Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-30
Zakrzew: Budowa kanalizacji II etap Cerekiew.
Numer ogłoszenia: 90687 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zakrzew, Zakrzew 51, 26-652 Zakrzew, woj. mazowieckie, tel. 048 6105122, fax 048 6105143.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji II etap Cerekiew..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej w raz z przykanalikami. Kolektory podciśnieniowe z rur : PE 125-180mm - 3658,00 m.; PE 110mm- 888,00m; PE 90mm - 963,00m. Studzienki zbiorcz- zaworowe żelbetonowe o wym. 1,0x1,0mx2,05m, 1,01x1,0mx2,55m zaworem podciśnieniowym dz. 90 mm: 75szt. Rurociąg tłoczny z rur PE 125 mm - 2215,00m. Rurociągi grawitacyjne PCV fi160 N - 1221,00m. Budowa stacji podciśnieniowej: zbiornik podciśnieniowy o pojemności. Vcz= 16,0m3 w kształcie walca o średnicy d= 2,40m, wysokość h=3,45m; budynek aparatury próżniowej z pompami próżniowymi o kubaturze 157,30m3; filtr powietrza odlotowego w postaci otwartego zbiornika żelbetowego o wym. 5,40x4,40 z rusztem drewnianym i materiałem filtracyjnym; komora zasuw jest zamkniętym zbiornikiem żelbetowym, podziemnym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 90000,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2 Dysponują uprawnieniami niezbędnymi do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. 4 Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych. 6 Dysponują własnymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż wartość oferty. 7 Wykonali co najmniej 3 kanalizacje podciśnieniowe o dł. min 6 km i zamontowali w nich min. 80 studni zaworowych. Przynajmniej dwie z tych kanalizacji muszą być w technologii takiej jak opisana w niniejszej SIWZ. 8 Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9 Udzieli gwarancji jakości na okres minimum 3 lat.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. W przypadku składania oferty wspólnej, zgodnie z art. 23 ust.1 ustawy, do oferty należy dołączyć oświadczenie, w którym zostanie wskazany pełnomocnik (lider) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Kosztorys ofertowy w formie uproszczonej zgodny z załączonym przedmiarem robót. 5. Oświadczenie wykonawcy o dokonanej wizji lokalnej potwierdzone przez eksploatatora sieci kanalizacyjnej: ADMAR-U sp. z o.o. Zakrzew Kolonia 2,26-652 Zakrzew lub przedstawiciela inwestora. 6. Wykaz podmiotów (podwykonawców), którzy będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- w przypadku powierzenia części robót podwykonawcom. 7. Wypełniony i parafowany projekt umowy stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji. 8. Wykaz robót przewidzianych do wykonania przez podwykonawców. 9. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Wykaz wykonanych (zakończonych ) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej kanalizacji podciśnieniowej o dł. min 6 km i montażu min. 80 studni zaworowych i, że zostały wykonane z należytą starannością ( z podaniem zakresu zamówienia, terminu realizacji, wartości zamówienia , inwestora). 11. Wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności . Podana w wykazie informacja musi potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu , tj. wskazanie kierownika budowy i kierowników robót branżowych . Do wykazu należy dołączyć - dla wymienionych osób - kopie odpowiednich uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, zgodnie z ustawą Prawo budowlane. 12. Wykaz posiadanego sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia w tym szczególnie środki transportu, koparki, zgrzewarki, zagęszczarki. Należy określić czy posiadany środek jest własny czy wynajęty. Środki wynajęte muszą być potwierdzone przez właściciela . 13. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 14. Informację z banków w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż wartość oferty, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 15. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art.22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 16. Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 17. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 18. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakrzew.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zakrzew, Zakrzew 51, 26-652 Zakrzew, pok. 23.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 09:55, miejsce: Urząd Gminy Zakrzew, Zakrzew 51, 26-652 Zakrzew, pok. 17.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI ZAKRZEW
więcej: przetargi ZAKRZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
- Budowa pasywnego budynku Przedszkola Publicznego nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu, przebudową drogi dojazdowej oraz rozbiórce istniejącego budynku przedszkola i budynku gospodarczego (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.