eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleUtrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych na terenie działania Oddziału Opole WZMIUW w Opolu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-27

Opole: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych na terenie działania Oddziału Opole WZMIUW w Opolu
Numer ogłoszenia: 90799 - 2013; data zamieszczenia: 27.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu , ul. Katowicka 55, 45-061 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4425742, faks 077 4425726.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych na terenie działania Oddziału Opole WZMIUW w Opolu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji urządzeń melioracji podstawowych na terenie działania WZMiUW w Opolu Oddział w Opolu. 1. Ciek Olszynka w km 0+000-10+630, tj. 10,63 km -m. Opole Wójtowa Wieś - Górki - Złotniki, gm. Opole i Opole. 2. rzeka Boguszanka w km 0+000-4+000, m. Chrzowice, gm. Prószków. 3. rzeka Ochodzanka w km 0+000-5+760, tj.5,76km -m. Domecko-Ochodze, gm. Komprachcice 4. rzeka Brzezinka w km 0+000-7+840, tj.7,84 km - m. Schodnia-Krasiejów, gm. Ozimek 5. Kanał Hutniczy II w km 0+000-1+850, tj.1,85km, gm. Kolonowskie 6. rzeka Bziniczka wkm 0+000-7+200, tj. 7,20km - m. Staniszcze-Kolonowskie, gm. Kolonowskie 7. rzeka Brynica w km 21+200, m. Brynica, gm. Łubniany 8. rzeka Libawa w km 17+465 -19+637, tj.2,172 k m. Kadłub Wielki-Poczołków, gm. Zębowice 9. rzeka Radawka w km 4+293-4+531 i 4+698-4+799 tj.338,0 mb, m. Radawie, gm. Zębowice 10. Kanał Rzędziwojowicki w km 0+000-2+220, tj. 2220,0mb, m. Rzędziwojowice-Szydłowiec Śląski, gm. Niemodlin, 11. rzeka Czarnka wkm 0+116-4+500, tj. 4384,0 mb- m. Groszowice, Malina, gm. Opole,12. rzeka Białka w km 2+820-7+960, tj.5,14 km- m. Grodziec, gm. Ozimek, 13. rzeka Sucha w km 0+000-9+250, tj. 9,25 km, m. Chrząstowice, Dębie, Dąbrowice, Raszowa, Nklo, gm. Chrząstowice i gm. Tarnów Opolski, 14. rzeka Prószkówka II w km 0+000-1+940, tj. 1,94km.- m. Przysiecz, gm Prószków, 15. rzeka Prószkówka w km 0+000-7+000 i 20+600-22+870, tj. 9,27 km- m. Niewodniki-gm. Dąbrowa, m. Domecko-Nowa Kuźnia, gm. Komprachcice,16. ciek Brzeziczanka w km 0+880-1+000, w km 1+512-1+794, w km 2+488-3+480,tj.1,394km -m. Brzezie -Dobrzeń Wielki , gm. Dobrzeń W.,17. rzeka Żydówka w km 7+000-9+500 i 11+050-11+550, tj. 3,0 km -m. Chróścice-Dobrzeń Wielki, gm. Dobrzeń W., 18. Kanał Winów-Folwark w km 0+000-7+350 (- stawy 453,0-85,0-192,0-240mb), tj. 6,43 km-m. Winów-Folwark, Boguszyce-Chrzowice, gm. Prószków, 19. rzeka Jemielnica- w km 5+000,m. Kępa, gm. Łubniany,20. Przepompownia Żelazna- roboty konserwacyjne i remontowe - m. Opole-Zakrzów, gm. Opole.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 20.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstepuje od żadania wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek nie będzie oceniany

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą ich łączne kwalifikacje i doświadczenie): wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej, której przedmiotem zamówienia było wykonanie konserwacji, remontu lub odbudowy rzeki. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, zawierały, co najmniej: a. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty, których dokumenty dotyczą, b. wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, c. wskazanie zakresu robót, d. wskazanie wartości robót, e. wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), f. wskazanie miejsca wykonania, g. opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b stwierdzającą, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane zostały wcześniej wykonane wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca: wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby/podmioty wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy): (1) Kierownik Robót - posiadający: - wykształcenie w zakresie melioracji, budowli hydrotechnicznych lub budownictwa. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie oceniany wspólnie z warunkiem potencjał techniczny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek nie będzie oceniany.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastapić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem niewazności takiej zmiany, w niżej wymienionych przypadkach:1)zmiany terminu realizacji: a) z powodu działania siły wyższej mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, np. klęski żywiołowe, b) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; c) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa; d) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; e) z powodu wystąpienia dodatkowych okoliczności, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy pomimo zachowania należytej staranności; f) z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych, z wyłączeniem warunków atmosferycznych typowych dla danej pory roku, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami (warunkami technicznymi - normami); g) z powodu zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; 2) zmiany wynagrodzenia: a) w przypadku zmiany technologii wykonania robót, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, b) w przypadku odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części robót, c) w przypadku niewykonania przez Wykonawcę części robót. 2.Niezależnie od powyższego, Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących przypadkach: 1) zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych. W takiej sytuacji, Zamawiający i Wykonawca wprowadzą do Umowy stosowne zmiany redakcyjne weryfikujące dotychczasowe jego brzmienie bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych; 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 3) zmian kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego; 4) zmian jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót lub zmiany technologii, jeśli jest to uzasadnione dla prawidłowego wykonania robót; 5) zmiany zakresu przedmiotu umowy lub rezygnacji z części robót jeżeli będzie to uzasadnione dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub uzyskania założonego efektu; 6) zmiany innych warunków umowy jeżeli w chwili zawarcia umowy nie znane były fakty mające na nie wpływ, przy jednoczesnym założeniu, że zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego. 3. Zmiana wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit. a-c nastąpi na podstawie wyceny robót niewykonanych dokonanej w oparciu o stawki, ceny jednostkowe, narzuty i materiały z kosztorysu Wykonawcy przygotowanego zgodnie z postanowieniami SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu Oddział Opole ul. Katowicka 55 45 -061 Opole.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2013 godzina 08:00, miejsce: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu Oddział Opole ul. Katowicka 55 45 -061 Opole.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ciek Olszynka w km 0+000-10+630, tj. 10,63 km -m. Opole Wójtowa Wieś - Górki - Złotniki, gm. Opole i Opole..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: - wykaszanie skarp i dna z wygrabieniem, hakowanie i odmulanie na odc. 880,0mb Termin realizacji robót: 20.06.2013r.-31.07.2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rzeka Boguszanka w km 0+000-4+000, m. Chrzowice, gm. Prószków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: - wykaszanie skarp i dna z wygrabieniem, hakowanie i odmulanie na odc. 800,0mb Termin realizacji robót: 01.07.2013r.-30.08.2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rzeka Ochodzanka w km 0+000-5+760, tj.5,76km -m. Domecko-Ochodze, gm. Komprachcice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: - wykaszanie skarp i dna z wygrabieniem, hakowanie i odmulanie na odc.1700,0mb (praca koparki na materacach). Termin realizacji robót: 01.08.2013r.-30.08.2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rzeka Brzezinka w km 0+000-7+840, tj.7,84 km - m. Schodnia-Krasiejów, gm. Ozimek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: - wykaszanie skarp i dna z wygrabieniem, hakowanie i odmulanie na całym odc.; Termin realizacji robót: 01.08.2013r.-30.09.2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kanał Hutniczy II w km 0+000-1+850, tj.1,85km, gm. Kolonowskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: - wykaszanie skarp i dna z wygrabieniem, hakowanie i odmulanie na całym odc.; Termin realizacji robót: 01.08.2013r.-30.08.2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rzeka Bziniczka wkm 0+000-7+200, tj. 7,20km - m. Staniszcze-Kolonowskie, gm. Kolonowskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: -wycinka zakrzaczeń z rozdrobnieniem rębarko-rozdrabniarką, usuwanie zatorów z koryta, naprawa narzutu kamiennego przy stopniach; Termin realizacji robót: 20.06.2013r.-30.07.2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Rzeka Brynica w km 21+200, m. Brynica, gm. Łubniany.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: -roboty ziemne i naprawa ubezpieczeń na odc.260 mb Termin realizacji robót: 20.06.2013r.-31.07.2013r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Rzeka Libawa w km 17+465 -19+637, tj.2,172 k m. Kadłub Wielki-Poczołków, gm. Zębowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: -wykaszanie skarp z wygrabieniem, usuwanie zatorów i odmulanie na odc.2172,0mb Termin realizacji robót: 01.08.2013r.-16.09.2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Rzeka Radawka w km 4+293-4+531 i 4+698-4+799 tj.338,0 mb, m. Radawie, gm. Zębowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: -wykaszanie skarp z wygrabieniem, usuwanie zatorów i odmulanie na całym odc., w km 4+293-4+531 teren podmokły. Termin realizacji robót: 01.08.2013r.-16.09.2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kanał Rzędziwojowicki w km 0+000-2+220, tj. 2220,0mb, m. Rzędziwojowice-Szydłowiec Śląski, gm. Niemodlin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: -wykaszanie skarp z wygrabieniem, hakowanie i odmulanie na całym odcinku . Termin realizacji robót: 01.08.2013r.-30.08.2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Rzeka Czarnka wkm 0+116-4+500, tj. 4384,0 mb- m. Groszowice, Malina, gm. Opole.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: -wycinka zakrzaczeń z rozdrobnieniem rębarko-rozdrabniarką, usuwanie zatorów, wykaszanie skarp z wygrabieniem, hakowanie i odmulenie ręczne na całym odc. Termin realizacji robót: 20.06.2013r.-31.07.2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Rzeka Białka w km 2+820-7+960, tj.5,14 km- m. Grodziec, gm. Ozimek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: -wykaszanie skarp i dna z wygrabieniem, hakowanie i odmulanie na całym odc. Termin realizacji robót: 04.08.2013r.-30.09.2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Rzeka Sucha w km 0+000-9+250, tj. 9,25 km, m. Chrząstowice, Dębie, Dąbrowice, Raszowa, Nklo, gm. Chrząstowice i gm. Tarnów Opolski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: -wykaszanie skarp i dna z wygrabieniem, hakowanie i odmulanie ręczne na odc.100,0mb Termin realizacji robót: 02.09.2013r.-31.10.2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Rzeka Prószkówka II w km 0+000-1+940, tj. 1,94km.- m. Przysiecz, gm Prószków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: -wykaszanie skarp z wygrabieniem, hakowanie i odmulanie ręczne na całym cieku. Termin realizacji robót: 01.08.2013r.-30.08.2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: rzeka Prószkówka w km 0+000-7+000 i 20+600-22+870, tj. 9,27 km- m. Niewodniki-gm. Dąbrowa, m. Domecko-Nowa Kuźnia, gm. Komprachcice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: -wykaszanie skarp i dna z wygrabieniem, hakowanie i odmulanie na odc.2270,0mb Termin realizacji robót: 01.08.2013r.-30.09.2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: ciek Brzeziczanka w km 0+880-1+000, w km 1+512-1+794, w km 2+488-3+480,tj.1,394km -m. Brzezie -Dobrzeń Wielki , gm. Dobrzeń W..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: -wykaszanie skarp z wygrabieniem, hakowanie i odmulenie na całym odc., wycięcie zakrzaczeń Termin realizacji robót: 01.08.06.2013r.-30.08.2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Rzeka Żydówka w km 7+000-9+500 i 11+050-11+550, tj. 3,0 km -m. Chróścice-Dobrzeń Wielki, gm. Dobrzeń W..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: -wykaszanie skarp i dna z wygrabieniem, hakowanie i odmulenie na całym odc. Termin realizacji robót: 01.07.2013r.-31.07.2013r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Kanał Winów-Folwark w km 0+000-7+350 (- stawy 453,0-85,0-192,0-240mb), tj. 6,43 km-m. Winów-Folwark, Boguszyce-Chrzowice, gm. Prószków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: -wykaszanie skarp i dna z wygrabieniem, hakowanie i odmulenie na odc.4208,0mb Termin realizacji robót: 01.08.06.2013r.-30.09.2013r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Rzeka Jemielnica- w km 5+000,m. Kępa, gm. Łubniany.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: -zabudowa wyrwy- 400m3 z dowozem i zakupem gruntu do zabudowy. Termin realizacji robót: 20.06.2013r.-19.07.2013r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Przepompownia Żelazna- roboty konserwacyjne i remontowe - m. Opole-Zakrzów, gm. Opole.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: -naprawa drzwi, konserwacja dachu, wykaszanie z wygrabieniem, hakowanie (dz. poza ogrodzeniem i kanału-410,0mb) wycinka zakrzaczeń, wywóz zanieczyszczeń na składowisko odpadów. Termin realizacji robót: 01.07.2013r.-31.07.2013r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.