Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-03
Chorzów: Wykonanie instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania i gazu
Numer ogłoszenia: 90810 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny "PGM" , ul. Bałtycka 8, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 757 15 00, faks 032 241 52 53.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.chorzow.net.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania i gazu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania i gazu w budynkach mieszkalnych na osiedlu RUCH na adresach : Czysta 1, Dąbrowskiego 91, 95, Jasna 18, Słoneczna 6, 15, 17, 19, Szczęśliwa 5, 6, 15, 16, 22, Wesoła 12, 16 o wartości do 5.150.000 EURO.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 34.000.00złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) oraz: 1.dysponują lub będą dysponować min. 1 kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi, 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w zakresie instalacji sanitarnych oraz po 1 osobie z uprawnieniami D i E gazowymi 2.wykażą wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania nie mniej niż 2 roboty z wykonania instalacji centralnego ogrzewania miejscowego lub zdalaczynnego w budynkach mieszkalnych wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością 3.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł 4.udzielą gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące Zamawiający będzie oceniał spełnianie w/w warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów wymienionych w pkt. IX SIWZ. Wykonawca nie spełniający w/w warunków zostanie wykluczony z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane przez zamawiającego dokumenty: a. wypełniony i podpisany formularz oferta z wypełnionymi wszystkimi rubrykami oraz ceną (wartością) zgodną z wyliczeniem kosztorysu ofertowego - zał. nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b. kosztorysy ofertowe - powinny zawierać wyliczenie służące do określenia kwoty ofertowej. Wymagane są kosztorysy ofertowe oparte o przedmiar robót, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót i dokumentację techniczną zamawiającego obejmujące wszystkie roboty związane z realizacją zadania, Podane w przedmiarze katalogi stanowią jedynie podstawę do szczegółowego opisu robót, a kosztorysy ofertowe mogą być opracowane na innych podstawach, dowolnie przyjętych przez Wykonawcę. Nie dopuszcza się uwzględniania upustów, c. wypełnione i podpisane oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - zał. nr 2 do SIWZ, d. wypełnione i podpisane oświadczenie w trybie art. 22 Prawa zamówień publicznych - zał. nr 3 do SIWZ, e. oświadczenie kierownika budowy - zał. 4 do Specyfikacji, f. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert g. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h. uprawnienia niezbędne do kierowania robotami objętymi zamówieniem, uprawnienia budowlane w zakresie instalacji sanitarnych wraz z zaświadczeniem z Okręgowej Izby Budownictwa zgodnie z Ustawą samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. Nr 5 poz. 42 z 2001 roku z późniejszymi zmianami ) oraz uprawnienia D i E gazowe, i. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, j. kopia dowodu wpłacenia wadium lub oryginał poręczenia, gwarancji - zgodnie z pktem XII Specyfikacji, k. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument firmy ubezpieczeniowej potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zkpgm.bip.chorzow.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Komunalny PGM, 41-500 Chorzów, ul.Bałtycka 8, pok. 217.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Zakład Komunalny PGM, 41-500 Chorzów, ul.Bałtycka 8, pok. 217.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- "Kompleksowa organizacja wydarzenia pod roboczą nazwą: Festiwal Muzycznych Influencerów"
- INTERWENCYJNE PRACE PORZĄDKOWE NA TERENIE CHORZOWA
- Grupowe ubezpieczenie zdrowotne wraz z medycyną pracy
- Remont ogrodzenia przy pawilonie Antylopiarni
- Wykonanie stałej organizacji ruchu w tym dostawy i montażu oznakowania pionowego oraz wykonania oznakowania poziomego w oparciu o Projekt Stałej Organizacji Ruchu na terenie Parku Śląskiego
- Modernizacja i przebudowa lokali mieszkalnych - paczka nr 1
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- "Przebudowa/modernizacja hali widowiskowo-sportowej przy ul. Lotniczej 52 w Legnicy" - przebudowa zaplecza socjalno-szatniowego - etap I (strona prawa z węzłem)
- Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy
- SVA/4620-170/2025 Remont kotłowni wraz z budową magazynu oleju w bud. 1 na terenie kompleksu wojskowego w m. Olszewnica.
- Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części - etap V/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.