eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowobudowa chodnika i zjazdów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-03

Legionowo: budowa chodnika i zjazdów
Numer ogłoszenia: 90732 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 022 7840872, faks 022 7742551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-legionowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa chodnika i zjazdów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa chodnika i zjazdów w ciągu drogi powiatowej Nr 1813W-ul. Szkolna w Wólce Radzymińskiej na terenie Gminy Nieporęt od km 0+800 do km 1+119,5 w zadaniu: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1813W na terenie Gminy Nieporęt. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa: - projekt wykonawczy, dotyczący budowy chodnika i zjazdów z drogi powiatowej Nr 1813W-ul Szkolna w Wólce Radzymińskiej na terenie Gminy Nieporęt, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiący załącznik Nr 2, - przedmiar robót dotyczący budowy chodnika i zjazdów w drodze powiatowej Nr 1813W-ul Szkolna, stanowiący załącznik Nr 3, - projekt graficzny wykonania i montażu tablic informacyjnych dotyczących budowy chodnika i zjazdów w drodze powiatowej Nr 1813W-ul Szkolna 1,5 m szerokość x 2,0 m wysokość (tło niebieskie), w ilości szt. 2, stanowiący załącznik Nr 4. Okres gwarancji i rękojmi za przedmiot zamówienia wynosi nie mniej niż 3 lata od daty przekazania wykonanych prac zamawiającemu na podstawie końcowego protokołu odbioru robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 2.000,00 PLN słownie: dwa tysiace złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali, wykonali (wybudowali, przebudowali) przynajmniej jedną drogę publiczną, parking lub ciąg pieszo-rowerowy o nawierzchni z betonowej kostki brukowej o powierzchni min. 500 m2, 3) wykażą się dysponowaniem, co najmniej jednej osoby do sprawowania samodzielnej funkcji tj. kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej uprawniające do kierowania robotami budowlanymi i będącego członkiem okręgowej izby inżynierów budownictwa, 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej o wartości sumy gwarancyjnej minimum 100.000 zł. 2. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w ust. 1 pkt 1-4.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wykaz wykonanych robót drogowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem przedmiotu zadania i obmiarem w m2, dat wykonania i odbiorców, (wybudowali, przebudowali) w tym przynajmniej jedną drogę publiczną, parking lub ciąg pieszo-rowerowy o nawierzchni z betonowej kostki brukowej o powierzchni min. 500 m2 - wypełnić załączony druk do SIWZ c) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej osoby, przewidzianej do pełnienia obowiązków kierownika budowy wraz z kserokopią dokumentu stwierdzającego przynależność do izby samorządu zawodowego inżynierów lub architektów budownictwa, d) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości sumy gwarancyjnej minimum 100.000 zł, e) kserokopię polecenia przelewu wadium lub informacja o wniesionej formie wadium, f) parafowany wzór umowy przez Wykonawcę, g) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1, h) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-legionowski.pl zakładka przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, sekretariat na IV piętrze, pokój nr 419 w cenie 100,00 PLN po uzgodnieniu telefoniczym (022) 784 08 72.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria na parterze Starostwa Powiatowego w Legionowie ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.