Ogłoszenie z dnia 2012-04-20
Biłgoraj: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 1 im. Sługi Bożego Księdza Prymasa Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Biłgoraju, ul. 3 Maja 3, 23-400 Biłgoraju.
Numer ogłoszenia: 90829 - 2012; data zamieszczenia: 20.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Sługi Bożego Księdza Prymasa Stefana Kardynała Wyszyńskiego , ul. 3 Maja 3, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 84 686 07 17, faks 84 686 07 17.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 1 im. Sługi Bożego Księdza Prymasa Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Biłgoraju, ul. 3 Maja 3, 23-400 Biłgoraju..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 1 im. Sługi Bożego Księdza Prymasa Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Biłgoraju, ul. 3 Maja 3. Zamawiający określił przedmiot zamówienia - Różne artykuły spożywcze..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE WNIESIENIA WADIUM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZAMAWIAJĄCY DOKONA USTALENIA CZY WYKONAWCA SPEŁNIA W.W. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W OPARCIU O ZŁOŻONE PRZEZ WYKONACĘ DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMIENIONE W SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZAMAWIAJĄCY DOKONA USTALENIA CZY WYKONAWCA SPEŁNIA W.W. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W OPARCIU O ZŁOŻONE PRZEZ WYKONACĘ DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMIENIONE W SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZAMAWIAJĄCY DOKONA USTALENIA CZY WYKONAWCA SPEŁNIA W.W. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W OPARCIU O ZŁOŻONE PRZEZ WYKONACĘ DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMIENIONE W SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZAMAWIAJĄCY DOKONA USTALENIA CZY WYKONAWCA SPEŁNIA W.W. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W OPARCIU O ZŁOŻONE PRZEZ WYKONACĘ DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMIENIONE W SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZAMAWIAJĄCY DOKONA USTALENIA CZY WYKONAWCA SPEŁNIA W.W. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W OPARCIU O ZŁOŻONE PRZEZ WYKONACĘ DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMIENIONE W SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
OFERTA POWINNA BYĆ ZŁOŻONA NA FORMULARZU OFERTY, WEDŁUG WZORU STANOWIĄCEGO ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SIWZ, FORMULARZU KALKULACJI CENOWEJ STANOWIĄCYM INTEGRALNĄ CZĘŚĆ NINIEJSZEJ SPECYFIKACJI.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp1bilgoraj.vot.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Sługi Bożego Księdza Prymasa Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Biłgoraju ul. 3 Maja 3, 23-400 Biłgoraj, sekretariat szkoły...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Sługi Bożego Księdza Prymasa Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Biłgoraju ul. 3 Maja 3, 23-400 Biłgoraj, sekretariat szkołypokój nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- "Dostawa tablic rejestracyjnych i odbiór tablic przeznaczonych do złomowania dla Starostwa Powiatowego w Biłgoraju w 2025 roku"
- "Dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania oraz świadczenie usług w ramach konkursu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku w podziale na 10 części
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. mjra pil. Jerzego Iszkowskiego w Tęgoborzy w roku 2025
- Sukcesywna dostawa pieczywa dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 na rok 2025
- Dostawa artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół w Osieku nad Wisłą
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2025 roku - z podziałem na 6 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.