Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2012-03-22
Suwałki: Świadczenie usług transportu medycznego pacjentów Szpitala Wojewódzkiego im. Dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 90652 - 2012; data zamieszczenia: 22.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki , ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, faks 087 5629594.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl/przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportu medycznego pacjentów Szpitala Wojewódzkiego im. Dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego pacjentów bez udziału zespołów wyjazdowych (bez obsługi medycznej) noszowanego i nienoszowanego na rzecz Szpitala Wojewódzkiego im dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach w okresie 24 miesięcy. Przewidywana wielkość usługi w okresie 24 miesięcy wynosi, w tym: przewóz pacjentów poza granice administracyjne miasta Suwałk 1.transport pacjentów noszowanych - ok. 96000 km 2.transport pacjentów nienoszowanych - ok. 73000 km przewóz pacjentów Szpitala Wojewódzkiego im. Dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach do miejsc zleconych przez zleceniodawcę położonych w obrębie miasta Suwałki: -transport pacjentów noszowanych - ok. 500 wyjazdów -transport pacjentów nienoszowanych - ok. 200 wyjazdów przewóz pacjentów Szpitala Wojewódzkiego im. Dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach do Specjalistycznego Samodzielnego Publicznego Psychiatrycznego ZOZ w Suwałkach -transport pacjentów noszowanych - ok. 100 wyjazdów -transport pacjentów nienoszowanych - ok. 90 wyjazdów Środki transportu przeznaczone do świadczenia w/w usług transportowych powinny pozostawać w dyspozycji przez całą dobę. Środki transportowe przeznaczone do przewozu pacjentów noszowanych i nienoszowanych nie muszą być wyposażone w butle tlenowe. Szczegółowy zakres zadań, środki transportu, czas realizacji, obsady osobowej transportu oraz wymagania stawiane Wykonawcom określone zostały w załączniku nr 3 do SIWZ (formularz ofertowo - cenowy) oraz załączniku nr 4 do SIWZ (wymagania techniczno - sanitarne). 2Świadczona usługa musi być na wysokim poziomie jakościowym, zgodnie z obowiązującymi normami technicznymi i przepisami prawa, sztuką i etyką zawodu oraz postanowieniami umowy, przy zachowaniu należytej staranności oraz pełnej gotowości do świadczenia usług na rzecz Zamawiającego. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: odbioru pacjenta w oddziale szpitalnym zleceniodawcy , który zlecił usługę transportu. przewozu pacjentów do miejsc ich zamieszkania po zakończeniu leczenia w Szpitalu Wojewódzkim im dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach na ewentualne konsultacje i badania, zgodnie ze zleceniami Zamawiającego, pokwitowania odbioru dokumentów przewożonego pacjenta ze Szpitala Wojewódzkiego im dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach zapewnienie pełnej całodobowej dyspozycyjności dla potrzeb Zamawiającego (dyżur przy telefonie)do przewozu pacjentów samochodami spełniającymi wymagania sanitarne i techniczne posiadającymi urządzenia telekomunikacyjne umożliwiające stały z nimi kontakt oraz spełnienia wymagań technicznych i sanitarnych w zakresie świadczonej usługi, powinny być również wyposażone w klimatyzację. przystępować do wykonania zleconej usługi nie później niż w ciągu 30 minut od momentu zgłoszenia zapotrzebowania (telefonicznie, faksem) przez Szpitalny Oddział Ratunkowy i nie później niż w ciągu 60 minut w przypadku zgłoszenia zapotrzebowania (telefonicznie, faksem) przez pozostałe Oddziały Szpitalne Szpitala Wojewódzkiego im dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach. Czas przystąpienia do realizacji zleconej usługi obejmuje czas jaki upłynie od momentu zgłoszenia zapotrzebowania na usługę przez Zamawiającego do momentu podstawienia we wskazanym miejscu w siedzibie Zamawiającego środka transportowego do jego dyspozycji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 5 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 5 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 5 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 5 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia: opłacona polisa ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą 200 000,00 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełnionego arkusza asortymentowo - cenowego (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ wypełnionych wymagań techniczno - sanitarnych (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) wypełnionego druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
ul. Szpitalna 60
16-400 Suwałki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2012 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat- Szpitala Wojewódzkiego im. Dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach ul. Szpitalna 60 16-400 Suwałki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- DOSTAWA I WDROŻENIE INFRASTRUKTURY SPRZĘTOWEJ ORAZ OPROGRAMOWANIA DLA GMINY SUWAŁKI
- Wykonanie i montaż dioram i makiet oraz wydruk i montaż plansz w Muzeum Wigier w Starym Folwarku.
- Zakup i dostawa mięsa drobiowego oraz wędlin drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
- Dostawa oleju napędowego
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji polegającej na rozbiórce i budowie systemu kładek i mostów nad doliną rzeki Czarna Hańcza
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi transportu drogowego osób na rzecz Fundacji im. Brata Alberta Środowiskowego Domu Samopomocy "Szymonówka" w Nieszawie
- "Świadczenie usług przewozowych w ramach powiatowych przewozów pasażerskich o charakterze użyteczności publicznej w publicznym transporcie zbiorowym na terenie powiatu dąbrowskiego"
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klwów w formie zakupu biletów miesięcznych
- Wykonanie usług przewozu regularnego na linii autobusowej P-1 w ramach lokalnego transportu zbiorowego na terenie Miasta Piastowa
- Dowożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Stryjkach w roku 2025
- Świadczenie usług transportowych w ramach bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.