eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa asortymentu laboratoryjnego oraz drobnego wyposażenia technicznego na potrzeby Centrum Badań Energii Odnawialnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie ze środków pozyskanych z projektu współfinansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju - Projekt Strategiczny - Zaawansowane technologie pozyskiwania energii, Zadanie nr 4 - Opracowanie zintegrowanych technologii wytwarzania paliw i energii z biomasy, odpadów rolniczych i innych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-20

Olsztyn: Dostawa asortymentu laboratoryjnego oraz drobnego wyposażenia technicznego na potrzeby Centrum Badań Energii Odnawialnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie ze środków pozyskanych z projektu współfinansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju - Projekt Strategiczny - Zaawansowane technologie pozyskiwania energii, Zadanie nr 4 - Opracowanie zintegrowanych technologii wytwarzania paliw i energii z biomasy, odpadów rolniczych i innych.
Numer ogłoszenia: 90847 - 2012; data zamieszczenia: 20.04.2012


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl/zamowienia

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa asortymentu laboratoryjnego oraz drobnego wyposażenia technicznego na potrzeby Centrum Badań Energii Odnawialnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie ze środków pozyskanych z projektu współfinansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju - Projekt Strategiczny - Zaawansowane technologie pozyskiwania energii, Zadanie nr 4 - Opracowanie zintegrowanych technologii wytwarzania paliw i energii z biomasy, odpadów rolniczych i innych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa asortymentu laboratoryjnego oraz drobnego wyposażenia technicznego na potrzeby Centrum Badań Energii Odnawialnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie ze środków pozyskanych z projektu współfinansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju - Projekt Strategiczny - Zaawansowane technologie pozyskiwania energii, Zadanie nr 4 - Opracowanie zintegrowanych technologii wytwarzania paliw i energii z biomasy, odpadów rolniczych i innych. 1. Zamówienie zostało podzielone na 15 Części tj.: Część nr 1: Materiały laboratoryjne; Część nr 2: Materiały laboratoryjne; Część nr 3: Palstikowe materiały laboratoryjne; Część nr 4: Szkło laboratoryjne; Część nr 5: Szkło laboratoryjne; Część nr 6: Szkło laboratoryjne; Część nr 7: Reagenty COU-LO FORMULA do oznaczania zawartości wody w paliwach oraz zestaw miedzianych płytek testowych do oznaczania oddziaływania korozyjnego paliw; Część nr 8: Przetwornik ciśnienia, ciśnieniomierz zegarowy; Część nr 9: Jednostka centralna PLC, zestaw modułów wejścia i wyjścia do PLC oraz wektorowa przetwornica częstości; Część nr 10: Cyfrowy elektroniczny miernik przepływu gazu; Część nr 11: Materiały laboratoryjne; Część nr 12: Elementy automatyki przemysłowej do sterowania i rejestrowania parametrów pracy mikrobiologicznego elektrolizera do produkcji biowodoru; Część nr 13: Motoreduktor; Część nr 14: Czujnik temperatury oraz grzałka opaskowa ceramiczna; Część nr 15: Odczynniki specjalistyczne firmy HACH LANGE..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 31.00.00.00-6, 33.69.63.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunków udziału w postępowaniu tj. posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania , Zamawiający odstępuje

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunków udziału w postępowaniu tj. posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunków udziału w postępowaniu tj. posiadania potencjału technicznego, Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunków udziału w postępowaniu tj. posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunków udziału w postępowaniu tj. posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty które należy dołączyć do oferty: 1. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją - za zgodność z oryginałem- pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu rejestrowego oraz jej podpisem. 2. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy. 3. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, Formularz opis przedmiotu zamówienia/formularz cenowy. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane odczynniki (dotyczy Części nr 15) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, wymaga: 4.1. W przypadku złożenia oferty równoważnej Zamawiający wymaga dołączenia do oferty kart charakterystyki potwierdzających zgodność oferowanych odczynników z odczynnikiem opisanym przez Zamawiającego. 4.2. W przypadku złożenia oferty równoważnej Zamawiający wymaga dołączenia do oferty certyfikatów analizy jakościowej w zakresie oferowanych odczynników (lub dokument równoważny) - złożony w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski. Dokument musi zawierać m.in. nazwę producenta, nr katalogowy, skład chemiczny, okres trwałości, datę produkcji, czystość. 4.3. W przypadku złożenia oferty równoważnej Zamawiający wymaga dołączenia do oferty próbek (dostawa próbek odbywa się na koszt Wykonawcy) odczynników równoważnych w stosunku do odczynników wymienionych w Części nr 15 w Załączniku nr od 2 do SIWZ. Próbka musi wystarczyć do przeprowadzenia testu/analizy do której jest przeznaczona. Załączone próbki muszą być opisane w sposób umożliwiający ich identyfikację poprzez wskazanie numeru pozycji zgodnej z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące: - zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, - zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie Dział Zamówień Publicznych ul. Oczapowskiego 2, pok. 309, 10-719 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie Dział Zamówień Publicznych ul. Oczapowskiego 2, pok. 309, 10-719 Olsztyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa asortymentu laboratoryjnego oraz drobnego wyposażenia technicznego na potrzeby Centrum Badań Energii Odnawialnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie ze środków pozyskanych z projektu współfinansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju - Projekt Strategiczny - Zaawansowane technologie pozyskiwania energii, Zadanie nr 4 - Opracowanie zintegrowanych technologii wytwarzania paliw i energii z biomasy, odpadów rolniczych i innych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wąż do chłodnicy PVC- polichlorek winylu, przeźroczysty, średnica 8 mm , grubość ścianki 2 mm 2. Łapa do biuret pojedyncza 3. Nasadka do pipet na 10 cm3 4. Nasadka do pipet na 25 cm3 5. Magnesiki do mieszadeł magnetycznych 24x7 mm 6. Szczotki do probówek średnica 15 mm 7. Szczotki do kolb 50 mm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Gilzy ekstrakcyjne z czystej celulozy średnica 23 mm (wysokość 90 mm) 2. Kapilary nieheparynowe 50 x 1,3 mm (19?l) 1000 szt./opakowanie 3. Kapilary nieheparynowe 75 x1,4 mm (37?l) 1000 szt./opakowanie 4. Kieszonkowy pH-metr z wymienialną elektrodą: a) Skala: do 14.00 pH; b) Rozdzielczość: 0.01 pH; c) Dokładność: ? 0.2 pH; d) Kalibracja: ręcznie, w 2 punktach; e) Elektroda(y)/sonda(y): HI 1270 ( włącznie); f) Zasilanie: 2 x 1.5 V / ? 3000 godz.; g) Wymiary: 66 x 50 x 25 mm; h) Waga: 50 g..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Palstikowe materiały laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cylinder z polipropylenu z wylewem skala tłoczona: a) Pojemność 10 ml; b) Średnica [mm]15; c) Wysokość [mm]110. 2. Cylinder z polipropylenu z wylewem, skala tłoczona: a) Pojemność 50 ml; b) Średnica [mm]26; c) Wysokość [mm]198. 3. Lejek z polipropylenu fi 55: a) średnica lejka: [mm]55; b) średnica nóżki: [mm]7; c) wysokość nóżki: [mm]39 4. Tryskawka z polipropylenu pojemność: 500[ml] 5. Zlewka z polipropylenu ze skalą tłoczoną: a) Pojemność 1000 [ml]; b) Średnica [mm]110; c) Wysokość [mm]150; d) Podziałka 25. 6. Butelka z PP z kranem dolnym do wody destylowanej 5L 7. Butelka z PP z kranem dolnym do wody destylowanej 25L 8. Butelka z PP do wody destylowanej 25L 9. Butelka cylindryczna z polipropylenu z nakrętką do kroplomierza i zatyczką na kroplomierz 250 cm3 10. Butelka cylindryczna z polipropylenu z nakrętką do kroplomierza i zatyczką na kroplomierz 100 cm3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkło laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zlewka szklana niska z wylewem 250 cm3 2. Zlewka szklana wysoka z wylewem 150 cm3 3. Zlewka szklana wysoka z wylewem 100 cm3 4. Kolba miarowa kl B, korek PP 100 cm3 5. Kolba stożkowa Erlenmeyera wąska szyjka 250 cm3 6. Kolba kulista 100 cm3 szlif 29/32.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szkło laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pipeta jednomiarowa 20 cm3 Specyfikacja: tolerancja +/- 0,030 2. Pipeta jednomiarowa 25 cm3 Specyfikacja: tolerancja +/- 0,030 3. Pipeta jednomiarowa 10 cm3 Specyfikacja: tolerancja +/- 0,020 4. Biureta prosta szklana kl B kran teflon 50 ml 5. Chłodnica wg Liebiga z nasadką do destylarki i wbudowaną końcówką na termometr szlif dolny/górny 400 mm 6. Pompka szklana wodna niskociśnieniowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szkło laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Probówki szklane długość 150 mm, średnica 15-16 mm 2. Probówki szklane ze skalą do 15 ml bez korka 3. Butelki szklane (białe) z nakrętką o pojemności 100 cm3 4. Bagietki szklane długość 15,5 cm 5. Naczynka wagowe średnica 25 mm, wysokość 40 mm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Reagenty COU-LO FORMULA do oznaczania zawartości wody w paliwach oraz zestaw miedzianych płytek testowych do oznaczania oddziaływania korozyjnego paliw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. zestaw reagentów COU-LO FORMULA (8x100 ml dla anody i 8 x 5 ml dla katody) do urządzenia Cou-Lo Aquamax KF - analizator zawartości wody. 2. zestaw płytek miedzianych testowych ASTM D 130 do urządzenia DP petrotest.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 31.00.00.00-6, 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przetwornik ciśnienia, ciśnieniomierz zegarowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przetwornik ciśnienia a) Zasilanie 10,5V ÷ 30V DC, b) pobór prądu max. 0,8 VA, c) wyjście 4 - 20 mA dwuprzewodowo, d) dokładność ? 0,25%, e) stopień ochrony IP 65, f) temperatura medium -25°C ÷ +315°C, g) zakres pomiarowy od 0 do 6 MPa 2. Ciśnieniomierz zegarowy a) Średnica tarczy 125mm, b) temperatura medium -25°C ÷ +315°C, c) zakres pomiarowy od 0 do 6 MPa, d) dokładność ? 0,25%.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Jednostka centralna PLC, zestaw modułów wejścia i wyjścia do PLC oraz wektorowa przetwornica częstości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Jednostka centralna PLC a) wbudowanych 8 wejść i 8 wyjść, b) kabel łączący c) zasilanie 24VDC, d) rodzaj wyjść przekaźnikowe, e) pobór mocy 25W. 2. Zestaw dodatkowych modułów wejścia/wyjścia do PLC a) Adaptor 4 wejść analogowych: Zakres analogowy 0-+10VDC, 4-+20mA; b) rozdzielczość 2,5mV/10uA (12bit/10bit); c) Całkowita dokładność ?1% d) Adaptor 4 wejść do czujników PT100: rozdzielczość 0,1 st. C, całkowita dokładność ?1%. e) Interfejs komunikacyjny w standardzie RS232C. 3. Wektorowa przetwornica częstotliwości a) zasilanie trójfazowe, b) moc znamionowa silnika 0,4kW, c) prąd znamionowy 2,5 A, d) maksymalna temperatura otoczenia 50 st. C, e) przeciążenie przez 60s 150% prądu znamionowego, f) przeciążenie przez 0,5s 200% prądu znamionowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Cyfrowy elektroniczny miernik przepływu gazu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Obudowa stalowa; b) Przyłącza BUNA ? cala typu Compression (Swagelok); c) Wyświetlacz LCD; d) Zasilanie11-26 Vdc; e) Sygnał wyjściowy: analogowy 0-5Vdc; f) Kalibracja dla azotu; g) Przepływu max. azotu - 19 ml/min; h) Dokładność pomiaru - do 1% pełnej skali; i) Możliwość zapamiętywania parametrów kalibracyjnych dla 10 gazów; j) Możliwość pomiaru przepływu gazu lub mieszaniny gazów o określonym składzie; k) Możliwość wyboru współczynnika korelacyjnego gazu względem azotu (32 współczynniki zachowane w pamięci urządzenia); l) Możliwość wprowadzania współczynników korekcyjnych użytkownika dla mieszaniny gazów o określonym składzie; m) Oprogramowanie wraz z okablowaniem umożliwiające pełen dostęp do parametrów urządzenia; n) Obserwacja natężenia przepływu w czasie rzeczywistym, w panelu programowym; o) Możliwość ustawiania czasu zwłoki dla pomiaru przepływu; p) Obliczanie przepływu sumarycznego; funkcja sumowania przepływu gazu lub mieszaniny; q) Sterowanie funkcją sumatora przepływu z poziomu oprogramowania; r) Możliwość zliczania od określonej wartości przepływu oraz zakończenia zliczania przy określonej wartości; s) Możliwość uaktywnienia zwłoki w działaniu sumatora, przy rozpoczynaniu pracy z urządzeniem; t) Możliwość ustawiania wartości przepływów granicznych - minimalny i maksymalny; u) Możliwość ustawiania poziomu alarmów dla przepływu minimalnego i maksymalnego, z określeniem czasu zwłoki sygnalizacji alarmu; v) Możliwość pomiaru natężenia przepływu w jednej 22 wskazanych programowo jednostek przepływu oraz możliwość określenia dodatkowej zdefiniowanej przez użytkownika jednostki; w) Automatyczne zerowanie x) Możliwość współpracy z komputerem; y) Możliwość zapisywania danych do pliku i ponownego załadowania do pamięci komputera; z) Oprogramowanie z niezbędnym okablowaniem umożliwiającym zapisywanie danych do pliku i ich przetwarzanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Materiały laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.szklany cylinder pomiarowy z zaworem upustowym ze skalą na ściance cylindra 2. strzykawka duża o pojemności 100 ml.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Elementy automatyki przemysłowej do sterowania i rejestrowania parametrów pracy mikrobiologicznego elektrolizera do produkcji biowodoru.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Moduł wyjść tranzystorowych: a) Liczba wyjść: 8 b) Napięcie obciążeniowe: 12/24 V DC c) Maksymalne obciążenie: 0,2 A/wejście prądowe d) Upływ prądu mniej niż 1 mA e) Zasilanie: 12/24 V DC II. Sterownik Wejście: a) Liczba punktów: 8/COM b) Napięcie: 24 V DC c) Prąd: 4 mA d) Szybkość odpowiedzi (wł/wył): 1/3/5/10/20/70/100 ms. Wyjście: a) Liczba punktów: 8/COM; b) Minimalne napięcie/prąd: DC 5 V/1 mA; c) Maksymalne obciążenie napięciowe: DC 125 V; d) Najwyższa częstotliwość wł/wył : 3600 razy/godz; e) Szybkość odpowiedzi (wł/wył) : 10 ms lub mniej III. Karty wejść analogowych a) Liczba kanałów (wejść) różnicowych:8; b) Rodzaj odczytu danych: 12 bitów; c) Napięcie: - Zakres: 0-10 V; - rozdzielczość : 1,25 mV; - rezystancja wejścia > 1M. d) Prąd: - zakres: do 20 mA; - rozdzielczość: 5 uA; - rezystancja wejścia: 250 . e) Dokładność: < ?0,5%; f) Szybkość konwersji: 1,5 ms/kanał sygnału; g) Zasilanie: 24 V DC. IV. Przewód łączący a) Standardowy przewód stosowany w automatyce..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Motoreduktor.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. - obroty wyjściowe 260,3 obr/min; - moc wyjściowa 6Nm; - współczynnik pracy 12,6; - wał zdawczy o średnicy 19mm; - zasilanie trójfazowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Czujnik temperatury oraz grzałka opaskowa ceramiczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Czujnik temperatury: - czujnik typu PT100 o zakresie pomiarowym od 0-350 st. C; - przyłacze gwint zewnętrzny M20x1,5; - materiał osłony 316; - głębokość zanurzeniowa 50 mm. 2. Grzałka opaskowa ceramiczna: - średnica wewnętrzna 219,1 mm; - szerokość 100 mm; - moc 2000W; - maksymalna temperatura pracy 500 st. C; - spirala grzejna NiCr 80/20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Odczynniki specjalistyczne firmy HACH LANGE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. LCK 303 Amoniak 2-47 mg/l NH4-N (25 testów/1 opakowanie) - 5 opakowań 2. LCK 339 Azotany 0,23-13,5 mg/l NO3-N (25 testów/1 opakowanie) - 5 opakowań 3. LCK 340 Azotany 5-35 mg/l NO3-N (25 testów/1 opakowanie) - 5 opakowań 4. LCK 342 Azotyny 0,6-6,0 mg/l NO2-N (25 testów/1 opakowanie) - 5 opakowań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.