eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWymiana stolarki okiennej w budynku Gimnazjum nr 95 przy ul. Lokajskiego 3 w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-17

Warszawa: Wymiana stolarki okiennej w budynku Gimnazjum nr 95 przy ul. Lokajskiego 3 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 90905 - 2016; data zamieszczenia: 17.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31355 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 443 71 01, faks 22 443 71 02.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w budynku Gimnazjum nr 95 przy ul. Lokajskiego 3 w Warszawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w budynku Gimnazjum nr 95 przy ul. Lokajskiego 3 w Warszawie. Zakres robót obejmuje:: - rozebranie obróbek blacharskich - parapety zewnętrzne, - wykucie okien drewnianych, - odbicie tynków wewnętrznych i zewnętrznych, - uzupełnienie tynków, - wstawienie parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej, - wstawienie nowych okien z tworzywa sztucznego, - roboty malarskie wewnętrzne i zewnętrzne, - wywóz zdemontowanych elementów na odległość 30 km ( gruz, okna i parapety), - prace porządkowe po wykonaniu robót. Wymagania dotyczące okien: 1. Okna PCV jednostronnie okleinowane od zewnątrz w kolorze MAHOŃ, wewnątrz białe. 2. Wszystkie okna wyposażone w nawiewniki higrosterowalne oraz samozamykacz umożliwiające otwieranie okien- naświetli z poziomu podłogi. 3.Szyby zespolone wykonane ze szkła gr. 4 mm, muszą spełniać warunki izolacyjności określonej współczynnikiem przenikania ciepła nie większym niż 1,1 W/m 2.K 4. Okna musza spełniać warunek izolacyjności akustycznej min. Rw= 31dB. 5. Profile ram muszą być wykonane jako minimum pięciokomorowe, odporne na działanie czynników atmosferycznych - szczególnie słońce. 6. Profile wielokomorowe ram wzmocnione wewnętrznymi kształtownikami stalowymi dobranymi do wielkości okien, zapewniających sztywność oraz stabilność ram i skrzydeł. 7.Okna należy wyposażyć w kompletne okucia, klamki i zaślepki. Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić na podstawie umowy o pracę - w rozumieniu Kodeksu pracy - w pełnym wymiarze czasu pracy, osobę kierującą wykonaniem robót budowlanych (kierownika budowy) na cały okres realizacji Przedmiotu umowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi co najmniej w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Kolorystyka ścian do uzgodnienia z Dyrektorem placówki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również: a)wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ b)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9 do SIWZ stanowiący równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy. c)przedmiar robót - załącznik nr 10 do SIWZ; d)rysunki dotyczące okien - załącznik nr 11 do SIWZ Termin wykonania zamówienia - od dnia 01.07.2016 r. do dnia 25.08.2016 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 9.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcji Usług i Handlu PIMAR Marcin Pokwicki,, Ul. Grunwaldzka 37, 09-100 Płońsk, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243424,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 104500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 104500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 298000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.