Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2008-04-30
Osiecznica: Remont budynku Szko³y Podstawowej w Parowej
Numer og³oszenia: 90798 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Osiecznica, ul. Lubañska 43, 59-724 Osiecznica, woj. dolno¶l±skie, tel. 075/ 731-21-11, 731-21-07, 731, fax (075) 73 12 148.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://osiecznica.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont budynku Szko³y Podstawowej w Parowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przys³uguje odwo³anie.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Szko³y Podstawowej w Parowej. Podstawowy zakres przedmiotu zamówienia: 1) Wymiana pokrycia dachowego polegaj±ca na: a) zdjêcie starej dachówki, b) przemurowanie kominów, c) wymiana podbitek na okapach dachu, d) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z folii, e) w czê¶ci poddasza zagospodarowanego wykonanie izolacji termicznej, f) pokrycie dachu dachówk± ceramiczn± karpiówk±, g) monta¿ p³otków ¶niegowych, h) wymiana rynien i rur spustowych, i) wymiana instalacji odgromowej. 2) Usuniêcie przyczyn pêkniêæ na ¶cianach budynku - praca polegaæ bêdzie na: a) wykop i ods³oniêcie ¶ciany fundamentowej, b) wzmocnienie fundamentów, c) izolacja ¶ciany fundamentowej, d) opaska z obrze¿y i otoczaków. 3) Wymiana instalacji kanalizacyjnej w kot³owni. 4) Remont ogrodzenia d³. 105m: a) demonta¿ starego ogrodzenia, b) monta¿ nowego ogrodzenia systemowego panelowego. Przedmiot zamówienia ma byæ zrealizowany zgodnie z przedmiarem robót oraz specyfikacj± techniczn±, opracowanymi przez ZUB PROKOBUD Jerzy Zatylny, ul. Przodowników Pracy 28, 59-600 Lwówek ¦l. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: - zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppo¿., - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbêdnych badañ, pomiarów i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji (w tym tak¿e dokumentacji fotograficznej) obejmuj±cej zakres robót objêtych przedmiotem przetargu, - naprawê urz±dzeñ podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, - pokrycie kosztów usuniêcia niewypa³ów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót, - uporz±dkowanie terenu budowy po zakoñczeniu robót i przekazanie go Zamawiaj±cemu najpó¼niej do dnia odbioru koñcowego. Zamawiaj±cy nie przewiduje wyp³aty odszkodowañ w³a¶cicielom posesji za szkody zawinione przez Wykonawcê powsta³e podczas budowy. Na Wykonawcy ci±¿y obowi±zek dokonywania uzgodnieñ z w³a¶cicielami posesji oraz zarz±dcami dróg, dotycz±cych wej¶cia z robotami, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym zwi±zanych. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania placu budowy do czasu odbioru koñcowego, a w szczególno¶ci zobowi±zany jest do: - ochrony mienia i zabezpieczenia przeciwpo¿arowego, - nadzoru nad bhp, - ustalania i utrzymywania porz±dku, - odpowiedniej organizacji placu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru mienia, - dostarczenia atestów zastosowanych materia³ów, wyników oraz protoko³ów badañ, sprawozdañ i prób dotycz±cych realizowanego zamówienia, - ubezpieczenia robót, obiektów budowli od zdarzeñ losowych, - ubezpieczenia budowy w zakresie odpowiedzialno¶ci cywilnej.
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeñ Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeñ Oryginalny kod CPV: 45.26.19.00 - Us³ugi napraw i konserwacji dachów Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 20.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy winni wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 3.000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych) najpó¼niej do dnia ustalonego jako ostateczny termin sk³adania ofert do godz. 11.00 w formach i na warunkach okre¶lonych w pkt. 12. SIWZ..
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy: 1. spe³niaj± warunki opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, tj.: - posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ; - posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia - nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i 2 PZP. 2. posiadaj± pozytywne i udokumentowane referencjami do¶wiadczenie w robotach budowlano-monta¿owych o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, 3. s± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej. Sposób dokonania oceny spe³niania wymaganych warunków: Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie z³o¿onych w ofercie o¶wiadczeñ i dokumentów. Przy dokonaniu oceny spe³niania warunków zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ regu³±: spe³nia albo nie spe³nia. Niespe³nienie chocia¿by jednego z warunków skutkowaæ bêdzie wykluczeniem Wykonawcy z postêpowania. Ofertê Wykonawcy wykluczonego uznaje siê za odrzucon±. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega siê konsorcjum, wówczas wymaga siê, aby ¿aden z jego cz³onków nie podlega³ wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a cz³onkowie ³±cznie spe³niali warunki okre¶lone w pkt. 8.1. SIWZ.
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia, ¿e wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlega wykluczeniu z udzia³u w postêpowaniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, wykonawca sk³ada nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: a) dowód wniesienia wadium przetargowego, b) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, c) aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, d) aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego albo równowa¿nego za¶wiadczenia w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okre¶lonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, e) aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, f) o¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu zawartych w art.22 ustawy Prawo zamówieñ publicznych W celu potwierdzenia, ¿e wykonawca posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuje potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sk³ada nastêpuj±ce dokumenty: g) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie. W celu potwierdzenia, ¿e wykonawca znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, sk³ada nastêpuj±ce dokumenty: h) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, Inne dokumenty: i) harmonogram rzeczowo - terminowo - finansowy j) kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://osiecznica.bip.net.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy w Osiecznicy ul. Lubañska 43 59-724 Osiecznica pok. nr 4 (po uprzednim z³o¿eniu wniosku).
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 27.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Urz±d Gminy w Osiecznicy ul. Lubañska 43 59-724 Osiecznica pok. nr 18 (sekretariat).
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace modernizacyjne budowlano-wykoñczeniowe w 5 pracowniach nauki zawodu i gabinecie terapeutycznym
- Wykonanie remontu pomieszczeñ w Szkole Podstawowej Nr 3 im. Jana Paw³a II w Miñsku Mazowieckim
- Przygotowanie pomieszczeñ do realizacji warsztatów wsparcia na rzecz rodzin w ramach projektu "Przysz³o¶æ to rodzina - Wdra¿anie i skalowanie innowacji spo³ecznych w CUS w Sochaczewie"
- Remonty warsztatów i pracowni Centrum Kszta³cenia Zawodowego w Rudzie ¦l±skiej (4 czê¶ci)
- "Remont pomieszczeñ w 3 placówkach nale¿±cych do Miejskiego Zespo³u ¯³obków w Lublinie w okresie 01-25 lipca 2025r."
- Remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 15
wiêcej: Naprawa i konserwacja dachów »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.