Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-30
Skawina: Wykonanie prac remontowych w placówkach oświatowych.
Numer ogłoszenia: 90923 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Skawinie, Rynek 1, 32-050 Skawina, woj. małopolskie, tel. 012 2764680, fax 012 2763339.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.skawina.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac remontowych w placówkach oświatowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 . Remont podłóg w Gimnazjum nr 2 w Skawinie - ok. 420 m2. Zadanie nr 2.Malowanie korytarzy: Szkoła Podstawowa nr 1 w Skawinie oraz Zespół Placówek Oświatowych w Kopance - ok. 1840 m2. Zadanie nr 3. Wykonanie nowego pokrycia dachu budynku Szkoły Podstawowa nr 4 w Skawinie - ok. 560 m2 Zadanie nr 4. Wykonanie remontu instalacji odgromowych na 10 budynkach oświatowych oraz wykonanie remontu instalacji elektrycznych w budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Skawinie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 49.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza wpłaty należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Skawina, 32-050 Skawina. Rynek 1: Krakowski Bank Spółdzielczy w Krakowie, Oddział Skawina Nr 36 8591 0007 0020 0560 0013 0005. W przypadku składania ofert częściowych wadium wynosi: zad.1. 1.500 zł, zad.2. 1.000 zł, zad.3. 500 zł, zad.4. 2.000 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. 2.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3. dysponują odpowiednim doświadczeniem zawodowym- Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat zrealizował: a/. w przypadku składania oferty na zadanie 1 - zamówienia związane z wykonaniem lub remontem posadzek na łączną kwotę min 50.000 zł. b/. w przypadku składania oferty na zadanie 2 - zamówienia związane z wykonaniem robót wykończeniowych na łączną kwotę min 30.000 zł. c/. w przypadku składania oferty na zadanie 3 - zamówienia związane z wykonaniem lub remontem dachu na łączną kwotę min 30.000 zł. d/. w przypadku składania oferty na zadanie 4 - zamówienia związane z wykonaniem instalacji elektrycznych na łączną kwotę min 100.000 zł. 4.dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem, w tym osobą przewidzianą do kierowania robotami posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej /zadanie 1-3/ oraz osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych /zadanie 4/. Oceny spełniania powyższych warunków, Zamawiający dokona na podstawie przedstawionych w ofercie dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawcy winni przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6.Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 7.Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością. 8.Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób przewidzianych do kierowania robotami wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/skawina
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UMiG Skawina, Zespół ds. Zamówień Publicznych, Skawina, Rynek 14, pok. 2 Opłatę za wersję papierową (13.00 zł) należy wnieść na konto Zamawiającego KBS o/Skawina 47859100070020056000130001..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Skawina, Biuro Obsługi Mieszkańców, 32-050 Skawina, Rynek 14, pok. 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1. Remont podłóg w Gimnazjum nr 2 w Skawinie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont podłóg w sali gimnastycznej /parkiet - ok. 167 m2/ oraz korytarza na I i II piętrze /wykładzina PCV - 250 m2/..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.Malowanie korytarzy - Szkoła Podstawowa nr 1 w Skawinie oraz Zespół Placówek Oświatowych w Kopance..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Malowanie korytarzy - Szkoła Podstawowa nr 1 w Skawinie /ok. 1.080 m2/oraz Zespół Placówek Oświatowych w Kopance /ok. 760 m2/..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3. Wykonanie nowego pokrycia dachu budynku -Szkoła Podstawowa nr 4 w Skawinie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nowego pokrycia dachu budynku papą termozgrzewalną - ok. 560 m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4. Wykonanie remontu instalacji odgromowych na budynkach placówek oświatowych oraz wykonanie remontu instalacji elektrycznych w budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Skawinie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu instalacji odgromowych na 10 budynkach placówek oświatowych oraz wykonanie remontu instalacji elektrycznych w budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Skawinie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SKAWINY
więcej: przetargi w Skawinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie prac budowlanych związanych z renowacją budynków pałacu i oficyny północnej w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach - etap II.
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Trzyciąż
- Odbudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" w ramach projektu ,,Przebudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie".
- ROBOTY BUDOWLANO-REMONTOWE NA OBIEKCIE PAROWOZOWNI W ŻNINIE
- Wykonanie robót remontowo - budowlanych w zakresie infrastruktury niezbędnej do prowadzenia działalności leczniczej których celem jest dostosowanie i poprawa funkcjonalności pomieszczeń ...
- Przebudowa wybranych pomieszczeń CBK PAN wraz ze zmianą sposobu ich użytkowania na potrzeby laboratorium technicznego
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.