Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-03
Kraków: 1. Wykonanie, dostawę i montaż mebli indywidualnych dla Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ul. Podchorążych 2.
1.1.1. meble do gabinetu i sekretariatu Dyrektora Biblioteki Głównej
1.1.2. meble do Kancelarii Tajnej pok. 223
1.1.3. mebla do Dziekanatu Wydziału Humanistycznego pok. 129 A, 130, 131
1.1.4. meble dla Samodzielnej Sekcji Inwentaryzacji i Ochrony Mienia pok. 18 P.
Numer ogłoszenia: 90868 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie , ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 662 60 53, faks 0-12 637 22 43.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ap.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Wykonanie, dostawę i montaż mebli indywidualnych dla Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ul. Podchorążych 2. 1.1.1. meble do gabinetu i sekretariatu Dyrektora Biblioteki Głównej 1.1.2. meble do Kancelarii Tajnej pok. 223 1.1.3. mebla do Dziekanatu Wydziału Humanistycznego pok. 129 A, 130, 131 1.1.4. meble dla Samodzielnej Sekcji Inwentaryzacji i Ochrony Mienia pok. 18 P..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie, dostawę i montaż mebli indywidualnych dla Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ul. Podchorążych 2. 1.1.1. meble do gabinetu i sekretariatu Dyrektora Biblioteki Głównej 1.1.2. meble do Kancelarii Tajnej pok. 223 1.1.3. mebla do Dziekanatu Wydziału Humanistycznego pok. 129 A, 130, 131 1.1.4. meble dla Samodzielnej Sekcji Inwentaryzacji i Ochrony Mienia pok. 18 P. 2. Projekty aranżacji dostępne wyłącznie w wersji tradycyjnej na papierze dostępne w SSZP ul. Podchorążych 2 w Krakowie, pok. Nr 177 I piętro lub wysyłką pocztową po wcześniejszym wysłaniu faksu pod nr 012 637-22-43 w tej sprawie podając nazwę firmy, adres, Nr NIP, oraz oświadczenie, że Wykonawca zgadza się zapłacić za przesyłkę materiałów przetargowych przy odbiorze. Zamawiający nie dysponuje wersją elektroniczną projektów. 3. Integralną częścią niniejszej SIWZ jest załącznik nr 1 Wytyczne techniczne do opracowania warunków zamówienia publicznego na wykonanie, dostawę i montaż mebli indywidualnych dla Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, oraz projekty aranżacji zszyte w 1 elaboracie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia po wcześniejszym wskazaniu tej części zamówienia, która ma zostać zlecona. Wykonawca winien złożyć oświadczenie, jaka część robót zostanie podzlecona, i że po wyborze jego oferty przedłoży umowę konsorcyjną ze wskazaniem lidera, zakresu odpowiedzialności wobec Zamawiającego. Oświadczenie winno zawierać podpis lidera konsorcjum oraz przedstawiciela podwykonawcy. Każdy z konsorcjantów winien przedłożyć dokumenty i oświadczenia wynikające z części III SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie Wykonawcy o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy: pzp. 3) Wykaz osób po stronie Wykonawcy (Załącznik nr 3 do oferty) podpisany przez osoby podpisujące ofertę, (Załącznik sporządza Wykonawca). 4) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków do właściwego Urzędu Skarbowego lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 5) Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, 6) Oświadczenie z art. 24 ustawy, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, 7) Oświadczenie, że w przypadku zlecenia części robót podwykonawcy oferent zawrze umowę konsorcyjną na zakres przedmiotu prac ze wskazaniem lidera, zakresu odpowiedzialności wobec Zamawiającego (dla podmiotów składających ofertę wspólną) zgodnie z cz. II pkt 3 nin. siwz. 8) Cena oferty musi być opracowana zgodnie z Wytycznymi technicznymi stanowiącymi załącznik nr 1 do siwz.. 9) Oświadczenie, że Oferent uwzględnił wszystkie koszty wynikające z przedmiotu zamówienia. 10) Oświadczenie, że oferent udzieli Zamawiającemu 2 letniej gwarancji na przedmiot umowy licząc od momentu bezusterkowego protokołu odbioru robót oraz rocznej rękojmi licząc od bezusterkowego odbioru robót. 11) Oświadczenie, że Oferent zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjmujemy jej postanowienia bez zastrzeżeń, oraz że zdobył konieczne informacje potrzebne do właściwego przygotowania oferty, 12) Wypełniona i podpisana propozycja umowy stanowiąca (Załącznik nr 2 do oferty). 13) Druk oferty stanowiący (Załącznik nr 1), 14) Oświadczenie, że Wykonawca akceptuje termin płatności faktur przez Zamawiającego w terminie do 30 dni licząc od złożenia zaakceptowanej faktury bez naliczania karnych odsetek. 15) Kserokopie pozytywnych referencji minimum 2, bezusterkowo wykonanych robót zgodnych z przedmiotem zamówienia na przestrzeni ostatnich 5 lat. 16) Oświadczenie, że Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez czas 30 dni od wyznaczonego terminu otwarcia ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ap.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: projekty tylko w wersji papierowej w Krakowie ul. Podchorążych 2 pok. 177 w Samodzielnej Sekcji ds. Zamówień Publicznych odbiór osobisty.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Samodzielna Sekcja ds Zamówień Publicznych, Budynek Główny- ul. Podchorążych 2, pokój 177.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wymiana grzejników na klatkach schodowych i suszarniach w budynkach ul. Lipińskiego 6, 20, ul. Miłkowskiego 6, ul. Grota Roweckiego 27.
- Wykonanie klapy oddymiającej w budynku ul. Lipińskiego 14.
- Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Victoria" w Krakowie ogłasza przetarg nieograniczony na następujące roboty: Renowacja elewacji budynków os. Niepodległości 15, 18, os. Albertyńskie 34, 38 w Krakowie.
- Budowa parkingu na os. Wysokim w rejonie budynku nr 15 wraz z odwodnieniem, oświetleniem oraz przekładkami kolidującego uzbrojenia.
- Zakup licencji/licencji subskrypcyjnej oprogramowania Microsoft 365 w modelu licencjonowania CSP lub oprogramowania równoważnego
- Zapewnienie dostępu do obiektów oraz usług sportowo - rekreacyjnych na podstawie imiennych kart abonamentowych dla pracowników Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon, ich dzieci i osób towarzyszących
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa kancelarii potrójnej dla Leśnictwa Borowiec, Grodziec i Łagiewniki"
- Dostawa mebli biurowych dla TJO Oddziału ZUS w Wałbrzychu.
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "PRZEDSZKOLE RÓWNYCH SZANS - WYSOKA JAKOŚĆ EDUKACJI W PRZEDSZKOLU "MIŚ USZATEK" W OSTROROGU" (III)
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia, z podziałem na części
- Dostawa wyposażenia do przedszkola w Szydłowie
- Dostawa różnego wyposażenia meblowego na potrzeby Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie - biurka elektryczne, fotele, zestaw dwóch stolików
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.