Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2010-03-31
Pruszcz Gdañski: Artyku³y biurowe i papiernicze
Numer og³oszenia: 90772 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1300 , ul. Powstañców Warszawy 26a, 83-001 Pruszcz Gdañski, woj. pomorskie, tel. 058 682 45 91, faks 058 682 46 45.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.49psb.pow.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: pañstwowa jednostka organizacyjna nie posiadaj±ca osobowo¶ci prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Artyku³y biurowe i papiernicze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Artyku³y biurowe i papiernicze: - sprzêt biurowy z wyj±tkiem mebli - wyroby biurowe -organizatory i akcesoria - przybory kre¶larskie - tablice - drobny sprzêt biurowy - papier kserograficzny.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.10.00 - Sprzêt biurowy, z wyj±tkiem mebli 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.30.00 - Organizatory i akcesoria 30.19.40.00 - Przybory kre¶larskie 30.19.50.00 - Tablice 30.19.70.00 - Drobny sprzêt biurowy 30.19.76.64 - 30.19.76.64 .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Dzia³alno¶æ prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnieñ
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owegi warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca do oferty do³±czy³ dokument z którego bêdzie wynikaæ uprawnienie do podpisania oferty, np: aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alnosci gospodarczej, aktualny statut spó³ki lub aktualny rejestr handlowy. 2.Je¿eli uprawnienie do reprezentowania osoby podpisuj±cej ofertê nie wynika z za³±czonego dokumentu, o którym mowa w pkcie. 1 do oferty nale¿y do³±czyæ tak¿e pe³nomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii po¶wiadczonej notarialnie.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.49psb.pow.mil.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Jednostka Wojskowa 1300
ul. Powstañców Warszawy 26
83 - 001 Pruszcz Gdañski
(budynek sztabu logistyki - pokój Nr 27 ).
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 12.04.2010 godzina 11:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 1300 ul. Powstañców Warszawy 26 83 - 001 Pruszcz Gdañski ( budynek sztabu jednostki - kancelaria jawna - pokój Nr 101 ).
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAÑSKIEGO
- Utrzymanie czysto¶ci w budynkach bêd±cych w³asno¶ci± TBS ABK Sp. z o.o. w Pruszczu Gdañskim w okresie od 01 kwietnia 2025 r. do 31 marca 2026 r.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania "Budowa hali sportowej przy ZSOiO w Pruszczu Gdañskim"
- Dostawa dokumentacji projektowej s³u¿±cej do opisu przedmiotu zamówienia na robotê budowlan± pn.: Budowa ul. Przy Torze w Pruszczu Gdañskim
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2218G w zakresie budowy chodnika na odcinku K³odawa - Tr±bki Ma³e
wiêcej: przetargi w Pruszczu Gdañskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i zniszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z u¿ytku"
- Dostawa wyposa¿enia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Zakup i sukcesywna dostawa materia³ów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (³±cznie 247 pozycji w 4 czê¶ciach) - numer sprawy 1/ZP/2025
- Dostawa materia³ów biurowych
- Dostawa sprzêtu na artyku³y biurowe, worki, ¶rodki czysto¶ci, baterie, tusze, tonery, myszki, klawiatury dla podmiotu leczniczego "Zespo³u Opieki Zdrowotnej" w K³odzku
- Wykonanie i dostarczanie nowych tablic rejestracyjnych oraz odbieranie i z³omowanie wycofanych z u¿ytku tablic rejestracyjnych do/z siedziby Starostwa Powiatowego w M³awie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.