Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-30
Łańcut: Modernizacja pomieszczeń wc w Zespole Szkół w Soninie
Numer ogłoszenia: 90785 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łańcut, ul. Mickiewicza 2a, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2252264, fax 017 2256536.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja pomieszczeń wc w Zespole Szkół w Soninie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. roboty budowlane rozbiórkowe oraz roboty demontażowe instalacji: wod.-kan. i c.o. ; 2. roboty budowlane rozbiórkowe oraz roboty demontażowe instalacji: wod.-kan. i c.o. ; 3. roboty montażowe instalacji wewnętrznej: wod.-kan. i c.o.; 4. przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej - wymiana opraw oświetleniowych i wyłączników elektrycznych; 5. roboty remontowe budowlane wykończeniowe w tym okładziny wewnętrzne z płytek ścian i podłóg, gruntowanie i malowanie ścian i sufitów; 6. montaż wyposażenia sanitariatów - w tym wyposażenia dla niepełnosprawnych; 7. roboty budowlane związane z wymianą przyłącza kanalizacyjnego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości 1 000 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych) do dnia 21-05-2008 r. do godz. 11°° 11.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275) 11.3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy przekazać przelewem na konto: Bank Polska Kasa Opieki S.A. Grupa PEKAO S.A. I Oddział Łańcut nr konta 58 12402643 1111 0000 3782 2411. 11.4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument - wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy pok. nr 4 (parter) w oryginale. 11.5. Kserokopie dokumentów potwierdzających wniesienie wadium należy dołączyć do oferty..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; - Złożą ofertę kompletną w rozumieniu niniejszej specyfikacji; - Wykażą się realizacją przynajmniej trzech robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich trzech lat, t.j. w roku 2005, 2006, 2007, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie; - Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie przedmiotowego zamówienia na podstawie art. 24 ust.l i ust.2 Ustawy Prawo zamówień publicznych; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie załączonych do oferty Wykonawcy dokumentów i oświadczeń wymaganych w SIWZ wg zasady: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy (wzór w zał. nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia); 9.2. Dowód wniesienia wadium [ zamieścić bezpośrednio za formularzem ofertowym ]; 9.3 Oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.l i ust.2 Ustawy Prawo zamówień publicznych; (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot) 9.4 Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot) 9.5 Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie; (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie) 9.6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot) 9.7 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9.8. Wykaz 3 robót zrealizowanych robót w okresie ostatnich trzech lat , t.j. w roku 2005, 2006, 2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje od zamawiających - minimum 3 szt.; 9.9. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia; 9.10. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów; 9.11. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 9.12. Oświadczenie o skalkulowaniu wszystkich kosztów, które wystąpią przy realizacji zamówienia, w tym m.in. koszty urządzenia placu budowy, koszty niezbędnych badań, sprawdzeń i pomiarów, koszty ubezpieczenia budowy oraz inne koszty niewymienione powyżej, a ściśle związane z realizacją całości zadania, itp. 9.13. Oświadczenie o zapoznaniu się ze wszystkimi warunkami zamówienia, specyfikacją istotnych warunków zamówienia ( w tym z projektem umowy ) i ich akceptacji; 9.14. Oświadczenie, że Wykonawcy zdobyli wszelkie informacje, które były konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy; 9.15. Oświadczenie o zapoznaniu się z terenem realizacji robót; 9.16. Oświadczenie, że przedmiot zamówienia wykona siłami własnymi lub wskazać w ofercie część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, [jeżeli dotyczy]; 9.17. Oświadczenie, że bierze on pełną odpowiedzialność za działania podwykonawców, [jeżeli dotyczy]; 9.18. Zaakceptowany projekt umowy [projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia]; 9.19. Pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. [w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik]
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalancut.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łańcut ul. Mickiewicza 2a 37-100 Łańcut pok. 28.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Łańcut ul. Mickiewicza 2a 37-100 Łańcut pok. 16 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO W GMINIE ŁAŃCUT - 2025 r.
- DIGITALIZACJA CZĘŚCI ZASOBU GEODEZYJNEGO POWIATU ŁAŃCUCKIEGO W ZAKRESIE ODNOWIENIA, WYMIANY, SCALANIA EWIDENCJI GRUNTÓW ORAZ DOSTARCZENIE OPROGRAMOWANIA DO PREZENTACJI ZDIGITALIZOWANYCH MATERIAŁÓW
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1548R Kraczkowa - Cierpisz w km 2+658 - 3+567
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ul. Tarniny 46 i 48 w Gdańsku - Remont i przebudowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych szeregowych wraz z budową instalacji gazowej w ramach projektu p.n. "STOP SMOG".
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 454 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej i sanitarnej.
- Przebudowa budynku Oddz. PAN we Wrocławiu przy ul. Podwale 75 w zakresie dostosowania do przepisów ppoż. wraz z przebudową inst. elektrycznej, sanitarnej, teletechnicznej i pomieszczeń wewnętrznych
- "Poprawa jakości kształcenia ogólnego Liceum Ogólnokształcącego oraz Szkoły Podstawowej nr 10 w Tarnobrzegu"
- AN/ZP/19/25 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń w Centrum Sportu Politechniki Poznańskiej, ul. Piotrowo 4, 61-138 Poznań w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
więcej: Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.