Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-09
Poznań: Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do prowadzenia remontów obiektów Uczelni - liczba części 2
Numer ogłoszenia: 9072 - 2014; data zamieszczenia: 09.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu , ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.au.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do prowadzenia remontów obiektów Uczelni - liczba części 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do prowadzenia remontów obiektów Uczelni przez Wykonawcę własnym transportem na własne ryzyko i koszt do Działu Technicznego lub innych jednostek organizacyjnych Zamawiającego. Przez sukcesywną dostawę należy rozmieć realizację każdego złożonego przez Zamawiającego zamówienia obejmującego dostawę materiałów na przykład na remont jednego pokoju od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2014 roku. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ - Formularz cenowy + opis przedmiotu zamówienia. W przypadku wykładzin PCV, wykładzin dywanowych, paneli podłogowych, płytek ceramicznych należy podać producenta, grupę (serię) wyrobu, katalog z kolorystyką i parametrami technicznymi. Podane ilości w załączniku nr 2 są górnym limitem zamówienia. Zamawiający w ramach podanych limitów będzie zamawiał ilości materiałów stosownie do bieżących potrzeb w zakresie ilości i kolorystyki. 3) Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na tym, iż ostatecznie zamówiona ilość poszczególnych materiałów będzie zależeć od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego, jednak zsumowana wartość brutto zamówionych materiałów nie może przekroczyć maksymalnej wartości brutto zawartej umowy. 4) Jakość oferowanych materiałów nie może być niższa niż materiałów podanych w formularzu ofertowym. Nazwy własne producenta zostały podane przykładowo z uwagi na konieczność zachowania norm, parametrów i standardów. 5) Zamawiający dopuszcza składanie materiałów równoważnych dla każdej pozycji z załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. W takiej sytuacji wykonawca w załączniku nr 2 wpisuje nazwy proponowanych materiałów równoważnych i załącza do oferty stosowny dokument, którym w rozumieniu Zamawiającego jest aprobata techniczna, certyfikat bądź inny równoważny dokument określający parametry materiału proponowanego przez Wykonawcę. Z załączonego dokumentu w sposób niebudzący wątpliwości winno wynikać, iż oferowane materiały wpisane w załączniku nr 2 spełniają wszystkie wymagania zawarte w SIWZ 6) Zaproponowanie materiałów o parametrach gorszych niż określone w specyfikacji Zamawiającego będzie skutkowało odrzuceniem oferty, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jako sprzecznej z SIWZ. 7) Dostawa odbywać się będzie wraz z wniesieniem, transportem na koszt i ryzyko wykonawcy. Odbiorcą materiałów budowlanych będzie Dział Techniczny (magazynek ul. Wojska Polskiego 71 G) lub jednostki organizacyjne Uczelni. Zamawiający wymaga, aby każdorazowe dostawy materiałów budowlanych odbywały się w dni robocze Zamawiającego (poniedziałek - piątek) w godzinach od 8:00 do 14:00. 8) Wykonawca zobowiązany jest do: a) samodzielnej dostawy materiałów budowlanych na wskazany adres, przy czym jej koszt należy wliczyć w łączną wartość oferowanych artykułów, b) powiadomienia (telefon, fax) odbiorców o dostawie co najmniej na 24 godziny wcześniej; c) przygotowania i przesyłania drogą elektroniczną do dnia 10 każdego miesiąca miesięcznego zestawienia zakupionych materiałów. 9). Zamówienie będzie zawierać: a) wykaz pozycji - przedmiotowo oraz ilościowo, b) adres odbiorcy, c) nazwisko i telefon osoby upoważnionej do odbioru dostawy 10) Zamówienie kierowane będzie przez Dział Techniczny Zamawiającego faxem lub pocztą elektroniczną.. Zamówienie musi być podpisane przez Kanclerza lub Kierownika Działu Technicznego. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia ilości i asortymentu zamawianych materiałów. 12) Termin realizacji dostawy - maksymalnie do 2 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamówienia będą składane Wykonawcy drogą faksowa lub e-mailową. 13) Faktury należy wystawiać, po dostarczeniu materiałów, zgodnie ze składanymi zamówieniami..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust 1 pkt. 7 ustawy Pzp do 20% zamówienia podstawowego, polegających na dostawie tego samego rodzaju materiałów w zależności od potrzeb Uczelni
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru Zamawiającego - załącznik Nr 1 b) Formularz cenowy - z wykorzystaniem wzoru Zamawiającego - załącznik Nr 2
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać w formie papierowej od Zamawiającego w budynku Collegium Maximum Uniwersytetu Przyrodniczego ul. Wojska Polskiego 28, IV piętro pok. 407.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2014 godzina 08:00, miejsce: w budynku Collegium Maximum Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu ul. Wojska Polskiego 28, III piętro pok. 320 Sala Senatu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do prowadzenia remontów obiektów Uczelni przez Wykonawcę własnym transportem na własne ryzyko i koszt do Działu Technicznego lub innych jednostek organizacyjnych Zamawiającego. Przez sukcesywną dostawę należy rozmieć realizację każdego złożonego przez Zamawiającego zamówienia obejmującego dostawę materiałów na przykład na remont jednego pokoju od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2014 roku. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ - Formularz cenowy + opis przedmiotu zamówienia. W przypadku wykładzin PCV, wykładzin dywanowych, paneli podłogowych, płytek ceramicznych należy podać producenta, grupę (serię) wyrobu, katalog z kolorystyką i parametrami technicznymi. Podane ilości w załączniku nr 2 są górnym limitem zamówienia. Zamawiający w ramach podanych limitów będzie zamawiał ilości materiałów stosownie do bieżących potrzeb w zakresie ilości i kolorystyki. 3) Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na tym, iż ostatecznie zamówiona ilość poszczególnych materiałów będzie zależeć od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego, jednak zsumowana wartość brutto zamówionych materiałów nie może przekroczyć maksymalnej wartości brutto zawartej umowy. 4) Jakość oferowanych materiałów nie może być niższa niż materiałów podanych w formularzu ofertowym. Nazwy własne producenta zostały podane przykładowo z uwagi na konieczność zachowania norm, parametrów i standardów. 5) Zamawiający dopuszcza składanie materiałów równoważnych dla każdej pozycji z załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. W takiej sytuacji wykonawca w załączniku nr 2 wpisuje nazwy proponowanych materiałów równoważnych i załącza do oferty stosowny dokument, którym w rozumieniu Zamawiającego jest aprobata techniczna, certyfikat bądź inny równoważny dokument określający parametry materiału proponowanego przez Wykonawcę. Z załączonego dokumentu w sposób niebudzący wątpliwości winno wynikać, iż oferowane materiały wpisane w załączniku nr 2 spełniają wszystkie wymagania zawarte w SIWZ 6) Zaproponowanie materiałów o parametrach gorszych niż określone w specyfikacji Zamawiającego będzie skutkowało odrzuceniem oferty, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jako sprzecznej z SIWZ. 7) Dostawa odbywać się będzie wraz z wniesieniem, transportem na koszt i ryzyko wykonawcy. Odbiorcą materiałów budowlanych będzie Dział Techniczny (magazynek ul. Wojska Polskiego 71 G) lub jednostki organizacyjne Uczelni. Zamawiający wymaga, aby każdorazowe dostawy materiałów budowlanych odbywały się w dni robocze Zamawiającego (poniedziałek - piątek) w godzinach od 8:00 do 14:00. 8) Wykonawca zobowiązany jest do: a) samodzielnej dostawy materiałów budowlanych na wskazany adres, przy czym jej koszt należy wliczyć w łączną wartość oferowanych artykułów, b) powiadomienia (telefon, fax) odbiorców o dostawie co najmniej na 24 godziny wcześniej; c) przygotowania i przesyłania drogą elektroniczną do dnia 10 każdego miesiąca miesięcznego zestawienia zakupionych materiałów. 9). Zamówienie będzie zawierać: a) wykaz pozycji - przedmiotowo oraz ilościowo, b) adres odbiorcy, c) nazwisko i telefon osoby upoważnionej do odbioru dostawy 10) Zamówienie kierowane będzie przez Dział Techniczny Zamawiającego faxem lub pocztą elektroniczną.. Zamówienie musi być podpisane przez Kanclerza lub Kierownika Działu Technicznego. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia ilości i asortymentu zamawianych materiałów. 12) Termin realizacji dostawy - maksymalnie do 2 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamówienia będą składane Wykonawcy drogą faksowa lub e-mailową. 13) Faktury należy wystawiać, po dostarczeniu materiałów, zgodnie ze składanymi zamówieniami. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części: Część nr 1 - farby, chemia budowlana, materiały budowlane, stolarka drzwiowa, materiały ocieplające, materiały izolacyjne, płytki ceramiczne;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do prowadzenia remontów obiektów Uczelni przez Wykonawcę własnym transportem na własne ryzyko i koszt do Działu Technicznego lub innych jednostek organizacyjnych Zamawiającego. Przez sukcesywną dostawę należy rozmieć realizację każdego złożonego przez Zamawiającego zamówienia obejmującego dostawę materiałów na przykład na remont jednego pokoju od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2014 roku. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ - Formularz cenowy + opis przedmiotu zamówienia. W przypadku wykładzin PCV, wykładzin dywanowych, paneli podłogowych, płytek ceramicznych należy podać producenta, grupę (serię) wyrobu, katalog z kolorystyką i parametrami technicznymi. Podane ilości w załączniku nr 2 są górnym limitem zamówienia. Zamawiający w ramach podanych limitów będzie zamawiał ilości materiałów stosownie do bieżących potrzeb w zakresie ilości i kolorystyki. 3) Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na tym, iż ostatecznie zamówiona ilość poszczególnych materiałów będzie zależeć od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego, jednak zsumowana wartość brutto zamówionych materiałów nie może przekroczyć maksymalnej wartości brutto zawartej umowy. 4) Jakość oferowanych materiałów nie może być niższa niż materiałów podanych w formularzu ofertowym. Nazwy własne producenta zostały podane przykładowo z uwagi na konieczność zachowania norm, parametrów i standardów. 5) Zamawiający dopuszcza składanie materiałów równoważnych dla każdej pozycji z załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. W takiej sytuacji wykonawca w załączniku nr 2 wpisuje nazwy proponowanych materiałów równoważnych i załącza do oferty stosowny dokument, którym w rozumieniu Zamawiającego jest aprobata techniczna, certyfikat bądź inny równoważny dokument określający parametry materiału proponowanego przez Wykonawcę. Z załączonego dokumentu w sposób niebudzący wątpliwości winno wynikać, iż oferowane materiały wpisane w załączniku nr 2 spełniają wszystkie wymagania zawarte w SIWZ 6) Zaproponowanie materiałów o parametrach gorszych niż określone w specyfikacji Zamawiającego będzie skutkowało odrzuceniem oferty, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jako sprzecznej z SIWZ. 7) Dostawa odbywać się będzie wraz z wniesieniem, transportem na koszt i ryzyko wykonawcy. Odbiorcą materiałów budowlanych będzie Dział Techniczny (magazynek ul. Wojska Polskiego 71 G) lub jednostki organizacyjne Uczelni. Zamawiający wymaga, aby każdorazowe dostawy materiałów budowlanych odbywały się w dni robocze Zamawiającego (poniedziałek - piątek) w godzinach od 8:00 do 14:00. 8) Wykonawca zobowiązany jest do: a) samodzielnej dostawy materiałów budowlanych na wskazany adres, przy czym jej koszt należy wliczyć w łączną wartość oferowanych artykułów, b) powiadomienia (telefon, fax) odbiorców o dostawie co najmniej na 24 godziny wcześniej; c) przygotowania i przesyłania drogą elektroniczną do dnia 10 każdego miesiąca miesięcznego zestawienia zakupionych materiałów. 9). Zamówienie będzie zawierać: a) wykaz pozycji - przedmiotowo oraz ilościowo, b) adres odbiorcy, c) nazwisko i telefon osoby upoważnionej do odbioru dostawy 10) Zamówienie kierowane będzie przez Dział Techniczny Zamawiającego faxem lub pocztą elektroniczną.. Zamówienie musi być podpisane przez Kanclerza lub Kierownika Działu Technicznego. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia ilości i asortymentu zamawianych materiałów. 12) Termin realizacji dostawy - maksymalnie do 2 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamówienia będą składane Wykonawcy drogą faksowa lub e-mailową. 13) Faktury należy wystawiać, po dostarczeniu materiałów, zgodnie ze składanymi zamówieniami. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części: Część nr 2 - wykładziny PCV, wykładziny dywanowe, panele podłogowe;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Modernizacja dachu budynku przy ul. Łobżenickiej w Poznaniu
- Dostawa produktów leczniczych w ramach RDTL- Palopegteriparatidum
- Przeglądy i naprawy aparatury medycznej i sprzętu -"2"
- DOPOSAZENIE PRACOWNI RADIOBIOLOGII
- Wykonywanie czynności związanych z administrowaniem siecią komputerową, pracami serwisowymi oraz informatyzacją Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
- Modernizacja sieci komputerowej w Sielinku
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.