Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-21
Motycz: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych
Numer ogłoszenia: 90850 - 2015; data zamieszczenia: 21.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konopnica , Kozubszczyzna 127a, 21-030 Motycz, woj. lubelskie, tel. 081 5031081, faks 081 5031082.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy i usługi składające się na projekt pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych realizowany przez gminę Konopnica w ramach współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienie edukacji przedszkolnej. 2. Zamówienie będzie realizowane przez Szkoły Podstawowe biorące udział w projekcie. 3. Zakres przedmiotu zamówienia został podzielony na 25 części: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA Organizacja placu zabaw. CZĘŚĆ I Szkoła Podstawowa w Stasinie CZĘŚĆ II Szkoła Podstawowa w Motyczu CZĘŚĆ III Szkoła Podstawowa w Konopnicy CZĘŚĆ IV Szkoła Podstawowa w Zemborzycach Tereszyńskich CZĘŚĆ V Szkoła Podstawowa w Radawcu Dużym Dostosowanie pomieszczeń i wyposażenie oddziałów przedszkolnych CZĘŚĆ VI Szkoła Podstawowa w Stasinie CZĘŚĆ VII Szkoła Podstawowa w Motyczu CZĘŚĆ VIII Szkoła Podstawowa w Konopnicy CZĘŚĆ IX Szkoła Podstawowa w Zemborzycach Tereszyńskich CZĘŚĆ X Szkoła Podstawowa w Radawcu Dużym Wyposażenie - meble do sal dydaktycznych, szatni i innych pomieszczeń gospodarczych CZĘŚĆ XI Szkoła Podstawowa w Stasinie CZĘŚĆ XII Szkoła Podstawowa w Motyczu CZĘŚĆ XIII Szkoła Podstawowa w Konopnicy CZĘŚĆ XIV Szkoła Podstawowa w Zemborzycach Tereszyńskich CZĘŚĆ XV Szkoła Podstawowa w Radawcu Dużym Wyposażenie - zabawki, pomoce dydaktyczne oraz zapewniające bezpieczne warunki opieki CZĘŚĆ XVI Szkoła Podstawowa w Stasinie CZĘŚĆ XVII Szkoła Podstawowa w Motyczu CZĘŚĆ XVIII Szkoła Podstawowa w Konopnicy CZĘŚĆXIX Szkoła Podstawowa w Zemborzycach Tereszyńskich CZĘŚĆ XX Szkoła Podstawowa w Radawcu Dużym Wyposażenie - sprzęt ITC, sprzęt audiowizualny, tablice interaktywne wraz z oprogramowaniem, kserokopiarka CZĘŚĆ XXI Szkoła Podstawowa w Stasinie CZĘŚĆ XXII Szkoła Podstawowa w Motyczu CZĘŚĆ XXIII Szkoła Podstawowa w Konopnicy CZĘŚĆ XXIV Szkoła Podstawowa w Zemborzycach Tereszyńskich CZĘŚĆ XXV Szkoła Podstawowa w Radawcu Dużym 4. Dokładny opis przedmiotu zamówienia (ilości i parametry dostarczanych przedmiotów) zawarty jest w formularzach cenowych - załącznik Nr 6 oraz w specyfikacji technicznej sprzętu załącznik Nr 7. 5. Przedmiot zamówienia zgodnie z § 9 ust. 3 Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dn. 31.12.2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach oświatowych (Dz.U.Nr. 6 z 22.01.2003 poz. 69) winnny posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty. Jak również dostarczone przedmioty powinny spełniać wymogi określone w normach. UWAGA: 1. Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją przetargową, a zaistniałe ewentualnie nieścisłości lub braki wyjaśnić z Zamawiającym na podstawie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 33.14.00.00 - Materiały medyczne 37.52.00.00 - Zabawki 37.53.53.00 - 37.53.53.00 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin płatności faktur - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na zasadach określonych w umowie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konopnica.eurzad.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Konopnica, Kozubszczyzna 127A, 21-030 Motycz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2015 godzina 10:45, miejsce: Urząd Gminy Konopnica, Kozubszczyzna 127A, 21-030 Motycz; sekretariat pokój Nr 9, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowany ze Śródków Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji pn.: Budowa budynku żłobka
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.