To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-19
Toruń: Serwis oraz zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziałów ZUS w Gdańsku, Elblągu, Koszalinie i Słupsku.
Numer ogłoszenia: 90677 - 2015; data zamieszczenia: 19.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52155 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, ul. Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6109320, faks 056 6109496.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis oraz zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziałów ZUS w Gdańsku, Elblągu, Koszalinie i Słupsku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Serwis techniczny urządzeń drukujących (wykonywanie napraw i konserwacji) w Oddziałach ZUS w Gdańsku, Elblągu, Koszalinie i Słupsku, a także w podległym im jednostkach terenowych oraz sprzedaż i dostarczenie fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych (tonerów, tuszów, bębnów światłoczułych) do drukarek dla Oddziałów ZUS w Gdańsku, Elblągu, Koszalinie i Słupsku. Zamówienie jest podzielone na części: 1. Część I zamówienia Serwis oraz zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziału ZUS w Gdańsku 1) serwis techniczny (wykonywanie napraw i konserwacji) urządzeń drukujących w Oddziale ZUS w Gdańsku oraz w podległym mu jednostkach terenowych: a) w budynku Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, b) Jednostka Organizacyjna Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146, c) Jednostka Organizacyjna Oddziału z ZUS w Gdańsku, ul. Sobótki 18, d) Inspektorat ZUS Gdańsk Śródmieście, ul. Chlebnicka 3/8, e) Inspektorat ZUS Gdańsk Wrzeszcz, ul. Tuwima 9, f) Inspektorat ZUS w Sopocie, Al. Niepodległości 796, g) Inspektorat ZUS w Gdyni, ul. Władysława IV 24, h) Inspektorat ZUS w Wejherowie, ul. Sobieskiego 294, i) Inspektorat ZUS w Pucku, ul. Orzeszkowej 3, j) Inspektorat ZUS w Kościerzynie, ul. 3-go Maja 9, k) Inspektorat ZUS w Kartuzach, ul. Ceynowy 5, l) Inspektorat ZUS w Starogardzie Gdańskim, ul. Piłsudzkiego 4, m) Inspektorat ZUS w Tczewie, ul. Jagiellońska 55, n) Inspektorat ZUS w Pruszczu Gdańskim, ul. Wita Stwosza 7, o) Inspektorat ZUS w Malborku, ul. Dworcowa 1B, p) Inspektorat ZUS w Kwidzynie, ul. Piłsudzkiego 29A, q) Inspektorat ZUS w Sztumie, ul. Mickiewicza 34; oraz 2) Sprzedaż i dostarczenie fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziału ZUS w Gdańsku, 2. Część II zamówienia Serwis oraz zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziału ZUS w Elblągu 1) serwis techniczny (wykonywanie napraw i konserwacji) urządzeń drukujących w Oddziale ZUS w Elblągu oraz w podległym mu jednostkach terenowych: a) w budynku Oddziału ZUS w Elblągu, ul. Teatralna 4 i w budynku przy ul. Mazurska 5, b) Inspektorat ZUS w Iławie, ul. Wiejska 1, c) Inspektorat ZUS w Ostródzie, ul. Czarneckiego 50, d) Biuro Terenowe Braniewo, ul. Moniuszki 20; oraz 2) Sprzedaż i dostarczenie fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziału ZUS w Elblągu, 3. Część III zamówienia Serwis oraz zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziału ZUS w Koszalinie 1) serwis techniczny (wykonywanie napraw i konserwacji) urządzeń drukujących w Oddziale ZUS w Koszalinie oraz w podległym mu jednostkach terenowych: a) w budynku Oddziału ZUS w Koszalinie, ul. Fałata 30, b) Inspektorat ZUS w Białogardzie, ul. Wojska Polskiego 56, c) Inspektorat ZUS w Drawsku Pomorskim, ul. Basztowa 1B i ul. Sikorskiego 30, d) Inspektorat ZUS w Kołobrzegu, ul. Łopuskiego 21, e) Inspektorat ZUS w Szczecinku, ul. Piotra Skargi 1 i Plac Wolności 18, f) Inspektorat ZUS w Świdwinie, ul. Wojska Polskiego 1, g) Inspektorat ZUS w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 11; oraz 2) Sprzedaż i dostarczenie fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziału ZUS w Koszalinie, 4. Część IV zamówienia Serwis oraz zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziału ZUS w Słupsku 1) serwis techniczny (wykonywanie napraw i konserwacji) urządzeń drukujących w Oddziale ZUS w Słupsku oraz w podległym mu jednostkach terenowych: a) w budynku w Oddziale ZUS w Słupsku, Pl. Zwycięstwa 8, b) Inspektorat ZUS w Bytowie, ul. Kościuszki 16, c) Inspektorat ZUS w Chojnicach, ul. Łużycka 20, d) Inspektorat ZUS w Człuchowie, ul. Jerzego z Dąbrowy 3, e) Inspektorat ZUS w Lęborku, ul. B. Krzywoustego 15, f) Inspektorat ZUS w Miastku, ul. Królowej Jadwigi 13, oraz 2) Sprzedaż i dostarczenie fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziału ZUS w Słupsku..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.32.00 - Naprawa komputerowych urządzeń peryferyjnych 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Serwis oraz zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziału ZUS w Gdańsku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"COMPLEXBIURO" G.TUROWSKI, G.KOWALSKI, K.SOSNOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"COMPLEXBIURO" G.TUROWSKI, G.KOWALSKI, K.SOSNOWSKI SPÓŁKA JAWNA
- COMPLEXBIURO Sp. J. G. Turowski, G. Kowalski, K. Sosnowski, ul. Heweliusza 23/25, 80-890 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 217317,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 220383,32
Oferta z najniższą ceną: 139051,86 / Oferta z najwyższą ceną: 260045,10
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Serwis oraz zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziału ZUS w Elblągu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MAGIC SERVICE Robert Soldak, ul. Ołtaszyńska 44, 53-010 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86333,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 115501,24
Oferta z najniższą ceną: 45198,44 / Oferta z najwyższą ceną: 115501,24
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Serwis oraz zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziału ZUS w Koszalinie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DIR SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DIR SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo DIR Sp. z o.o., Pawłówek 37, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95910,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 118963,17
Oferta z najniższą ceną: 58002,37 / Oferta z najwyższą ceną: 125619,77
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Serwis oraz zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziału ZUS w Słupsku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DIR SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DIR SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo DIR Sp. z o.o., Pawłówek 37, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84930,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 99601,86
Oferta z najniższą ceną: 50214,28 / Oferta z najwyższą ceną: 101405,59
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa odczynników do cytometrii
- Dostawa materiałów zużywalnych do sprzętu medycznego (II)
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa budynku Centrum Aktywności Międzypokoleniowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Heweliusza 1-3 w Toruniu".
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem HIS AMMS, LIS Infomedica oraz ERP Infomedica .
- Dostawa odczynników do 2 szt. analizatorów markerów kardiologicznych AQT90 FLEX (Zadanie Nr 1) i odczynników do 2 szt. analizatorów parametrów krytycznych ABL 837 FLEXQ (Zadanie Nr 2).
- Dostawa zestawów do tracheotomii metodą GRIGGSA, cewników do odsysania i akcesoriów
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Dostawa sprzętu drukującego wraz z usługą serwisową i oprogramowaniem zarządzającym Documaster lub równoważnym.
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- 9/2025 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz nośników optycznych w 4 pakietach dla potrzeb WSZ w Elblągu"
- Zakup fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń nie objętych kompleksową obsługą wydruków w Urzędzie Miasta Katowice w 2025 roku
- Dostawa artykułów biurowych oraz tonerów, tuszy i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.