eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widwinPe³nienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pn. Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 1 w ¦widwinie

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2010-03-31

¦widwin: Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pn. Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 1 w ¦widwinie
Numer og³oszenia: 90648 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 35786 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Miasta, Plac Konstytucji 3 Maja 1, 78-300 ¦widwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3652011 w. 45, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pn. Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 1 w ¦widwinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pe³nienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pn. Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 1 w ¦widwinie wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn±. Szczegó³owy opis inwestycji znajduje siê w za³±czniku nr 2 do SIWZ- projekt budowlano - wykonawczy i za³±czniku nr 3 do SIWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla ka¿dej z bran¿y. G³ówne obowi±zki inspektora nadzoru : 1) przejêcie od Zamawiaj±cego dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz pozwolenia na budowê, 2) z³o¿enie o¶wiadczenia, które Zamawiaj±cy przeka¿e do Starostwa Powiatowego o przyjêciu obowi±zku pe³nienia funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi zwi±zanymi z realizacj± inwestycji, 3) wspó³uczestniczenie w przekazaniu placu budowy przez Zamawiaj±cego dla Wykonawcy robót budowlanych, 4) sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, tj. reprezentowanie Zamawiaj±cego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodno¶ci realizacji zadania z projektem budowlanym i pozwoleniem na budowê, odbiorem w³a¶ciwej jako¶ci robót i wbudowanych materia³ów i wyrobów budowlanych zgodnie z przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 5) dokonywanie odbioru robót zanikaj±cych, czê¶ciowych, koñcowych oraz ostatecznych, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urz±dzeñ technicznych, przy udziale przedstawicieli Zamawiaj±cego, 6) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuniêcia wad, a tak¿e na ¿±danie Zamawiaj±cego kontrolowanie rozliczeñ budowy, 7) czuwanie nad przestrzeganiem przepisów BHP w trakcie trwania realizacji inwestycji, 8) kompleksowa koordynacja robót w celu terminowej realizacji ca³ego zadania zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym, 9) rozstrzyganie sporów wynik³ych w trakcie wykonywania robót i przedstawianie propozycji ich rozwi±zañ, 10) prowadzenie na budowie narad z Wykonawc± przy udziale pracownika Zamawiaj±cego i sporz±dzanie protoko³ów z tych narad, 11) ¶wiadczenie innych us³ug i wykonywanie innych czynno¶ci, nie wymienionych powy¿ej, które bêd± niezbêdne dla prawid³owego przebiegu realizacji inwestycji..

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiêbiorstwo Obs³ugi Budownictwa POB Sp. z o.o., ul. Piotra Skargi 3, 78-400 Szczecinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 114561,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 54900,00

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 47946,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 239120,00

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.