Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-01-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraśnik: budowa kotłowni gazowej wodno-parowej dla obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kraśniku Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kraśniku, do kontaktów: Rafał Poleszak, ul. Chopina 13, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251310, e-mail: poczta@spzoz.krasnik.pl; gtargosinski@spzoz.krasnik.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.spzoz.krasnik.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kotłowni gazowej wodno-parowej dla obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kraśniku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kraśniku ul. Chopina 13 23-200 Kraśnik. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa kotłowni gazowej wodno - parowej dla obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kraśnik. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Formularz oferty, podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli ( wg określonego wzoru - zał. nr 1 do SIWZ). Jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dołączonych dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty. 2.Kosztorys ofertowy (wg załączonego przedmiaru robót, projektu budowlano-wykonawczego, specyfikacji technicznych) oraz wykaz stawek i narzutów - zał. nr 4 do SIWZ. 3.Dowód wniesienia wadium. 4.Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej/, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 7.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodne z art 22 ust. 1 i art. 44 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru stanowiącego- zał. nr 2 do SIWZ), podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli. 8.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia do prowadzenia robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia (uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa). 9.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy PZP wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 10.Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 11.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości: min. 750.000 zł., wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12.Część sprawozdania finansowego - bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanej części sprawozdania, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1 126 380 zł 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 90
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 20 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: - Ocena sytuacji finansowej zostanie dokonana w oparciu o dokumenty określone w rozdziale IX punkt 11 i 12 SIWZ. Warunek zostanie uznany za spełniony wówczas, gdy wykonawca udokumentuje posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 750.000 zł. oraz wykaże się średnim obrotem w wys. co najmniej 2.000.000 zł/ rok. - Część sprawozdania finansowego - bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanej części sprawozdania, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia /1 - 0/ i zostanie przeprowadzona w oparciu o dokumenty wymagane w SIWZ . Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty, podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli ( wg określonego wzoru - zał. nr 1 do SIWZ). Jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dołączonych dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty. 2.Kosztorys ofertowy (wg załączonego przedmiaru robót, projektu budowlano-wykonawczego, specyfikacji technicznych) oraz wykaz stawek i narzutów - zał. nr 4 do SIWZ. 3.Dowód wniesienia wadium. 4.Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej/, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 7.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodne z art 22 ust. 1 i art. 44 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru stanowiącego- zał. nr 2 do SIWZ), podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli. 8.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia do prowadzenia robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia (uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa). 9.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy PZP wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 10.Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.krasnik.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.02.2007, godzina 09:30, Siedziba Zamawiającego pok.101.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.01.2007.
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- Opracowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Karpiówka, Słodków Trzeci oraz w Spławach Pierwszych Gmina Kraśnik
- Boisko mobilne dla aktywności mieszkańców osiedla Domków
- Poprawa dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynkach ZS Nr 1 oraz ZS Nr 2 w Kraśniku - obejmująca dobudowę szybu windowego do "głównej części budynku" ZS Nr 2 w Kraśniku
- Dostosowanie budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Kraśniku do potrzeb osób niepełnosprawnych
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Lasy Gmina Kraśnik - I Etap
- Modernizacja Osiedla Kolejowego w Kraśniku
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja hali VII wraz z dostawą i montażem suwnicy w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Budowa stacji uzdatniania wody na terenie gminy Młynarze
- Roboty budowlane "Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli"
- Zadanie 1: "Budowa przedszkola w Pysznicy ETAP II" Zadanie 2: ,,Budowa żłobka w Pysznicy Etap II"
- Roboty budowlane polegające na remoncie budynku Urzędu Gminy w Łukowej (etap II)
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół nr 2 w Sierpcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.