz z budową ścieżki rowerowej - ścieżka rowerowa 2.2.1. Kanalizacja deszczowa - wpusty deszczowe z odprowadzeniem do rowu: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - 0,069 km, - wykopy liniowe o ścianach pionowych pod fundamenty, rurociągi, kolektory - 31,20 m3, - pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych o głęb. do 3,0 m- 124,80 m2, - kanały rurowe - podłoża z materiałów sypkich o gr. 20 cm (szer. 25 cm) - 17,25 m2, - kanały z rur PVC (8kN/m2) łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm- 69 m, - podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grub. 10 cm - 0,692 m3, - podłoża betonowe o gr. 15 cm - płyta fundamentowa pod studzienki - 1,039 m3, - studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu - szt.18, - zasypywanie wykopów liniowych o ściankach pionowych - 25 m3, - zagęszczanie nasypów zagęszczarkami - 25 m3, - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm - 31 m2, - warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 8 cm - 31 m2, - podbudowy z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych gr. 7 cm - 31 m2, - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 6 cm ( warstwa wiążąca)- 31 m2, - chodniki z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnienem spoin piaskiem - wzmocnienie wylotów kanalizacji - 24,30 m2, - obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 86,40 m, 2.2.2. Przepusty pod drogą: - roboty ziemne - 10,50 m3, - przepusty rurowe - ławy fundamentowe żwirowe - 1,38 m3, - przepusty rurowe pod zjazdami - ławy fundamentowe betonowe - 1,38 m3, - budowle o obj. 10.01-200.0 m3 elementy betonowe: fundamenty - 4 m3, - części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych skrzynkowych o przekroju zamkniętym o wym. 1,0 x1,0 m i 1 otw. - 2 m, - części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych z rur o śr. 50 cm - 3 m, - części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych z rur o śr. 60 cm - 2 m, - zbrojenie konstrukcji monolitycznych prętami stalowymi okrągłymi gładkimi o śr. do 14 mm - 0,1 t, - betonowanie nadbetonu i otuliny zbrojonych w deskowaniu tradycyjnym - 1,15 m3, - izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne - pierwsza warstwa - powierzchnia w jednym miejscu do 5 m2 - 24,90 m2, - izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne - każda nstępna warstwa - powierzchnia w jednym miejscu do 5 m2 - 24,90 m2, - montaż zbrojenia ściany i skrzydełka - pręty o śr. do 14 mm - ścianki czołowe - 0,349 t, - deskowanie tradycyjne - podpory masywne, ściany oporowe i ściany maskujące o wysokości do 4 m - 33,40 m2, - obudowy wlotów (wylotów) prefabrykowanych przepustów drogowych skrzynkowych - 8,56 m3, - formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3,0 m - 23 m3, 2.2.3. Ścieżka rowerowa: - koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm na całej szerokości jezdni i chodników - 3045 m2, - krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo - piaskowej - 1383 m, - profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 3045,50 m2, - obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 1226 m, - warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr. 10 cm - 2740 m2, - podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm=1,5MPa warstwa gr. 10 cm - 2740 m2, - chodniki z kostki brukowej betonowej czerwonej bezfazowej gr. 8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 2740 m2, 2.2.4. Stanowiska postojowe: - koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm na całej szerokości jezdni i chodników - 66,50 m2, - profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 66,50 m2, - krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonywaniem ław betonowych na podsypce cementowo - piaskowej - 30 m, - podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm=1,5MPa warstwa gr. 10 cm - 61 m2, - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm - 61 m2, - warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 8 cm - 61 m2, - chodniki z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 61 m2, - chodniki z kostki brukowej betonowej czerwonej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - linie dzielące - 0,75 m2, 2.2.5. Zjazdy: - koryta gł. 30 cm wykonywane na poszerzeniach jezdni lub chodników - 801,25 m2, - profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne nawierchni - 801,25 m2, - krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem na podsypce cementowo - piaskowej - 315 m, - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm (wraz ze zjazdami o nawierzchni tłuczniowej) - 754 m2, - warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 8 cm - 754 m2, - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. 10 cm (zjazdy do regulacji) - 1,40 m3, - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grafitowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 362 m2, - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grafitowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (regulacja kostki) - 25 m2, - przepusty rurowe pod zjazdami - ławy fundamentowe żwirowe - 22,98 m3, - przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o średnicy 40 cm - szt.56, - przepusty rurowe pod zjazdami - rury PP o średnicy 40 cm - 191,50 m, - układanie rur osłonowych dwudzielnych typu Arot o średnicy do 110 mm w wykopie - 16 m, 2.2.6. Rowy: - roboty ziemne - 493 m3, - formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3,0 m - 394,40 m3, - umocnienie skarp i dna rowów płytami prefabrykowanymi ażurowymi 10x40x60 z wypełnieniem wolnych przestrzeni humusem i obsiew trawą - 387,60 m2, - plantowanie skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie - 2500 m2, - humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm - 2500 m2, 2.2.7. Organizacja ruchu: - oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - 17,87 m2, - poręcze ochronne sztywne z pochwytem i przeciągiem z rur śr. 60 i 38 mm - 66 m..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 32 000,00 zł (słownie: trzydzieści dwa tysiące zł 00/100). 2. Wadium obejmuje okres związania ofertą . 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 27.03.2013 r. o godz. 09:00 4. Wadium może być wniesione w: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 5.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwotę wadium należy wpłacić przekazem bankowym na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Bełchatowie nr 46 8965 0008 2001 0012 6755 0002. 6. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę tzn.: 1) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego (warunek konieczny ale nie wystarczający do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium za pomocą przelewu bankowego); Podstawę do stwierdzenia stanowi dowód bankowy; 2)kopię dokumentu będącego inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiajacego, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Zamawiającego. 7.Niewniesienie wadium albo wniesienie po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca wykonał 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie, przebudowie, rozbudowie lub budowie dróg klasy min. Z o łącznej wartości co najmniej 1.600.000,00 zł (słownie: jeden milion sześćset tysięcy złotych) z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone załącznik Nr 6 do SIWZ. Przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Ocena spełniania powyższego warunku nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym, Dysponować narzędziami i urządzeniami technicznymi do wykonania zamówienia zgodnie z poniższym wykazem: Wytwórnia do wytwarzania mieszanek min. - asfalt. - 1 szt., Układarka do układania mieszanek min. - asfalt. - 1 szt., Zestaw walców: ogumionych - min. 1 szt., stalowych wibracyjnych - min. 1 szt. łącznie 3 szt., Samochody samowyładowcze z przykryciem lub termosy po 5 Mg - 3 szt., Koparko- ładowarka - 1 szt., Równiarka - 1 szt., Skrapiarka - 1 szt., Szczotka mechaniczna -1 szt. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik Nr 5 do SIWZ. Przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Ocena spełniania powyższego warunku nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną osobą o kwalifikacjach zawodowych wymaganych dla kierownika budowy, zgodnie z przepisami prawa budowlanego. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie, że co najmniej jedna osoba (kierownik budowy), która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego - załącznik Nr 4 do SIWZ. Przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Ocena spełniania powyższego warunku nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, a) Wykonawca musi spełnić warunek: posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej ( deliktowej i kontraktowej ) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia co najmniej 1 600 000 zł (słownie: jeden milion sześćset tysięcy złotych). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Suma ubezpieczenia powinna wynosić co najmniej 1 600 000 zł (słownie: jeden milion sześćset tysięcy złotych), b) Wykonawca musi spełniać warunek: posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 1 000 000 zł (słownie: jeden milion złotych). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej 1 000 000 zł (słownie: jeden milion złotych), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) Kosztorys ofertowy, 3) Dowód wniesienia wadium, 4) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, 5) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej załącznik Nr 7 do SIWZ (oświadczenie)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że będą one na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, a w szczególności gdy realizowane jest zamówienie dodatkowe; 2) podwykonawców, pod warunkiem, że zmiana wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy; 3) terminu wykonania umowy, pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy realizowane jest zamówienie dodatkowe; 4)wynagrodzenia umownego pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub zmiany te będą spowodowane zmniejszeniem zakresu przedmiotu zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.powiat-belchatowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie, ul. Lipowa 67, 97-400 Bełchatów, pok.1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie, ul. Lipowa 67, 97-400 Bełchatów, pok.2-sekretariat PZD.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.