Ogłoszenie z dnia 2013-05-27
Kobylnica: Roboty uzupełniające dotyczące termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Głównej 63 w Kobylnicy na terenie Gminy Kobylnica wraz z wykonaniem świadectwa energetycznego
Numer ogłoszenia: 90661 - 2013; data zamieszczenia: 27.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobylnica, ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica, woj. pomorskie, tel. 59 842-90-70, faks 59 842-90-72.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty uzupełniające dotyczące termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Głównej 63 w Kobylnicy na terenie Gminy Kobylnica wraz z wykonaniem świadectwa energetycznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej o powierzchni 7,21m2, poprzez wymianę istniejącej stolarki drzwiowej w pełnej szerokości otworu drzwiowego na stolarkę drzwiową stałą (naświetla), zgodnie z załącznikiem graficznym, stanowiącym Załącznik Nr 1 do Umowy. 2. Parametry wymagane w zakresie stolarki drzwiowej spełniające wymogi odpowiedniej normy branżowej, w tym wymagania szczegółowe, tj.: 1) profil PVC pięciokomorowy, kolor biały, o współczynniku U: Umax<=1,6W/m2K, 2) przeszklenie szkłem bezpiecznym o współczynniku U dla szyb: Umax<=1,1W/m2K, 3) wypełnienie skrzydeł z paneli PVC zgodnie z załącznikiem graficznym, 4) izolacyjność akustyczna: Rw=>35dB, 5) klasa wodoszczelności: min 5A. 3. Przedmiot Umowy został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej (schemat stolarki) i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią Załącznik Nr 1 do zaproszenia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FIRMA TWARDY Jarosław Twardy, ul. Strażacka 2, 62-307 Borzykowo, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7671,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7094,64
Oferta z najniższą ceną: 7094,64 / Oferta z najwyższą ceną: 7094,64
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień - zamówienie uzupełniające na roboty budowlane udzielane, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, którego wartość stanowi łącznie 2,12 % wartości zamówienia podstawowego tj. nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, w związku z tym, iż zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 193515-2012 z dnia 07.09.2012r., a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla tego zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego
INNE PRZETARGI KOBYLNICA
więcej: przetargi KOBYLNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie przebudowy (wzmocnienia i zabezpieczenia konstrukcji) Pawilonu C w Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym Politechniki Warszawskiej w Grybowie przy ul. Chłodnej 16
- Przebudowa pomieszczenia magazynowego w budynku nr 15 dla potrzeb zbierania odpadów poreakcyjnych
- Wykonanie remontu 21 lokali mieszkalnych w budynku położonym przy Al. Wojska Polskiego 53 w Szczecinie
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu/Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: "Instalacja odnawialnych źródeł energii na budynkach użyteczności publicznej w Sosnowcu".
- Budowa ujęcia wody oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Wetlina
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.