To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-19
Frombork: SFINANSOWANIE ZOBOWIĄZAŃ GMINY FROMBORK POPRZEZ PRZEJĘCIE DŁUGU W KWOCIE 1 520 000 PLN (ART.518 §3 KODEKSU CYWILNEGO)
Numer ogłoszenia: 90767 - 2015; data zamieszczenia: 19.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71373 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy, ul. Młynarska 5 A, 14-530 Frombork, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 2440660, faks 55 2440661.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SFINANSOWANIE ZOBOWIĄZAŃ GMINY FROMBORK POPRZEZ PRZEJĘCIE DŁUGU W KWOCIE 1 520 000 PLN (ART.518 §3 KODEKSU CYWILNEGO).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Rodzaj transakcji: usługa polegająca na sfinansowaniu zobowiązań Gminy Frombork poprzez przejęcie długu w kwocie 1 520 000 PLN (art. 518 § 1 pkt 3 Kodeksu cywilnego). Zamawiający przewiduje uruchomienie całej kwoty poprzez jednorazowe spłacenie wierzytelności Gminy Frombork w dniu 20 czerwca 2015 r. Kwota i waluta: 1 520 000 PLN (słownie: jeden milion pięćset dwadzieścia tysięcy złotych). Terminy spłaty zobowiązania: Spłata zaciągniętego zobowiązania dokonywana będzie w równych ratach miesięcznych w łącznych kwotach rocznych: w 2015 roku - 62 000 zł, 5 rat po 12 400 zł. w 2016 roku - 36 000 zł, 12 rat po 3 000 zł. w 2017 roku - 162 000 zł, 12 rat po 13 500 zł. w 2018 roku - 180 000 zł, 12 rat po 15 000 zł. w 2019 roku - 180 000 zł, 12 rat po 15 000 zł. w 2020 roku - 180 000 zł, 12 rat po 15 000 zł. w 2021 roku - 180 000 zł, 12 rat po 15 000 zł. w 2022 roku - 180 000 zł, 12 rat po 15 000 zł. w 2023 roku - 180 000 zł, 12 rat po 15 000 zł. w 2024 roku - 180 000 zł, 12 rat po 15 000 zł. Wykonawca dokonuje spłaty zobowiązań wskazanych przez Zamawiającego w łącznej wysokości 1 520 000 zł i zgodnie z art. 518 § 1 pkt 3 Kodeksu cywilnego, staje się jego wierzycielem. Spłata zobowiązań Zamawiającego poprzedzona będzie zawarciem umowy z Wykonawcą, w której strony szczegółowo określą sposób spłaty przejętych zobowiązań. Okres finansowania: od dnia 20.06.2015 r. do dnia 31.12.2024 r. Oprocentowanie w okresie obowiązywania umowy: ustalone w oparciu o stawkę bazową WIBOR 3M, powiększoną o stałą marżę. Stawka bazowa ustalana będzie w okresach kwartalnych, zgodnie z notowaniem stawki WIBOR 3M na dwa dni robocze przed rozpoczęciem nowego okresu odsetkowego. O każdej zmianie oprocentowania wynikającej ze zmiany stawki WIBOR 3M Wykonawca powiadomi Zamawiającego w formie pisemnej z podaniem terminu, od którego zmiana będzie obowiązywała. Zamawiający nie przewiduje karencji w spłacie odsetek. Spłata odsetek następować będzie na koniec każdego miesiąca, w terminach płatności rat kapitałowych. W przypadku gdy termin spłaty upływa w dniu ustawowo wolnym od pracy, uważa się, że termin spłaty został zachowany, jeżeli spłata rat i odsetek nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty. Do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni w każdym okresie rozliczeniowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wcześniejszej spłaty zobowiązania, bez poboru przez Wykonawcę dodatkowych opłat i prowizji związanych z obsługą zobowiązania. Odsetki naliczane będą tylko od kwoty aktualnego, rzeczywistego zobowiązania, w sytuacji wcześniejszej spłaty zobowiązania odsetki nie będą naliczane. Zabezpieczenie wierzytelności: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BRANIEWSKO-PASŁĘCKI BANK SPÓŁDZIELCZY Z SIEDZIBĄ W PASŁĘKU
jakie przetargi wygrała firma
BRANIEWSKO-PASŁĘCKI BANK SPÓŁDZIELCZY Z SIEDZIBĄ W PASŁĘKU
- Braniewsko-Pasłęcki Bank Spółdzielczy w Pasłęku, ul. Westerplatte 17, 14-400 Pasłęk, ul. Westerplatte 17, 14-400 Pasłęk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 211655,50
Oferta z najniższą ceną: 211655,50 / Oferta z najwyższą ceną: 565579,97
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego, pojazdów oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia WSSE w Lublinie
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanej koparki obrotowej na podwoziu kołowym
- UDZIELENIE GMINIE MIASTA GDYNI KREDYTU DŁUGOTERMONOWEGO DO KWOTY 90 000 000 PLN NA REALIZACJĘ INWESTYCJI I FINANSOWANIE WYDATKÓW NIE ZNAJDUJĄCYCH POKRYCIA W ZAPLANOWANYCH DOCHODACH.
- wykonywanie obsługi bankowej gminy Legnica i jej jednostek organizacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.