Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-23
Ruda Śląska: Roboty budowlane dla zadań inwestycyjnych:
Część I: Przebudowa instalacji odbiorczej zasilanej z GWC Narcyzów w Rudzie Śląskiej - Etap I;
Część II: Budowa przyłącza i węzła ciepłowniczego dla budynku przedszkola nr 38 przy ul. Astrów 5 w Rudzie Śląskiej.
Numer ogłoszenia: 90750 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. Ruda Śląska , ul. Zabrzańska 24, 41-700 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 3447806, faks 032 3447840.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pec.rsl.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane dla zadań inwestycyjnych: Część I: Przebudowa instalacji odbiorczej zasilanej z GWC Narcyzów w Rudzie Śląskiej - Etap I; Część II: Budowa przyłącza i węzła ciepłowniczego dla budynku przedszkola nr 38 przy ul. Astrów 5 w Rudzie Śląskiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Przebudowa instalacji odbiorczej zasilanej z GWC Narcyzów w Rudzie Śląskiej - etap I Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę w technologii rur preizolowanych sieci i przyłączy niskich parametrów (zewnętrznej instalacji odbiorczej) zasilanej z GWC przy ul. Narcyzów i zasilającej rozdzielacze zlokalizowane w budynkach mieszkalnych przy ulicy Narcyzów, Tulipanów, Sasanek i Chabrów w Rudzie Śląskiej Przebudowywaną sieć o łącznej długość 464 mb należy wykonać z rur o średnicach : DZ 219,1/315 - 150 mb DZ168,3/250 - 12 mb DZ139,7/225 - 6 mb DZ114,3/200 - 21 mb DZ88,9/160 - 50mb DZ76,1/140 - 70mb DZ60,3/125 - 61 mb DZ48,3/110 - 94 mb Przebieg trasy projektowanej sieci i przyłączy z niewielkimi wyjątkami pokrywa się z trasą istniejącej sieci kanałowej i dla pierwszego etapu kończy się na wpięciu do niej za studnią zaworowej S1. Istniejącą sieć, przyłącza oraz komory ciepłownicze na odcinku podlegającemu przebudowie należy zdemontować. Naruszoną nawierzchnię odtworzyć zgodnie z wymogami właściciela terenu. W pomieszczeniach węzłów rozdzielaczowych nawiązać do istniejącej instalacji odbiorczej. Przejście ciepłociągu pod ulicą Narcyzów wykonać w rurze ochronnej stalowej z powłoką z polietylenu. Rurę ochronną wprowadzić w istniejący kanał pod ulicą, a następnie kanał zamulić. Wprowadzenie rury technologicznej do rury ochronnej wykonać za pomocą płóz dystansowych. Przestrzeń między rurociągiem roboczym a wewnętrzną ścianką rury ochronnej na wlocie i wylocie z obu końców zamknąć korkiem z pianki poliuretanowej na długości nie mniejszej niż 10 cm. Dla zamknięcia rur osłonowych stosować manszety typu N. Na części podziemnej wybudować dwie studzienki zaworowe w kręgach betonowych f1200 z zaworami preizolowanymi o średnicach DZ 168,3/250 i DZ 114,3/200 z podwójnym odwodnieniem i odpowietrzeniem Próba szczelności na zimno powinno być przeprowadzone według metod i wartości ciśnienia próby szczelności jak w PN-M-34031 i PN-B-10405. Próbę szczelności na zimno wykonać na ciśnienie 2,4 MPa. Po zrealizowaniu próby wodnej należy przeprowadzić płukanie rurociągów przy pomocy pozostałej wody po próbie szczelności i sprężonego powietrza w rurociągu równoległym. Zrzut wody popłucznej do najbliższej kanalizacji deszczowej. Przeprowadzenie ruchu próbnego powinno uwzględniać instrukcję opracowaną przez eksploatatora sieci cieplnej w warunkach przewidzianych do normalnej jej pracy i możliwie pełnym obciążeniu. Wzdłuż projektowanych rurociągów ciepłowniczych ułożyć przewody monitoringu typu LiYCY 4x1,5 , wciągnięte do rury ochronnej Arota typu Opto 50. Przewód układać bez łączenia na trasie układania przewodu w rurze ochronnej. Rurę ochronną zakończyć 0,5m przed wprowadzeniem kabla monitoringu do węzłów cieplnych i zaślepić pianką poliuretanową. Przejścia kabla przez ściany wykonać w przepustach kablowych lub rurach ochronnych uszczelnionych masą elastyczną z zewnętrznej ściany budynku. Przewody monitoringu wewnątrz budynku układać w peszlu ochronnym lub listwie korytkowej na wspornikach. Końcówki przewodu w pomieszczeniach węzłów cieplnych zakończyć puszkami przyłączeniowymi hermetycznymi. Do połączeń przewodów należy stosować złączki do przewodów linkowych ( WAGO ) umieszczone w puszkach hermetycznych EV171 . Każdy z przewodów należy opisać wykorzystując w tym celu adres pocztowy drugiego końca przewodu. Lokalizację puszek przyłączeniowych EV 171 w systemie monitoringu ustala się w odległości 0,4 m od integratora ciepłomierza zlokalizowanego w pomieszczeniu węzła rozdzielaczowego każdego budynku. Szczegóły lokalizacji puszek przyłączeniowych jak i połączenia systemu uzgodnić z przedstawicielem Inwestora. Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera dołączony do SIWZ projekt budowlano wykonawczy. Część II: Budowa przyłącza i węzła ciepłowniczego dla budynku przedszkola nr 38 przy ul. Astrów 5 w Rudzie Śląskiej Przedmiot zamówienia obejmuje budowę przyłącza oraz węzła ciepłowniczego do Budynku przedszkola w Rudzie Śląskiej. 1) Przyłącze o łącznej długości 60 mb. wykonać w technologii rur preizolowanych o średnicy DZ 48,3/110 mm Wzdłuż przyłącza ułożyć przewody monitoringu typu LiYCY 4x1,5 , wciągnięte do rury ochronnej Arota typu Opto 50. 2) Węzeł ciepłowniczy jednofunkcyjny co Warunki techniczne pracy węzła: - moc wymiennika na cele c.o. 95,0 kW parametry wody sieciowej: - temperatura zimą (zasilanie/powrót) 130/670C - ciśnienie dopuszczalne sieci 1,6 MPa - ciśnienie dyspozycyjne na wejściu do stacji 200 kPa parametry wody instalacyjnej c.o.: - temperatura c.o. (zasilanie/powrót) 90/650C - ciśnienie dopuszczalne instalacji 0,6 Mpa W pomieszczeniu węzła należy wykonać roboty budowlane adaptacyjne Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera dołączony do SIWZ projekt budowlano wykonawczy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - Część I: 16.000,00 zł ( słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100), - Część II: 3.000,00 zł ( słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 9 kwietnia 2012 r. do godz. 1130
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym co najmniej jedną inwestycję o wartości nie niższej niż 500.000,00 zł brutto
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione jeżeli Wykonawca wykaże, iż osoby kierujące lub nadzorujące budowę z ramienia Wykonawcy posiadają uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia wpisu na listę członków odpowiedniej izby samorządu zawodowego. Zgodnie z art. 46 Dyrektywy 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. za wystarczający uznaje się także posiadanie uprawnień lub wpis na listę członków właściwej organizacji samorządu zawodowego, w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym dany wykonawca ma swoją siedzibę. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. przynajmniej jedną osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w zakresie kierowania, nadzorowania i kontroli robót w specjalnościach: - instalacyjno - inżynieryjnej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja na wykonane roboty budowlane - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w sytuacji gdy: a) nastąpią istotne zmiany przepisów lub norm mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia; b) nastąpią zmiany obowiązującej stawki VAT z tym, że wynagrodzenie netto pozostanie nie zmienione; c) zaistnieje potrzeba wykonania prac dodatkowych, nie objętych przedmiotem niniejszego zamówienia koniecznych do jego prawidłowego wykonania; d) zaistnieje istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie części przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; e) nastąpi nieprzewidziana zmiana podwykonawców; f) nastąpi nieprzewidziana zmiana kierowników budowy lub robót, z zastrzeżeniem, że zmiana może być dokonana pod warunkiem, że w wykonaniu zamówienia będą uczestniczyć osoby, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia; g) nie można wykonać zadania w terminie z uwagi na wystąpienie zwłoki w przekazaniu Terenu Budowy z winy Zamawiającego; W nawiązaniu do art. 144 ust. 2 ustawy PZP zmiana umowy dokonana w innych przypadkach niż określono powyżej podlega unieważnieniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pec.rsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o., ul. Zabrzańska 24, 41-700 Ruda Śląska.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2012 godzina 11:30, miejsce: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o., ul. Zabrzańska 24, 41-700 Ruda Śląska - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Kompleksowa obsługa prawna Zamawiającego
- Świadczenie usług w zakresie dzierżawy, okresowej wymiany, czyszczenia mat wejściowych dekontaminacyjnych w Szpitalu Miejskim w Rudzie Śląskiej Sp. z o. o.
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych ( artykułów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr9 im. Wesołej Rodzinki w Rudzie Śląskiej
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych dla stołówki Szkoły Podstawowej nr 8 w Rudzie Śląskiej
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych typu papier toaletowy, ręczniki jednorazowe dla jednostek organizacyjnych Fundacji ,,Unia Bracka"
- Realizacja talonów dla osób korzystających z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa DP 1386N na odcinku Bezledy - Głomno
- Posterunek Policji Kliniska Wielkie - budowa nowej siedziby
- "NAPRAWA ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH ORAZ WYKONANIE OPASKI DRENAŻOWEJ W BUDYNKU MIESZKALNYM WIELORODZINNYM W NIEDŹWIEDNIKU 99"
- Budowa infrastruktury technicznej związanej z pracami na linii kolejowej nr 38 na odcinku Ełk - Giżycko
- Przebudowa drogi gminnej - ulicy Parkowej w zakresie budowy drogi pieszej w miejscowości Skwierzyna
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1917B Stary Cydzyn - Nowy Cydzyn w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.