Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-09
Poznań: Remont elewacji (połączony z konserwacją i renowacją) budynku A
Numer ogłoszenia: 90821 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu , al. Niepodległości 10, 61-875 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, faks 061 8543988.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji (połączony z konserwacją i renowacją) budynku A.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem elewacji, wykonanie prac konserwacyjnych i renowacyjnych obiektu wpisanego do rejestru zabytków 2. Zakres robót będący przedmiotem zamówienia obejmuje: roboty branży budowlanej, w tym: oczyszczenie i konserwacja okładzin kamiennych, wymianie tynków, renowacji stolarki okiennej, wymianie parapetów, opierzeń i obróbek blacharskich. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w: dokumentacji technicznej, specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i przedmiarze robót, stanowiącymi załącznik do niniejszej siwz..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 10.000 PLN /słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100/, w terminie do dnia 1 lipca 2009r. do godz. 1200. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium na koncie Zamawiającego muszą znaleźć się pieniądze lub inne formy wadium. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzach, poręczeniach bankowych lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i w formie określonej w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy Pzp. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Średni przerób roczny z ostatnich 3-ch lat (a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy, to z tego okresu) powyżej 1.000.000,00 zł - ocena na podstawie informacji dot. wysokości przerobu. 2. Potwierdzone referencjami wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 1-go zlecenia obejmującego roboty budowlane w obiekcie zabytkowym odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 400.000 zł (obejmuje również roboty w charakterze podwykonawcy) - ocena na podstawie referencji i listy referencyjnej. (obejmuje również wykonanie zlecenia w charakterze podwykonawcy) 3. Wskazanie osoby do pełnienia funkcji kierownika budowy, który posiada zdolność do prowadzenia samodzielnych funkcji w budownictwie w świetle przepisów Prawa budowlanego - Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2003 r. nr 207 poz. 2016 z późniejszymi zmianami) w odniesieniu do obiektu, w którym będą wykonywane prace budowlane. Spełnienie tego wymagania będzie polegało na dostarczeniu następujących dokumentów: zaświadczenia o posiadanych uprawnieniach budowlanych, o którym mowa w art.12 ust.2 ustawy Prawo budowlane; zaświadczenia, o którym mowa a art. 12 ust 7 ustawy Prawo budowlane, aktualnym na okres związania ofertą. Ponadto osoba wskazana do pełnienia funkcji kierownika musi posiadać kwalifikacje, o których mowa w §8 ust.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, archeologicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (Dz. U. Nr 150, poz. 1579) odnośnie kierowania robotami budowlanymi przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków. Spełnienie tego wymagania będzie polegało na dostarczeniu zaświadczenia, potwierdzającego uprawnienia do wykonywania robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków. Kwalifikacje odnośnie kierowania robotami budowlanymi przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków podlegają weryfikacji przez Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków - ocena na podstawie oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 2. Aktualny odpis z krajowego rejestru sądowego lub odpis z ewidencji działalności gospodarczej wystawiony (lub potwierdzony przez organ wystawiający) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. - w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie spółki cywilnej, wymagane jest dołączenie umowy spółki cywilnej i uchwały, z której wynika jednoznacznie sposób reprezentacji (o ile nie wynika on z umowy) oraz zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników (wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert). - w przypadku gdy Wykonawca prowadzi działalność w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość przedstawionej oferty przekracza dwukrotność wysokości kapitału zakładowego, Wykonawca jest zobowiązany złożyć odpis uchwały wspólników, z której wynika upoważnienie reprezentantów spółki do rozporządzania prawami i zaciągania zobowiązań o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego (względnie upoważnienie w przedmiocie złożenia oferty) lub odpis umowy spółki w celu wykazania, że w umowie zawarto zapis, z którego takie upoważnienie wynika, zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych (Dz. U. z 2000 r., nr 94, poz. 1037). - w przypadku złożenia ofert przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), podmioty te powinny złożyć zobowiązanie, z którego jednoznacznie wynika, kto będzie je reprezentował w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz przy podpisaniu umowy z Zamawiającym. - ewentualne pełnomocnictwo szczególne osoby podpisującej ofertę. 3. Pisemne oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych -załącznik nr 2; 4. Pisemne oświadczenie potwierdzające wiarygodność Wykonawcy wg art. 22 ust. 1. ustawy Prawo zamówień publicznych, - załącznik nr 3; 5. Oświadczenie dotyczące braku zaległości w opłaceniu składek na ubezpieczenie społeczne oraz braku zaległości w opłaceniu podatków- załącznik nr 4 6. Wyceniony przedmiar robót (w odniesieniu do projektu wykonawczego) 7. Składniki cenotwórcze do wyceny ewentualnych robót dodatkowych: stawka robocizny oraz narzuty: koszty ogólne, zysk, koszty zakupu materiałów wraz z podaniem od jakich pozycji będą liczone. 8. Dowód wniesienia wadium. 9. Informacje dotyczące wysokości przerobu w latach 2006-2008 wg pkt. 7.1.1. 10. Lista referencyjna robót określonych w pkt. 7.1.2 Dla każdej roboty wykazanej w liście referencyjnym o wartości minimum 400.000 zł za realizację robót określonych w pkt. 7.1.2, należy podać nazwę Zamawiającego, wartość wykonanych robót, daty wykonania i miejsca robót, a także rodzaju wykonanych robót - załącznik nr 5 do siwz. 11. Dodatkowe dokumenty, które Wykonawca musi załączyć celem potwierdzenia oświadczenia dotyczącego art. 22 ust. 1: 11.1. Oświadczenie kierownika budowy o gotowości kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia - załącznik nr 6 11.2. Oświadczenie osoby kierującej pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi, badaniami konserwatorskimi o gotowości kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia - załącznik 7. 11.3. Zaświadczenie, potwierdzające spełnienie wymagań postawionych w pkt. 7.1.3. 12. Oświadczenie wykonawcy o sposobie zabezpieczenia mediów podczas robót- załącznik nr 8.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - warunki gwarancji - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ue.poznan.pl/pag/i/4010.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, al. Niepodległości 10, pawilon Działu Technicznego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, al. Niepodległości 10, bud B, pok. 107.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup niespecjalistycznego sprzętu medycznego, w tym jednorazowego - 12 zadań
- Zakup i dostawa wyrobów z fliseliny- czepki i maseczki
- Dostawa zastawek aortalnych śródpierścieniowych wszczepialnych przezskórnie dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego Im. J. Strusia w Poznaniu
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją i grysami
- Budowa placu zabaw w ramach projektu PBO25 Spektakularny i nowoczesny plac zabaw - rozbudowa
- Sukcesywna dostawa pieczywa
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu 13 łazienek w segmencie 3 i 4 budynku Wydziału Biochemii Biofizyki i Biotechnologii UJ.
- Remont pomieszczeń 137,138, wymiana drzwi korytarzowych do pom. 134, 135 oraz remont 2 toalet na 1 piętrze w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie, przy ul. Waszyngtona 4/8-segment C
- Wykonywanie drobnych prac budowlanych i instalacyjnych w kompleksie pawilonów D, DGŚ, M, MD, MK, MŁ, RE oraz lokalach mieszkalnych i budynkach zakładowych AGH w Krakowie - DE-dzp.272-62/25
- ZP/02/25Przebudowa hydroforowni oraz instalacji wodociągowej wraz z pracami powiązanymi w budynku Collegium Altum należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- rozbudowa budynku PWSZ im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej przy ul. Sidorskiej 95/97 w Białej Podlaskiej - etap II.
- Budowa budynku z aulami wraz z zagospodarowaniem oraz infrastrukturą techniczną.
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.