Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-25
Słupsk: Organizacja i przeprowadzenie kursu rozszerzającego umiejętności informatyczne wraz z przeprowadzeniem egzaminu oraz wystawieniem certyfikatu
Numer ogłoszenia: 90847 - 2014; data zamieszczenia: 25.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Pomorska , ul. Arciszewskiego 22A, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 840 53 27, faks 59 842 95 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.apsl. edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursu rozszerzającego umiejętności informatyczne wraz z przeprowadzeniem egzaminu oraz wystawieniem certyfikatu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu rozszerzającego umiejętności informatyczne oraz egzaminu wraz z wystawieniem certyfikatu, a także dostawę materiałów dydaktycznych. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: 1) Grafika komputerowa, poziom zaawansowany 2) Bazy danych, poziom zaawansowany. Liczba uczestników/czek- 30 osób. Podział na dwie grupy po 15 osób.Czas trwania kursu - Grupa I - 30 godzin Grafika komputerowa, 30 godzin Bazy danych, Grupa II - 20 godzin Grafika komputerowa. Jedna godzina zajęć dydaktycznych obejmuje 45 minut oraz 15 minut przerwy.Zajęcia będą odbywać się według harmonogramu ustalonego po podpisaniu umowy. Zakładamy możliwość odbywania zajęć również w weekendy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 22.47.20.00-9, 30.23.43.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dotyczy części 1 i 2 : Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na prowadzeniu kursu/szkolenia tożsamego tematycznie z przedmiotem zamówienia, - oraz posiada uprawnienia do przeprowadzenia egzaminów i wydawania certyfikatów ECCC lub równoważnych, tj. o wyższym stopniu zaawansowania niż podstawowy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dotyczy części 1 i 2: Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 osobą posiadającą minimum 60-godzinne doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń tożsamych tematycznie z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)zaświadczenie uprawniające do przeprowadzenia egzaminów i wydawania certyfikatów ECCC lub równoważnych tj. o wyższym stopniu zaawansowania niż podstawowy. 2) Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednią licencją komercyjną oprogramowania lub autoryzacją szkoleniową dotyczącą tego oprogramowania
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie jej postanowień w następujących przypadkach: a)liczby osób uczestniczących w kursie, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, będących wynikiem nie podjęcia kursu lub rezygnacji pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie, b)ceny, w przypadku zmniejszenia liczby osób uczestniczących w kursie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, będących wynikiem nie podjęcia kursu lub rezygnacji pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie, c)zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, z powodu zdarzeń losowych niezależnych od uczestników kursu, d)zmiany harmonogramu kursu, z powodu zdarzeń losowych niezależnych od uczestników kursu, e)konieczności modyfikacji umowy w związku ze zmianą wytycznych dotyczących realizacji projektu, w ramach którego finansowana jest umowa. f)w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym, Powyższe zmiany wymagają dla swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu. Dokonanie zmiany wykładowcy po podpisaniu umowy możliwe jest pod warunkiem, że nowo wskazany wykładowca będzie spełniał wymagania określone przez Zamawiającego w postępowaniu przetargowym, w wyniku którego została zawarta niniejsza umowa, zmiana ta nie powoduje zmiany treści umowy. Zmiana wymaga zgody Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.apsl.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Pomorska w Słupsku, ul. Arciszewskiego 22a, 76-200 Słupsk, pok. nr 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2014 godzina 13:00, miejsce: Akademia Pomorska w Słupsku, Kancelaria Ogólna, pok.35, ul. Arciszewskiego 22 a, 76-200 Słupsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kierunki matematyczno- przyrodnicze droga do zawodów z przyszłością realizowanego przez Akademię Pomorską w Słupsku, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IV: Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1: Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.2: Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grafika komputerowa, poziom zaawansowany.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników/czek- 30 osób. Podział na dwie grupy po 15 osób.Grupa I - 30 godzin Grafika komputerowa, Grupa II - 20 godzin Grafika komputerowa. Jedna godzina zajęć dydaktycznych obejmuje 45 minut oraz 15 minut przerwy. Zajęcia będą odbywać się według harmonogramu ustalonego po podpisaniu umowy. Zakładamy możliwość odbywania zajęć również w weekendy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 22.47.20.00-9, 30.23.43.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bazy danych, poziom zaawansowany.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników/czek- 15 osób. Grupa I - 30 godzin Bazy danych, Jedna godzina zajęć dydaktycznych obejmuje 45 minut oraz 15 minut przerwy. Zajęcia będą odbywać się według harmonogramu ustalonego po podpisaniu umowy Zakładamy możliwość odbywania zajęć również w weekendy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 22.47.20.00-9, 30.23.43.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Sukcesywną dostawę lekkiego oleju opałowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie w 2025 roku
- Świadczenie usług schronienia dla bezdomnych kobiet i mężczyzn z terenu Gminy Redzikowo
- Dostawa ryb do Przedszkola Miejskiego nr 12 "Niezapominajka" w Słupsku.
- Całodobowe parkowanie, przechowywanie, przewóz i holowanie środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowań do dyspozycji prokuratur okręgu słupskiego
- "Świadczenie usługi całodobowej ochrony oraz dozór obiektów Urzędu Miejskiego w Słupsku poprzez zapewnienie obsługi portierni w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku Plac Zwycięstwa 3".
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje opracowywanych treści sylabusa nowego kursu o roboczym tytule "Wstęp do uczenia maszynowego z wykorzystaniem języka Python dla biologów" - projekt KEY.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania ochrony przyrody" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia.
więcej: Podręczniki instrukcyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.