Ogłoszenie z dnia 2008-04-30
Knurów: Termomodernizacja budynku wraz z remontem oraz dobudową wiatrołapu Miejskiego Przedszkola nr 7 w Knurowie, przy ul. Dąbrowskiego 21a
Numer ogłoszenia: 90648 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedszkole nr 7, ul. Jarosława Dąbrowskiego 21 A, 44-194 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 235 27 81, fax 032 235 27 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedszkole publiczne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku wraz z remontem oraz dobudową wiatrołapu Miejskiego Przedszkola nr 7 w Knurowie, przy ul. Dąbrowskiego 21a.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres robót wchodzi: - ocieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu - ocieplenie stropu piwnicy i posadzek na gruncie - wykonanie izolacji pionowej i drenażu budynku - wymiana instalacji elektrycznej - wymiana instalacji wod-kan wraz z modernizacją sanitariatów - wymiana instalacji CO - roboty tynkarskie, posadzkarskie, malarskie - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - przełożenie kanalizacji deszczowej - budowa wiatrołapu
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Oryginalny kod CPV: 45.26.23.00 - Betonowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.00 - Betonowanie Oryginalny kod CPV: 45.26.23.10 - Zbrojenie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.10 - Zbrojenie Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 20.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach o których mowa w art. 5 ust. 6 pzp. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą wskazany w SIWZ. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Miejskiego Zespołu Jednostek Oświatowych w Knurowie, Orzesko - Knurowskim Banku Spółdzielczym z siedzibą w Knurowie, ul. Kosmonautów 9A, 44-194 Knurów, konto nr 03 8454 0001 2007 0033 4668 0005 6. Wadium w pieniądzu uważa się za wniesione w terminie z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert. 7. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 8. Wadium w pozostałych formach należy składać w kasie Miejskiego Zespołu Jednostek Oświatowych w Knurowie Aleja Lipowa 12 (II piętro, pokój nr 309). Kasa jest czynna w poniedziałki w godz. od 10.00 - 13.00 i czwartki w godz. od 10.00 - 15.00. 9. Wadium w pozostałych formach uważa się za wniesione w terminie z chwilą złożenia w kasie Miejskiego Zespołu Jednostek Oświatowych przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Wadium w tej formie będzie wniesione prawidłowo, jeżeli w kasie złożony zostanie oryginał poręczenia lub gwarancji..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki, które powinni spełniać Wykonawcy: 1) spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1-3 ustawy pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ust. 1i 2 pzp. 2) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i zdolny do wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia (roboty ogólnobudowlane) 3) dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do nadzorowania i kierowania robót budowlanych w specjalności ogólnobudowlanej , instalacji wod-kan i instalacji elektrycznych, które są członkami właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 4) zatrudniał w okresie ostatnich 3 lat (2005, 2006, 2007) średnio nie mniej niż 15 pracowników, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 5) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 prace (roboty) o wartości min. 400 000 zł każda z zakresu robót ogólnobudowlanych. 6) posiada przeciętny obrót roczny w wysokości co najmniej 1 mln zł liczony jako średnia z ostatnich 3 lat obrotowych - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (obrót rozumiany jest jako przychód netto ze sprzedaży). 7) posiada środki lub zdolność kredytową na realizację ww. zamówienia w wysokości min 300 tys. zł. 8) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 3. Zamawiający wykluczy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawców, w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien załączyć do oferty następujące dokumenty: 1) oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp, oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) rachunek zysków i strat albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania rachunku zysków i strat, innych dokumentów określających obroty (dopuszcza się dokument (oświadczenie) wykonawcy niezobowiązanego do sporządzania rachunku zysków i strat zawierający informację o braku obowiązku sporządzania rachunku zysków i strat oraz obroty) za ostatnie 3 lata obrotowe a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (obrót rozumiany jest jako przychód netto ze sprzedaży), 5) informacja banku lub SKOK w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja powinna potwierdzać warunek określony w pkt. 7 SIWZ- opis warunków. 6) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ze wskazaniem proponowanego kierownictwa robót (kierownika budowy i kierowników robót) oraz dokumentami stwierdzającymi spełnianie przez nich wymagań określonych w pkt 3 opisu warunków. 7) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat (2005, 2006, 2007), a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie. 8) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty wykonania i odbiorców. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie. 9) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Dokumenty wymienione wyżej mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i Wykonawcy. Kserokopie dokumentów winny posiadać klauzulę - Za zgodność z oryginałem. 3. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 4. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia powinni: 1) każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania . 2) Wykonawcy łącznie muszą posiadać potencjał techniczny, ekonomiczny i finansowy wiedzę niezbędną do realizacji zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich możne żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U Nr 87 poz. 605). 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę z zastrzeżeniem art. 9 ust 3 pzp. 7. W celu sprawdzenia czy wykonawca spełnia warunki w przypadku, gdy kwoty podane w dokumentach będą w walucie obcej Zamawiający dokona ich przeliczenia na PLN biorąc za podstawę średni kurs NBP waluty z dnia otwarcia ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres realizacji - 15
- 3. Okres gwarancji - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzjos-knurow.oswiata.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych ul. Aleja Lipowa 12 44-196 Knurów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych ul. Aleja Lipowa 12 44-196 Knurów pokój 314.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Przygotowanie i dostawa posiłków do Zespołu Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o. - Zakład w Pyskowicach ul. Szpitalna 2
- Usługa serwisu oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica/Amms dla Zespołu Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o. o.
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.