eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławZP-12/2008 Robo budowlane w zakresie remontu nieutwardzonych alejek na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział OSOBOWICE i LEŚNICA oraz remontu i wykonanie nowych stanowisk pod kontenery na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział OSOBOWICE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-30

Wrocław: ZP-12/2008 Robo budowlane w zakresie remontu nieutwardzonych alejek na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział OSOBOWICE i LEŚNICA oraz remontu i wykonanie nowych stanowisk pod kontenery na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział OSOBOWICE
Numer ogłoszenia: 90879 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Cmentarzy Komunalnych, pl. Strzelecki 19/21, 50-224 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (0-71) 328 70 20, fax (0-71) 328 70 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zck.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-12/2008 Robo budowlane w zakresie remontu nieutwardzonych alejek na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział OSOBOWICE i LEŚNICA oraz remontu i wykonanie nowych stanowisk pod kontenery na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział OSOBOWICE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie: 1) remont alejki nr III przy polu 25A, 146, 14A 6i 26A na cmentarzu Osobowice - zadanie nr 1; 2) remont alejki nr VII przy polu 5, 14A, 14G, 25A, 26A, 76 i D na cmentarzu Osobowice - zadanie nr 2; 3) remont alejki nr 13 przy polu 76A na cmentarzu Osobowice - zadanie nr 3; 4) remont alejki nr 14 na polu 142 (przy ogrodzeniu) na cmentarzu Osobowice - zadanie nr 4; 5) remont alejki nr 12/2 przy polu 147, 148 na cmentarzu Osobowice - zadanie 5; 6) remont alejek między polami D, F, G na cmentarzu Leśnica - zadanie nr 6; 7) remont i wykonanie nowych stanowisk pod kontenery na cmentarzu OSOBOWICE na cmentarzu Osobowice - zadanie nr 7.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.52.53 - 45.25.52.53 Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 1) w zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt 1 i 4 wymagane jest, że Wykonawca: a) prowadzi działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., nr 155, poz. 1095 ze zm.); b) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2) W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt 2 wymagane jest, że Wykonawca: a) wykonał w ostatnich pięciu latach, zamówienie/zamówienia o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, a w szczególności w zakresie wykonywania robót drogowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł; b) zatrudnia: - kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane i przynależącego do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub jako właściciel zakładu sam spełnia te warunki; 3) W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt 3 wymagane jest: a) posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę minimum 100 000,00 zł; b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50.000,00 zł;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 2. oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 7. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 8. kopie uprawnień budowlanych kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 9. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 10. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zck.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Cmentarzy Komunalnych pl. Stzrelecki 19/21 pok. 103 50-224 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Cmentarzy Komunalnych pl. Stzrelecki 19/21 pok. 214 50-224 Wrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.