eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KobylnicaRoboty uzupełniające dotyczące termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Głównej 63 w Kobylnicy na terenie Gminy Kobylnica wraz z wykonaniem świadectwa energetycznego



Ogłoszenie z dnia 2013-05-27

Kobylnica: Roboty uzupełniające dotyczące termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Głównej 63 w Kobylnicy na terenie Gminy Kobylnica wraz z wykonaniem świadectwa energetycznego
Numer ogłoszenia: 90661 - 2013; data zamieszczenia: 27.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobylnica, ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica, woj. pomorskie, tel. 59 842-90-70, faks 59 842-90-72.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty uzupełniające dotyczące termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Głównej 63 w Kobylnicy na terenie Gminy Kobylnica wraz z wykonaniem świadectwa energetycznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej o powierzchni 7,21m2, poprzez wymianę istniejącej stolarki drzwiowej w pełnej szerokości otworu drzwiowego na stolarkę drzwiową stałą (naświetla), zgodnie z załącznikiem graficznym, stanowiącym Załącznik Nr 1 do Umowy. 2. Parametry wymagane w zakresie stolarki drzwiowej spełniające wymogi odpowiedniej normy branżowej, w tym wymagania szczegółowe, tj.: 1) profil PVC pięciokomorowy, kolor biały, o współczynniku U: Umax<=1,6W/m2K, 2) przeszklenie szkłem bezpiecznym o współczynniku U dla szyb: Umax<=1,1W/m2K, 3) wypełnienie skrzydeł z paneli PVC zgodnie z załącznikiem graficznym, 4) izolacyjność akustyczna: Rw=>35dB, 5) klasa wodoszczelności: min 5A. 3. Przedmiot Umowy został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej (schemat stolarki) i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią Załącznik Nr 1 do zaproszenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIRMA TWARDY Jarosław Twardy, ul. Strażacka 2, 62-307 Borzykowo, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7671,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7094,64

  • Oferta z najniższą ceną: 7094,64 / Oferta z najwyższą ceną: 7094,64

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień - zamówienie uzupełniające na roboty budowlane udzielane, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, którego wartość stanowi łącznie 2,12 % wartości zamówienia podstawowego tj. nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, w związku z tym, iż zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 193515-2012 z dnia 07.09.2012r., a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla tego zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.